Ik ga vandaag een dagje naar de efteling.Broek en jasje only
Blouse zara
Schoenen nog niks, draag er air max onder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga vandaag een dagje naar de efteling.
SavannahNx schreef:mie123gie schreef:Ik heb vandaag een extreem simpele outfit. Een zwarte t-shirt dress van asos met een flannel en zwarte hakken! [ [url=m/FPRcc1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Ik zoek ook al een tijdje een t-shirt dress. Nouja eigenlijk een sweater-dress. Heb nog geen leuke kunnen vinden..
ik ben eigenlijk van plan om met een hoop oud stof uit mijn oma haar kelder, kinderkleren te maken om mee te geven aan mijn beste vriendin die in Marokko woont.
ik ben een plussize en dus het meisje dat altijd overdressed is
tenminste de meeste zullen denken dat ik een feestje heb oid maar ik werd in de zakelijk markt en ook nog eens vrijwel alleen mannen. Hoe gek het ook klinkt maar je word zo gewoon serieuzer genomen, ja dit gebeurt nog steeds anno 2017
overigens zijn mijn outfits vaak mega budget al zal je dat niet zeggen geloof ik 

maar ik ben hier nu net 2 weken en wordt continu overal bij betrokken. Mensen kijken écht anders naar je.. daarnaast voel ik me gewoon veel vrouwelijker en lekkerder zo. _Friemel schreef:Ja en ik heb mn jonge leeftijd al niet mee en daarnaast ben ik de enige vrouw op een afdeling van 35 man waar grotendeels verkoper ismaar ik ben hier nu net 2 weken en wordt continu overal bij betrokken. Mensen kijken écht anders naar je.. daarnaast voel ik me gewoon veel vrouwelijker en lekkerder zo.
Ik ben overigens wel echt een plussize maar ik ben van mening dat als je je passend kleed en je manier vindt dat je dan al de helft slanker lijkt. In een spijkerbroek ben ik echt een stuk forser, ik leg de nadruk dan op mn bovenbenen, met een jurk "verberg" ik dat punt

_Friemel schreef:Ik weet heel goed hoe te combineren maar feit is dat ik wel degelijk dikker lijk in een jeans, vooral lichte jeans
ben geen plussize meer maar stevige bovenbenen altijd al gehad, dus ik draag ook alleen donkergrijs, donkerblauw, zwart dat soort kleuren broek 
dat was de enige en eerste lichte broek waar m'n stevige bovenbenen niet zo erg naar voren kwamen, terwijl bij een gewone witte jeans ik het echt niet mooi vind..