Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:jumpyhorse schreef:Ik ben gelukkig echt klein (1m55) tov mijn klas dan dus ik zou wss ergens onder een kast ofs kruipenen als ie dan in een andere kamer zit als de mallemote naar buitenrennen
Volgens mij kun je het beste op 1 plek blijven.
Varekaj schreef:Oktober vorig jaar. Vriend spreekt me aan over een krantenbericht, een dame uit stad X is aan de kust zwaar gevallen met paard, met traumaheli weggebracht etc etc. Of ik daar iets over wist. Ik hoor het me nog zo zeggen: " wat moet ik dat nu weten wie dat is, ik ken niet iedereen die paardrijdt hoor".
Dag nadien een smsje van een clubgenoot. Die onbekende dame bleek uit onze club te komen.
De ene dag een show mijlenver van je bed, de dag erna doe je kaarsje branden en hoop je dat alles nog goed komt.
Varekaj schreef:Ze gaan toxh niet beschuldigen als daar geen aanleiding toe is?
@ poes: de dame doet het goed.
Dioxide schreef:Ben ik de enige die groot uitgemeten media-moordzaken altijd juist super verdacht vind? Ik zeg niet dat de ouders iets gedaan hebben in dit geval, maar het blijft een zeer zeer vaag verhaal wat ongelofelijk theatrale vormen aangenomen heeft qua reportages/docu's en mediageilheid van de ouders
verootjoo schreef:Ja vlakbij mijn werk...
Maar zoals ik het lees op rtvutrecht was het gericht op 1 vrouw en niet de hele menigte.
Die is in de tram beschoten, naar buiten gesleept door 4 mannen en daar nog meer beschoten
Maar verder nog niks bekend. Wel al de zoveelste schietpartij de laatste tijd in de buurt van Kanaleneiland
fleurtjeuh schreef:verootjoo schreef:Ja vlakbij mijn werk...
Maar zoals ik het lees op rtvutrecht was het gericht op 1 vrouw en niet de hele menigte.
Die is in de tram beschoten, naar buiten gesleept door 4 mannen en daar nog meer beschoten
Maar verder nog niks bekend. Wel al de zoveelste schietpartij de laatste tijd in de buurt van Kanaleneiland
Pardon??!!
verootjoo schreef:Ja vlakbij mijn werk...
Dioxide schreef:verootjoo schreef:Ja vlakbij mijn werk...
Waitwhut?! Dit is wel heel extreem... Klinkt bijna als een vage vrouwenhandel zaak of extreme eerwraak.