Nog even rustig het vonnis doorgenomen. En ze moeten het geld wel binnen 2 weken betalen maar voor het opleveren van de grond moet eerst de termijn voor hoger beroep verstrijken. Dus 3 maanden + 2 weken als ze niet in hoger beroep gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Misschien heel rot gedacht van mij maar met deze mensen moet je volgens mij nergens meer van staan te kijken: ik zou voor de deadline van het opleveren voor de zekerheid kijken of je een bodemtest kunt doen. Ik bedoel: ze hebben wel vaker gekke dingen gedaan en je weet natuurlijk niet wat ze met de grond doen voordat ze deze aan jullie opleveren. Voor hetzelfde geld gooien ze er iets in waardoor het niet meer te gebruiken is voor jullie.
Storm schreef:Zolang ze zelf zeker weten dat ze dit kunnen winnen, zullen ze nog niks doen met 'hun' grond.
janna schreef:Als je geen bewijs hebt dat die grond ooit schoon was en dat zij dat recent hebben vervuild, lijkt het me geen toevoeging hebben om een schone grond verklaring te regelen...
Wel vervelend dat ze nu nog niet opkrassen... Hopelijk gaan ze dat wel snel doen nu.