Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 18:22

ElizeVdS schreef:
Is marktplaats bij jullie ook stuk? Ik kan er wel op maar niet naar mijn berichten..

Hier ook

Oehlala

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:18

Heb weleens verstuurd in een verhuisdoos en heeeeeel veel kranten. Afhankelijk van de prijs zou ik ook aangetekend verzenden, dan krijg je ook geen gezeur achteraf.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:04

afhankelijk van de prijs verzend ik gewoon in een doos of extra verpakt.
wel altijd aangetekend.
en verzonden is verkocht.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:29

Ik heb laatst mijn zadel ook verzonden. 2 dozen, de ene voor het zadel en de andere als deksel, daarnaast had ik een fleecedekentje van de zeeman en een hoop bubbelplastic erom heen. En breekbaar op meerdere pleken op de doos geschreven.
Verzekerd verzonden. Van de koper niks meer gehoord dus vermoed dat het goed is aangekomen

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:31

Ik heb vorige week mijn zadel verstuurd en de koper had een hele klus met uitpakken :+ maar wel de complimenten want zo'n goed verpakte verzending had ze nog nooit gehad.
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 06:19

Dat ziet er inderdaad netjes uit!
Ben maar bang dat met het gooien van de boos de boom een keer gebroken blijft als ik hem niet goed inpak

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 06:24

moet je met gls verzenden en zo inpakken dat de doos maar op 1 manIer kan blijven staan. we hebben een gesloten camera systeem. Dus je komt altijd zien dat et mee gegooid is oid

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 07:00

Gisteren supersnel verkocht.. had een externe flitser aangeboden.

Adv. geplaatst met VP die beetje gelijk stond aan de andere verkopers (net ietsje goedkoper dan sommige anderen).

Werd een paar uur later gebeld door een mw. Haar man was voor haar vanuit Hengelo naar Nieuw Vennep gereden omdat ze een flitser hadden gereserveerd bij een andere verkoper. Eenmaal daar stond meneer voor een dichte deur.

Of mijn flitser er nog was en of meneer die gelijk mocht ophalen. Hij zou er met 45 min zijn.

45 min later stond meneer aan de deur. Er is geen euro afgedingd op mijn vraagprijs en was na een keertje testen al verkocht.

Had best te doen met die man. Heeft bijna de hele avond in de auto gezeten := maar gelukkig wel met een flitser thuisgekomen door een kleine omweg terug richting huis.

Wel heel fijn dat ik mn VP heb gekregen! Al had ie niet voor veel minder weggegaan want die flitsers zijn best gewild op het internet.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 07:41

Oh dat is fijn dat ie toch nog wat heeft.
Ik bied vaak ook niet veel onder. Laatst mer mijn hoofdstel ook.. Vond het een prima prijsje dus gewoon dat bedrag betaald. Is al goedkoper en nog een nieuw hoofdstel ook.. Dusja, minder bieden vond ik niet nodig. :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 07:56

Was laatst ook op zoek naar iets en degenen die aanboden wat ik zocht vroegen een paar tientjes onder de nieuwprijs maar had geen of weinig garantie meer (wss gekocht toen ze nog duurder waren). Had geen zin om af te dingen dus ben lekker naar de winkel gegaan :+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:16

Ohja.. Of mensen die 20 euro minder vragen voor een lens (camera).. Nou dan koop ik voor 27 euro extra wel ene nieuwe lens met garantie dat ie heel is en ik hoef geen end te reizen (wat ws meer dan die 27 euro zou kosten. :'))
Al heb ik mijn nieuwste lens bij een camera winkel tweedehands gehaald. Zowat nieuw maar wel 150 euro goedkoper. :D
Tweedehandse lenzen wil ik echt niet zonder bekijken gaan kopen, behalve als het om camera winkels gaat die ik al 'ken'.

Maar hoofdstel die ik gekocht heb zal nieuw denk ik 30-50 euro kosten. Dus ben wel goedkoper uit dan. En heb er een extra frontriem bij gekregen. Veel goedkoper had ik het toch niet kunnen vinden.. Meeste gebruikte hoofdstellen die beschadigingen hebben zijn net zo duur of zelfs duurder.. :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:37

Ik ga vanavond een 200gr deken ophalen voor 20 euro :) en als t goed is komt er een 300gr mijn kant op, maar om 1 of andere reden heb ik daar een beetje een onderbuik gevoel over. Geen duidelijke reden voor overigens.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:21

Mijn moeder heeft vorige week een iPhone over gekocht van iemand hier in de buurt. Volgens de verkoper was de telefoon nog helemaal goed. Nu ze hem sinds paar dagen in gebruik heeft, ze moest eerst wachten op nieuwe simkaart, blijkt dat de telefoon constant vastloopt. Een grote ergernis.

Wat zouden jullie doen? Teruggaan?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:27

Je kunt contact opnemen met de verkoper.. Maar als ik je verhaal zo hoor heb je bij ophalen niet getest en eerlijk is eerlijk dat is niet zo slim...

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:05

Ja bij ophalen wel getest, maar zonder simkaart kun je er dan niet zoveel mee. Op dat moment was er niets aan de hand maar nu loopt hij wel steeds vast...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:10

Kan ook gewoon zijn dat het nodig is om hem even te updaten. Als ie terug is gezet op fabrieksinstellingen is ie ook de updates kwijt volgens mij.

Ik had toen een samsung S3 mini en als die uitviel omdat hij leeg was dan pakte hij de lader niet. Moest eerst aan zijn voor die laadde maarja alsie leeg is start ie niet... soms gaf ie een sprankje hoop na tig x proberen en dan laadde die eindelijk.

Heb er zovaak op staan vloeken en had m bijna weggegooid maar toch op mp gezet en bij de kopers gemeld wat ie deed.

Uiteindelijk kwam er een koper en die gaf me met veel plezier de vraagprijs en zei dat t een kwestie was van updaten :+ had gezegd dat als ie t bleef doen dat ik wel geld zou geven voor een andere accu (telefoon was 1 jr oud).

Heb m nooit meer gehoord.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:32

Lowara wat vraag je hiervoor? Ik heb geen interesse hoor maar ben nieuwsgierig. Heb zelf een gratis oud strandhuisje voor mn zooi, komt qua grootte op hetzelde neer.

Ik heb er 200 voor gevraagd, zonder onderhandeling :j dat was inclusief 6 zadelsteunen en 8 hoofdstelhangers

Dat is zeker niet duur,
Kun je hem daar ook voor maken dan? Lijkt me niet toch?

--------------
Wij hebben er winst aan :j schuurtje hebben we tweedehands gekocht paar maand geleden en omgebouwd. Alle materialen goedkoop weten te krijgen verder. Kwestie van even speuren en zoeken.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:12

Oh dat is wel netjes dan! op de foto zag het er erg nieuw uit. haha

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:16

Een spons met zeep deed wonderen :+ huisje is niet nieuw, heeft eerst als tuinhuisje gediend

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 23:39

vandaag weer wat aparts mee gemaakt

5 hoofdstel hangers 4 zwarte 1 rode
2 zwarte zadelsteunen
1 roze dekenrek

Dit heb ik te koop staan voor 1 prijs van €15,-
eerst deed ze een bod van €10,-
Dat vond ik echt te weinig voor alles bij elkaar en gaf dus duidelijk aan dat ik echt gewoon niet lager ging als €15,-
bood ze €12,50. Dus ik nogmaals aangegegeven dat het voor echt niet voor minder als €15,- weg ging en dat echt goedkoop was voor 8 dingen.

Ben ik dan raar en is het echt zon hoge prijs ??

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 06:17

Persoonlijk vind ik je prijs niet te gek als je na gaat wat die dingen nieuw al kosten.
In principe 2 euro per stuk is zeker niet veel.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:44

Daarom zet ik de VP meestal iets hoger dan wat ik er voor wil hebben. Zo geef je de koper de kans te onderhandelen en hebben ze t gevoel dat ze iets goedkoper krijgen en zijn dan blij :') heel suf maar zo gaat t wel. Haha

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:55

Zet een telefoon te koop op marktplaats en succes gegarandeerd. Ik heb al een mail van ene Fahid 'Ik halen voor 250 euro' en nog een paar onzinbiedingen. Ding is echt in nieuwstaat, dus heb er in mijn advertentie ook bij staan (zo goed als nieuw). Krijg ik een mail van een man 'Die telefoon is niet nieuw, je biedt hem tweedehands aan'. Lezen is ook een vak. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 15:48

Lowara, je bent mijn held van de dag! Nu jij zegt dat het een tuinhuisje was bedenk ik me dat er bij oma ook nog zoiets staat. Ideaal om op mijn ene nieuwe weiland te zetten als materiaalhok en als zadel ruimte. Door de groene kleur valt het niet op tussen de bomen :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 17:07

Varekaj schreef:
Lowara, je bent mijn held van de dag! Nu jij zegt dat het een tuinhuisje was bedenk ik me dat er bij oma ook nog zoiets staat. Ideaal om op mijn ene nieuwe weiland te zetten als materiaalhok en als zadel ruimte. Door de groene kleur valt het niet op tussen de bomen :D

https://www.koop-een-tuinhuisje.nl/Tuin ... ab-reviews