Een repost op een van mijn favoriete paginas. En dat met een simpele iPhone foto.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horsenart95 schreef:Maar dat is t hem nou juist Nayomie. 100 likes voor jouw volgers aantal is een hartstikke goede score. Dat is 1/6 van je volgersaantal. Dat zou voor mij rond de 27000 likes moeten zijn, maar met mijn gemiddelde 4k likes per post scoor ik dus heel erg laag(wat mij doet denken dat 80% van mijn volgers mijn posts dus niet interessant vindt). Ik zou best willen ruilenXD
xAnthea schreef:Hoi ik wil me hier ook graag melden!
Ik heb een Instagram account die over mijn dagelijkse leven gaatMijn paarden, hond, vrienden en eten zijn zo wat de onderwerpen.
![]()
Ik ben niet suuuuper actief met het plaatsen van foto's en ik heb ook niet zoveel volgers, maar ik vind Instagram wel veel leuker dan Facebook.
Sommige Bokkers hebben echt mega veel volgers, dat zal ik nooit bij elkaar krijgen denk ik haha
Nayomie schreef:xAnthea schreef:Hoi ik wil me hier ook graag melden!
Ik heb een Instagram account die over mijn dagelijkse leven gaatMijn paarden, hond, vrienden en eten zijn zo wat de onderwerpen.
![]()
Ik ben niet suuuuper actief met het plaatsen van foto's en ik heb ook niet zoveel volgers, maar ik vind Instagram wel veel leuker dan Facebook.
Sommige Bokkers hebben echt mega veel volgers, dat zal ik nooit bij elkaar krijgen denk ik haha
Same, maar denk ook niet dat ik dat met mijn persoonlijke account wil bereiken eerlijk gezegd
DewiRox schreef:Ik val nog even een keer in, maar kan je ook een 2e instagram account maken zonder deze te hoeven koppelen en een Facebook pagina waar jij beheerder van bent? Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om nog een 2e Facebook pagina aan te maken, om wel een 2e openbare instagram te maken naast mijn huidige privé instagram.