Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Vergeet niet, dat niet alleen ouders zorgverlof hebben.
Als je eigen ouder of opa/oma zorg nodig heeft dan kun je hier ook verlof voor krijgen.
Velen gebruiken deze mogelijkheid niet vanuit schaamte of onwetendheid.
Tendance schreef:Achterom schreef:
Haha, mee eens. Maar ik spreek het meestal maar niet uit...
Als God niet had gewild, dat er op deze manier kinderen op de wereld kunnen komen, dan had hij ons niet de hersenen gegeven om een oplossing te bedenken voor dit probleem.
Zo zie ik het.
DeMolenhoek schreef:Kindergeld mogen ze van mij gerust afschaffen. Maar zoals een andere bokker zei (in België bestaat het toch) kan iedereen zorgverlof nemen voor een hulpbehoevende ouder/broer/zus/grootouder etc. Het is dus aan jou om er voor te kiezen of je dat opneemt of nietDe een neemt het op voor hun kind, de ander voor hun grootmoeder etc.
Sizzle schreef:En wie betaald die dan in dat geval en wie houdt bij wie wat opgenomen heeft?
Als het de werkgever is kun je dan het beste iedere 2 jaar van werkgever wisselen
Ik blijf toch problemen zien in dat geval met mensen die lang afwezig zijn omdat ze zelf het risico hebben opgezocht (gevaarlijke sport of extreem ongezonde leefstijl). Dat moet dan eigenlijk ook van dat verlof af, toch?