Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:46

Wat lief MM! De setjes maar ook van je man :j

En 5 meiden :oo Dan kan ik Marcel aan 't zuurstof leggen denk ik. Dan heb je zeker genoeg te shoppen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:48

Papa heeft zo slecht nog niet geshopt, wel lekker bescheiden hoeveelheid ;)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:14

Volgens mij is het maar goed ook dat papa niet zoveel gekocht had :') Vanmiddag was ik bij babypark voor de autostoel, een rib uit m'n lijf, man wat zijn die dingen duur! Maar kon het niet laten om even bij de sale te kijken en vervolgens door te rijden naar de Bengels & Ko in Rijssen.

Super mooi vestje gezien van Tumble <3
Alleen die was er pas vanaf maat 68 en redelijk dik, durfde 'm niet vooruit voor volgend najaar te kopen. Jammer want deze had ik wel willen hebben in maatje 50/56.

Afbeelding

Wel hiermee thuis gekomen:

Afbeelding

Shirt van Tumble, jurkje van Noppies, zomer slaapzak van Fresk en voor zl een spijkerbroek van Feetje.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 17:40

Oooh dat jurkje!! Leuk!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 19:22

Die slaapzakken van Fresk zijn fijn hè!
Heb er hier eentje in een wat dikkere stof, maar die is helaas nu echt te klein.

Tumble heeft leuke dingen vaak. Ik zweer echt bij die spijkerbroekjes.

Mijn Aden Anais slaapzak was de rits van kapot. Gemaild naar de verkoper in Engeland en krijg een nieuwe. Deze werd helaas was te kort, maar krijg dus een maat groter :D
Kunnen dus weer een half jaar vooruit.
Wil eigenlijk geen andere slaapzakken meer.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:36

Vanaf wanneer gebruikten jullie een slaapzak?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 19:37

Na een week. Had een hele kleine van Lodger. Maat 50-62.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:38

Hier liggen ze er vanaf de geboorte in maar ik begreep dat dat in Nederland juist niet gebruikelijk is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:40

Met 7 maanden toen we hem niet meer inbakerden (met een xl hydrofiel)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:43

lizy29 schreef:
Hier liggen ze er vanaf de geboorte in maar ik begreep dat dat in Nederland juist niet gebruikelijk is.

Ik dacht dat juist wel gebruikelijk is.

Wij gebruiken de slaapzak vanaf eerste dag alleen als ze lastig was dan deden we inbakeren

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:44

Fresk kende ik nog niet, stof voelt heel fijn aan! De rompers en onesies die er lagen zagen er ook wel leuk uit, grappige prints. Maar dat heb ik nog genoeg.

Super service zeg van Aden Anais!! Dat merk ken ik ook nog niet. Hebben ze ook slaapzakken met lange mouwen? Of gebruik je ze in de winter met dekentje er bij? Die van ons blijft niet onder een dekentje liggen dus moet wel iets met lange mouwen hebben.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:45

Ik heb hem nu nog ingewikkeld in een omslagdoek. Vannacht voor het eerst niet en hij was hele nacht zwaar onrustig. Trapte steeds lakentje met deken weg. Ik twijfel wat beter of fijner is voor hem

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:48

caro29 schreef:

Wij gebruiken slaapzakken sinds de kleine begon met onder zijn deken vandaan kruipen en deken los trekken en over zijn hoofd trekken, hij was toen een maand of 4 a 5.
Voor de volgende ga ik t misschien nog wel eerder gebruiken, vind het wel makkelijk.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:51

Ik gebruik de slaapzak na 4/5 weken (ze heeft 2,5 week zh gelegen en daarna nog 2/3/4 weken uitgevogeld wat ik moest doen. Inbakeren werd afgeraden door cb ivm prematuur dus toen slaapzak, was eerst bang dat ze erin weg zou zakken omdat ze vrij smal hoofd had maar dat viel mee gelukkig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 19:55

Nee ze hebben alles mouwloos. Maar ik doe er een romper lange mouw met pyjama onder in de winter. En je hebt verschillende diktes. Ik heb een hele dunne en eentje van 1.7tog die ik jaarrond gebruik. En in de winter heb ik evt een dekentje (ook van AA).
Ik vind Ze echt super fijn. Stof is heel fijn ademend maar wel warm.

Afbeelding

En ik ben helemaal weg van deze deken van ze <3
Afbeelding

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:56

Echt smalhead? Hier juist wel aangeraden om prematuur in te bakeren. Raar hé, dat ze zo anders advies geven.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:00

-O- Zo raar idd. Maar heb ook het idee dat ze bij ons cb niet veel ervaring hebben met premature kindjes. Maar dat is iets voor een ander topic :+

E. past nu vrij goed in maatje 56 *\o/* dus langzaam maat 44/50 aan het opruimen -O-

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:04

caro29 schreef:

Vanaf drie weken, toen ze begon met lakentjes van zich af te trappen.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:12

Zodra ze onder de lakens uit kwamen in een slaapzak. Bij de oudste was dat met een maand ofzo al, de middelste hield het heel lang vol. En deze durf ik niet zo goed omdat hij op zijn buik slaapt. Maar ik zweer bij de 4 seizoenen zak van puckababy.

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:26

Smallheal schreef:
-O- Zo raar idd. Maar heb ook het idee dat ze bij ons cb niet veel ervaring hebben met premature kindjes. Maar dat is iets voor een ander topic :+

E. past nu vrij goed in maatje 56 *\o/* dus langzaam maat 44/50 aan het opruimen -O-

Ik zit bij de nazorgpoli in het ziekenhuis, misschien dat dat ook verschil maakt!

Leuk de grotere maatjes! Ik was heel blij dat ik in 62 kwam, eindelijk weer wat leuke dingen shoppen! En nu dadelijk bij 68 helemaal. Dan kom je echt in het leuke spul vind ik!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:33

Smallheal schreef:

Wat een verschil, B begint nu uit 62 te groeien, maar hij was dan ook niet prematuur.

Vanmiddag bij een hal met kinderkleding wezen kijken, zouden veel leuke merkjes zijn maar kon niets vinden

Wel via FB nog een leuk boxpakje van Z8 overgenomen, maat 68, kan hij al bijna aan. Gaat zo hard!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:35

_lautje_ schreef:
Nee ze hebben alles mouwloos. Maar ik doe er een romper lange mouw met pyjama onder in de winter. En je hebt verschillende diktes. Ik heb een hele dunne en eentje van 1.7tog die ik jaarrond gebruik. En in de winter heb ik evt een dekentje (ook van AA).
Ik vind Ze echt super fijn. Stof is heel fijn ademend maar wel warm.

[ [url=m/TNts1K.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik ben helemaal weg van deze deken van ze <3
[ [url=m/wVHFtu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi he die blauwe deken. Ik heb ook al zitten kwijlen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 20:38

Hier begint bovenkleding nu langzaam naar 86 te gaan. Vanmorgen haar nieuwe Emile et Ida trui gepast en dat zat al redelijk goed :) Ook wel fijn want als de herfst gaat komen heb ik in 80 niks liggen en was ik ook niet van plan nog te kopen voor een paar keer dragen.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:42

Ladyingreen schreef:
Smallheal schreef:

Ik zit bij de nazorgpoli in het ziekenhuis, misschien dat dat ook verschil maakt!

Leuk de grotere maatjes! Ik was heel blij dat ik in 62 kwam, eindelijk weer wat leuke dingen shoppen! En nu dadelijk bij 68 helemaal. Dan kom je echt in het leuke spul vind ik!

Ja ik ook, maar daar ben ik nog maar 1x geweest :+.

Ik heb heel veel leuker kleertjes van maatje 56 :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:17

Heb een aantal slaapzakjes liggen vanaf maat 68.

Puckababy mini en 2 pacco inbakerdoeken, vanaf 4,5 kilo.

Ga het wel aankijken. Kleinere slaapzak is zo gekocht als het nodig is. Inbakeren merk ik vanzelf wel of dat nodig mocht zijn. Dan in het begin idd gewoon met hydrofiel tot ze in de pacco past.