Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:20

gerpiegorp schreef:
:')

Soms heb ik echt plaatsvervangende schaamte _O-

Prototype kortpittig...... :+

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 01:02

DeEenhoorn schreef:
https://youtu.be/qO3SS3ztxbs

Dit is de video waar het om draait ;)

Het kwartje valt nog steeds niet maar mijn avond is desondanks weer helemaal goed :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 09:46

Mijn vriend en ik roepen nu ook regelmatig, als er weer zo'n dikke bak voorbij komt scheuren, 'Dikke BMW jongûh!'

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:20

laraxXxemma schreef:
Okee voor de mensen die wel eens het traject Leeuwarden - Groningen reizen met de trein..

Je hebt na Grijpskerk (vlak nadat je de weg over bent gegaan, ri Groningen) aan de zuidkant heel veel sloot. En in een van die sloten ligt een kist. Een kist waarvan maar 1 hoek uit het water stak. Vreemd, kist in een sloot omringd door weiland. Tot ik een keer een vreemd ding zag op de wal van een sloot een aantal kilometer verder. Leek een beetje op een (door mens gebouwd) nestje, een driehoek met klep en een rond gat, dat eerst in het water had gelegen maar door hoog water op de wal was beland. Dacht er eerst niet bij na tot ik hem laatst nog eens zag.. Verrek dat lijkt best veel op dat andere hoekje kist..
Dus toen ben ik een keer vanaf de andere kant naar de kist gaan kijken, en jawel, er zit een mooi rond gat in. Blijkbaar dus een nest voor eendjes of iets dergelijks.

Ik reis al ruim een half jaar dagelijks op dat traject maar hier kwam ik pas vorige week achter, omdat ik hem dus altijd maar vanaf 1 kant had gezien tot ik me ervoor omdraaide. En ik me elke dag maar afvragen wie die kist daar had gelaten en hoe hij er uberhaupt kwam :')

Die kist is voor het vangen van marter achtige. Die schijnen heel de slootkanten kapot te maken. Heb het ooit eens gezien op het klokhuis volgens mij.

Anoniem

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:33

Ik heb daar lang in de buurt gewoont, er zitten in dat gebied voor muskesratten. Die maken de dijken kapot rond om de sloten. Die drijvende huisjes in de sloten zijn eigenlijk muskesrat-vallen. :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:42

Judith_ schreef:
Ik heb daar lang in de buurt gewoont, er zitten in dat gebied voor muskesratten. Die maken de dijken kapot rond om de sloten. Die drijvende huisjes in de sloten zijn eigenlijk muskesrat-vallen. :)

Muskesrat dat was hem! Die zocht ik, kon echt niet op de naam van die beesten komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 12:25

Muskusratten :o
Niet muskes.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 12:37

Shanna schreef:
Maar dikke bmw was daarvoor toch ook al een term?

:j Dikke BMW uit de 7-serie!
Uit het Dikkie Dik stukje van de Vliegende Panters.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 13:48

Indy_Mouse_9 schreef:
Shanna schreef:
Maar dikke bmw was daarvoor toch ook al een term?

:j Dikke BMW uit de 7-serie!
Uit het Dikkie Dik stukje van de Vliegende Panters.

AUTOLADIO! ja ja kinders, een autoradio...

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:58

ik moet wat downloaden.. duurde superlang en ineens was hij heel snel klaar. ik vroeg of mn vader wat gedaan had en hij antwoord,ja ik heb op sansel gedrukt. dus ik dacht nja zal wel.

tot nu vanavond ik vraag wat ik ookalweer moest indrukken om sneller te downloaden. zegt mn moeder ja op cancel. dus mn pa begint te grinniken en zegt ja op sansel. nu snap ik pas dat hij vanmiddag cancel bedoelde en het expres fout zei.. :+ kwartje valt nu pas.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:27

Ik kom er nu pas achter dat er een TEM gedeelte in mijn profiel zit.

Van vele modjes al reacties gekregen, die ik nooit heb gelezen... :o

Sorry mods... Y;(

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:33

khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

Ik niet snap... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:37

khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

Je hebt me net een AHA-erlebnis bezorgd :o Ik wist het ook niet. Even gezocht en jawel, ook ik heb enkele modjes zonder het te weten genegeerd. Sorry!

Nog een "ooooh"-momentje van vanavond. Ik heb een tijd terug peel-off maskertjes gekocht bij de Action, gewoon om een keer te testen. Vorige keer eentje gebruikt en ik begreep maar niet hoe het kon dat ik de onderste helft van de verpakking niet leeg kon krijgen. Tussen mijn handen wrijven, keihard knijpen, kneden, alles geprobeerd. Maar de onderste helft van het zakje wou maar niet leeg. Nou was het een pakje met een honingmasker en dat plakte aardig, dus ik weet het daaraan.
Zonet wou ik nog eens zo'n maskertje opdoen. Neem nieuw pakje en plots valt mijn blik er op dat het zakje in kwestie in het midden een naad heeft. Nadere inspectie liet me ontdekken dat er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant een "knip" in zat waar je de verpakking kan openscheuren.

En toen ging het lichtje branden: 1 pakje zijn dus 2 zakjes... Ik had nog kunnen knijpen tot ik een ons woog die eerste keer, het zakje was effectief leeg en ik zat gewoon als een idioot te kneden op een ongeopende verpakking :))

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:46

xMyrth schreef:
khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

Als je op je profiel instellingen etc. klikt, kun je tabjes kiezen-profiel instellingen, privéberichten etc. Heuuuulemaal rechts zit het TEM tabje. Nooit opgemerkt :o

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 00:13

khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

ik zie het ook nu pas.. nooit geweten, zie wel dat alle tems van tijden geleden toen wel is verwijderd of iets dergelijks.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:40

khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

:o Sorry mods Y;(

Mijn muntje voor vandaag dus.......

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:55

khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

Ooooh, ik wist dat ook niet. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:57

Denk niet dat de mod's al die berichten nog eens terug gaan om te kijken of ze wel gelezen/ nogmaals beantwoord zijn. Het zijn meestal gewoon standaard reacties, dus dat is knip en plakwerk ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:06

Als je weer reageert op de TeM dan komt de TeM weer open te staan voor de Mod. Die hoeft dus alles niet door te lezen hoor. (ook geen doen :P )

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:54

xMyrth schreef:
khirshanta schreef:

Als je op je profiel instellingen etc. klikt, kun je tabjes kiezen-profiel instellingen, privéberichten etc. Heuuuulemaal rechts zit het TEM tabje. Nooit opgemerkt :o

Ohhahaha, dat wist ik wel.
Ik was serieus op mijn profiel aan het kijken :') :+

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:01

jorika1986 schreef:
laraxXxemma schreef:
Okee voor de mensen die wel eens het traject Leeuwarden - Groningen reizen met de trein..

Je hebt na Grijpskerk (vlak nadat je de weg over bent gegaan, ri Groningen) aan de zuidkant heel veel sloot. En in een van die sloten ligt een kist. Een kist waarvan maar 1 hoek uit het water stak. Vreemd, kist in een sloot omringd door weiland. Tot ik een keer een vreemd ding zag op de wal van een sloot een aantal kilometer verder. Leek een beetje op een (door mens gebouwd) nestje, een driehoek met klep en een rond gat, dat eerst in het water had gelegen maar door hoog water op de wal was beland. Dacht er eerst niet bij na tot ik hem laatst nog eens zag.. Verrek dat lijkt best veel op dat andere hoekje kist..
Dus toen ben ik een keer vanaf de andere kant naar de kist gaan kijken, en jawel, er zit een mooi rond gat in. Blijkbaar dus een nest voor eendjes of iets dergelijks.

Ik reis al ruim een half jaar dagelijks op dat traject maar hier kwam ik pas vorige week achter, omdat ik hem dus altijd maar vanaf 1 kant had gezien tot ik me ervoor omdraaide. En ik me elke dag maar afvragen wie die kist daar had gelaten en hoe hij er uberhaupt kwam :')

Die kist is voor het vangen van marter achtige. Die schijnen heel de slootkanten kapot te maken. Heb het ooit eens gezien op het klokhuis volgens mij.

Ah zou ook kunnen. Ik vond het op een nest lijken, maar het feit dat het er was met een functie was voor mij al een hele ontdekking :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:22

Sleeper schreef:
khirshanta schreef:

Sorry mods... Y;(

Ooooh, ik wist dat ook niet. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. :o

_/-\o_ Noooooit eerder achter gekomen :o

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:29

khirshanta schreef:

Ik ben blijkbaar de enige die het gedeelte nog steeds niet kan vinden? :o :o?
Nevermind, haha ik had bokt nog steeds op bokt 4 staan waardoor ik geen tabjes had maar gewoon een menutje aan de linkerkant :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:34

Kan je je pb's vinden? op diezelfde pagina staan bovenaan allemaal tabbladen, waaronder Tip een Mod. Die klik je aan, daar vind je je TeMs.

Edit: geplaatst voor de aanpassing....

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:44

Ik bedacht gisteren op weg naar huis op de fiets in de regen weer een laat vallend kwartje:

Ik was ~15 en bleef in de zomer alleen thuis toen mijn ouders op vakantie gingen. Tot zo ver geen probleem. Mamma had instructies achter gelaten over eten en de was doen, dus dat ging allemaal prima.
Ergens in die tijd fietste ik in mijn zelf-gewassen spijkerbroek door de regen, en heel bizar, die begon helemaal te schuimen. Ik had echt grote vraagtekens rond mijn hoofd, geen idee waar dat van zou kunnen komen. Voor de zekerheid wat eerder dan gepland nogmaals in de was, maar later in de week hetzelfde, vreemd schuimende broek bij het fietsen in de regen.

Achteraf weet ik niet meer wanneer ik ontdekt heb dat ik vloeibaar wasmiddel in het laatje voor de wasverzachter heb gestopt in plaats van wasverzachter, maar dat verklaarde een hoop :)*