En 5 meiden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Vanaf wanneer gebruikten jullie een slaapzak?
Smallheal schreef:Zo raar idd. Maar heb ook het idee dat ze bij ons cb niet veel ervaring hebben met premature kindjes. Maar dat is iets voor een ander topic
E. past nu vrij goed in maatje 56dus langzaam maat 44/50 aan het opruimen
Smallheal schreef:Zo raar idd. Maar heb ook het idee dat ze bij ons cb niet veel ervaring hebben met premature kindjes. Maar dat is iets voor een ander topic
_lautje_ schreef:Nee ze hebben alles mouwloos. Maar ik doe er een romper lange mouw met pyjama onder in de winter. En je hebt verschillende diktes. Ik heb een hele dunne en eentje van 1.7tog die ik jaarrond gebruik. En in de winter heb ik evt een dekentje (ook van AA).
Ik vind Ze echt super fijn. Stof is heel fijn ademend maar wel warm.
[ [url=m/TNts1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik ben helemaal weg van deze deken van ze
[ [url=m/wVHFtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ladyingreen schreef:Smallheal schreef:Zo raar idd. Maar heb ook het idee dat ze bij ons cb niet veel ervaring hebben met premature kindjes. Maar dat is iets voor een ander topic
Ik zit bij de nazorgpoli in het ziekenhuis, misschien dat dat ook verschil maakt!
Leuk de grotere maatjes! Ik was heel blij dat ik in 62 kwam, eindelijk weer wat leuke dingen shoppen! En nu dadelijk bij 68 helemaal. Dan kom je echt in het leuke spul vind ik!