Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:35

Neverland schreef:
Ik zou dan alleen mee doen voor de lol met zo'n speeddate en niet voor de serieus want dan wonen ze me toch allemaal te ver weg. _O-

Weet niet of dat helemaal eerlijk is. :+

haha
geen idee. voor mij maakt de afstand niet zo veel meer uit ondertussen.
dichtbij is leuk/handiger
maar misschien zijn ze verder weg wel leuker :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:41

Ja misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik ooit een relatie heb gehad met iemand die 800km verder op woonde. Nooit meer zo'n relatie. := En ik zit wel in een fase dat ik graag zou willen settelen. :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:45

Neverland schreef:
Ja misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik ooit een relatie heb gehad met iemand die 800km verder op woonde. Nooit meer zo'n relatie. := En ik zit wel in een fase dat ik graag zou willen settelen. :o

800km is ook wel heel veel :P
dat ga je in nederland niet redden :+

ik heb al samengewoond dus ja weet hoe dat is,
ook een reden dat ik eigenlijk iemand zoek die op zich zelf woont.
heel andere manier van leven dan wanneer je nog bij je ouders woont.

Janinevv

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:21

Wij wonen beiden nog thuis maar heb nog niet zo'n haast. Hij is nu wel aan het zoeken.

800 km is erg ver ja! Lijkt me lastig

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:29

Janinevv schreef:
Wij wonen beiden nog thuis maar heb nog niet zo'n haast. Hij is nu wel aan het zoeken.

Dat hoeft toch ook niet.
Als je prima thuis woont is dat goed.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:37

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:

Dat hoeft toch ook niet.
Als je prima thuis woont is dat goed.

Klopt ben zelf ook nog redelijk jong en thuis basis is prima.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:07

Mag ik mij komen melden?
Volgend weekend heb ik voor het eerst een date nadat mijn relatie uit ging afgelopen augustus en vind het echt heel spannend gezien ik naar hem in zeeland toe ga! We hebben bekeken en besloten dat ik naar hem toe kom, ergens in het midden afspreken vonden we allebei niet echt handig omdat we dan allebei in een omgeving zouden zijn die we niet kenden en aangezien ik studenten OV heb en wellicht een auto tot mijn beschikking heb (en hij allebei niet) vonden we dat toch een betere optie. Hij heeft ook al laten weten eventueel mee te betalen aan de reiskosten dus dat is ook zeker fijn! Mocht het toch niet zijn zoals we hadden verwacht heb ik gelukkig wel een paar uitwijkmogelijkheden redelijk in de buurt dus zal daar dan niet "vast" zitten mocht dat gebeuren.

Ik ben zelf nog nooit echt op date geweest, heb mijn ex via via leren kennen en daarna pas gaan "daten" al kan ik het niet echt daten noemen. :P Mijn date volgende week heb ik nog nooit in het echt gezien. We bellen en praten wel heel veel.
Maar vind het dus behoorlijk spannend omdat het echt een flinke afstand is en ik hem nog nooit in het echt heb gezien!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:46

In een stad ontmoeten die jullie beide niet kennen is toch leuk? Beetje rondwandelen, de stad ontdekken... Beide moeite doen vind ik altijd belangrijk. Zeker als 1 van de 2 dan ver moet reizen.

Edit: was jij niet diegene die 5 uur moet reizen?
Laatst bijgewerkt door Neverland op 10-03-19 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:46

Ik heb zo eens even jullie berichten gelezen, ik lees nog steeds mee namelijk. Maar is het niet een idee om het daten en zoeken gewoon op een laag pitje te zetten? Dan kom je de juiste vaak wel tegen.
Krijg een beetje het gevoel dat jullie veel te gefocust zijn op het vinden van een relatie :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:47

Wat spannend zeg! Welkom. Wel fijn dat als het toch niks is je weg kan, al was een onbekende stad ook fijn geweest. Hoever is jullie afstand?

Nou mijn tinder date was hier vandaag, zat me alleen gigantisch wat dwars nadat hij weg ging dus even over geappt want t zat me best hoog opeens, maar wel fijn dat het dus allemaal mee valt en ik meer spoken blijk te zien. Kan best onzeker worden in liefde

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:48

taartjee schreef:
Mag ik mij komen melden?
Volgend weekend heb ik voor het eerst een date nadat mijn relatie uit ging afgelopen augustus en vind het echt heel spannend gezien ik naar hem in zeeland toe ga! We hebben bekeken en besloten dat ik naar hem toe kom, ergens in het midden afspreken vonden we allebei niet echt handig omdat we dan allebei in een omgeving zouden zijn die we niet kenden en aangezien ik studenten OV heb en wellicht een auto tot mijn beschikking heb (en hij allebei niet) vonden we dat toch een betere optie. Hij heeft ook al laten weten eventueel mee te betalen aan de reiskosten dus dat is ook zeker fijn! Mocht het toch niet zijn zoals we hadden verwacht heb ik gelukkig wel een paar uitwijkmogelijkheden redelijk in de buurt dus zal daar dan niet "vast" zitten mocht dat gebeuren.

Ik ben zelf nog nooit echt op date geweest, heb mijn ex via via leren kennen en daarna pas gaan "daten" al kan ik het niet echt daten noemen. :P Mijn date volgende week heb ik nog nooit in het echt gezien. We bellen en praten wel heel veel.
Maar vind het dus behoorlijk spannend omdat het echt een flinke afstand is en ik hem nog nooit in het echt heb gezien!

klinkt goed!
heel veel plezier :D
snap zeker dat het spannend is , maar dat is met daten denk ik altijd wel zo.
zeker nu als het voor het eerst is.
komt helemaal goed :)
en zeker fijn dat je uitvalswegen heb , mocht het toch niks zijn, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:50

Diertjec schreef:
Ik heb zo eens even jullie berichten gelezen, ik lees nog steeds mee namelijk. Maar is het niet een idee om het daten en zoeken gewoon op een laag pitje te zetten? Dan kom je de juiste vaak wel tegen.
Krijg een beetje het gevoel dat jullie veel te gefocust zijn op het vinden van een relatie :o

uhm, ik weet niet echt hoe ik hier op moet reageren
maar ik heb niet elke dag/elke week niet eens elke maand een date.
dus volgens mij valt dit best mee ?

(ik heb pas 2/3 jongens gedate sinds jan 2018)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:56

Nee dat bedoel ik ook niet.
Maar (volgens mij was jij dat lovelyfiefy) je gaat wel alle datingsites af, wat ik uiteraard begrijp, blijft leuk! Maar nu tinder, happn en lexa niks blijken te zijn, waarom dan niet even een pauze in lassen?
En ik bedoel dit uiteraard niet aanvallend, maar ik probeer ook mee te denken. Iedereen doet het op z'n eigen manier uiteraard :D

Ik ben ook een bijzonder geval met dat ik weer opnieuw gedate heb met mn ex, contact weer op een laag pitje, en nu gewoon vriendschappelijk contact met mn laatste 2 exen _O- _O-
Dus ik ben ook geen wonder met daten en relaties hahaha

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:03

Diertjec schreef:
Nee dat bedoel ik ook niet.
Maar (volgens mij was jij dat lovelyfiefy) je gaat wel alle datingsites af, wat ik uiteraard begrijp, blijft leuk! Maar nu tinder, happn en lexa niks blijken te zijn, waarom dan niet even een pauze in lassen?
En ik bedoel dit uiteraard niet aanvallend, maar ik probeer ook mee te denken. Iedereen doet het op z'n eigen manier uiteraard :D

Ik ben ook een bijzonder geval met dat ik weer opnieuw gedate heb met mn ex, contact weer op een laag pitje, en nu gewoon vriendschappelijk contact met mn laatste 2 exen _O- _O-
Dus ik ben ook geen wonder met daten en relaties hahaha

je snapt dat ik dit niet letterlijk 'na elkaar' gebruikt heb?
tinder en happn heb ik tegelijk gebruikt. en alleen uit tinder kwam een date .

daarna heb ik heel lang niks gedaan en toen heb ik een maandje de datingsite van paard&partner geprobeerd, waar ik helaas alleen maar wanhopige jongens aantrof.
daarna weer heel lang niks gebruikt en nu dus lexa 2 maanden
wat dus ook niet bevalt.

dus het is niet alsof ik geen 'pauzes' heb.

vandaar dat ik nu kijk of er dingen zijn waarbij ik gewoon meteen in het echt mensen leer kennen,
zoals wellicht een speeddate of een vakantie.
misschien dat dat voor mij beter werkt, aangezien online dus niet voor mij blijkt te werken.
betekend ook niet dat ik morgen bij een speeddate zit en volgende week op een single vakantie ben _O-

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:05

Ohhh, nee als je het zo op een rijtje zet valt dat echt heel erg mee. In mn gedachten was het veel dichter op elkaar, mijn excuus!

Zo'n vakantie lijkt me echt leuk, naar wat ik van andere gehoord heb, leer je ook echt leuke mensen kennen :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:10

Diertjec schreef:
Ohhh, nee als je het zo op een rijtje zet valt dat echt heel erg mee. In mn gedachten was het veel dichter op elkaar, mijn excuus!

Zo'n vakantie lijkt me echt leuk, naar wat ik van andere gehoord heb, leer je ook echt leuke mensen kennen :D

haha geeft niet
vandaar dat ik ook zei dat ik even niet wist hoe ik er op moest reageren :P
ja vakanties zien er ook zeker leuk uit, echte de gene met mensen van mijn leeftijd zijn 16/24 dagen weg
en dan zijn de vakanties ook minimaal €1800 of meer
en dat bedrag wilde ik niet uitgeven.
de weekendjes weg, zijn veel meer oudere mensen helaas.
en de dingen voor een weekje zijn er amper en anders ook veel oudere en misschien 1 iemand van mijn eigen leeftijd.

heb wel Kras even gemaild met de vraag welke reizen bij hun wat meer mensen van mijn leeftijd trekken.
zodat ik die eventueel in de gaten kan houden.
al zijn ook de meeste met mensen van mijn leeftijd van die strand-feest-zuip vakanties en daar heb ik dus helemaal niks mee, dus daar ga ik dan ook niet echt iemand vinden waarmee ik een klik heb denk ik :+

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:13

Nee dat is wel lastig idd, zou mooi zijn als kras wat heeft. En anders gewoon organisaties berichten?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:19

Diertjec schreef:
Nee dat is wel lastig idd, zou mooi zijn als kras wat heeft. En anders gewoon organisaties berichten?

andere organisaties die ik tot nu toe heb bekeken bieden dus alleen de langere veel duurdere aan
of van die weekendjes of puur vakanties voor 40+ of nog ouder.
voor 25+ (of 20+) is er veeeeel minder :(
30+ alweer meer, maar ik ben voorlopig nog geen 30 _O-

ja en supriseme heeft dan wel ook van dat soort kortere vakanties
maar ik wil wel gewoon graag kunnen kiezen waar ik heen ga :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:58

Je zou ook Simi-reizen of shoestring kunnen bekijken? Ik ga zelf met Simi dit jaar. Niet als singlereis om de liefde te vinden, wel met leeftijdsgenoten!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:24

Ik ben vorige zomer met Mambo weggeweest, dat was een jongeren groepsreis. Daarin waren dus geen mensen op zoek naar liefde ofzo, maar wel gemengde groepen waardoor je wel nieuwe mensen leert kennen! Nou had ik toen mijn vriend al, maar had wel een goede klik met een aantal jongens, en zij leken er ook wel voor open te staan om mensen te leren kennen.
Daarbij was het een hele gave ervaring, dus ik raad het zeker aan :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:34

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Lastig is dat! Ik had dat ook wel maar kwam ze nooit tegen met stappen.

Mijn tinder vlam komt hier zo heen :)

dat ik nog wel uit ging , kwam ik ze ook niet tegen.
ik heb niks met zoenen in een kroeg, met iemand die ik dus net ken enzo
en dat is over het algemeen wel wat er gebeurd :+

Als je naar de Notaris gaat ofzo valt dat reuze mee, iedereen is daar ook wat ouder dus het is ook een beetje not done om te gaan tongen. Ik zou juist een beetje proberen om wat vrijgezelle vriendinnen te vinden, dan leer je ook weer jongens kennen.

En bij Soepp in de Hekelstraat kun je je aanmelden voor een blind date, je vult een lijst in en zij matchen je.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:39

MarcoBorsato schreef:
Als je naar de Notaris gaat ofzo valt dat reuze mee, iedereen is daar ook wat ouder dus het is ook een beetje not done om te gaan tongen. Ik zou juist een beetje proberen om wat vrijgezelle vriendinnen te vinden, dan leer je ook weer jongens kennen.

En bij Soepp in de Hekelstraat kun je je aanmelden voor een blind date, je vult een lijst in en zij matchen je.

Notaris kom ik inderdaad nooit.
En ik heb geen vriendinnen die vrijgezel zijn.
Ik snap ook niet waarom ik ‘nieuwe’ vriendinnen zou moeten zoeken als ik hele fijne heb.

Ik ga even kijken naar dat van Soepp! Dat klinkt wel leuk!
Eens proberen , dankjewel :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:43

lovelyfiefy schreef:
MarcoBorsato schreef:

Notaris kom ik inderdaad nooit.
En ik heb geen vriendinnen die vrijgezel zijn.
Ik snap ook niet waarom ik ‘nieuwe’ vriendinnen zou moeten zoeken als ik hele fijne heb.

Ik ga even kijken naar dat van Soepp! Dat klinkt wel leuk!
Eens proberen , dankjewel :)

Nou je zegt dat je de enige bent die nog niet gesetteld is, dan zou ik meiden zoeken die ook niet gestetteld zijn, dan kun je samen op stap.

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:48

Wat ik me altijd af vraag waarom is zo moeilijk om iemand te vinden we hebben 8 planeten 204 landen en meer dan 7 miljard mensen de ware moet toch ergens zijn zoek we gewoon verkeerd? Of verkeerde tijd verkeerde plaats dat je mekaar mis loopt ? Wat is liefde kies we zelf iemand of word er voor ons gekozen ? Vragen waar je nooit antwoord op krijgt.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:28

Ik geloof sowieso niet in de ware. := Denk dat er meerdere goed voor je zijn, en niet maar eentje.