gerpiegorp schreef:
Soms heb ik echt plaatsvervangende schaamte
Prototype kortpittig......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Okee voor de mensen die wel eens het traject Leeuwarden - Groningen reizen met de trein..
Je hebt na Grijpskerk (vlak nadat je de weg over bent gegaan, ri Groningen) aan de zuidkant heel veel sloot. En in een van die sloten ligt een kist. Een kist waarvan maar 1 hoek uit het water stak. Vreemd, kist in een sloot omringd door weiland. Tot ik een keer een vreemd ding zag op de wal van een sloot een aantal kilometer verder. Leek een beetje op een (door mens gebouwd) nestje, een driehoek met klep en een rond gat, dat eerst in het water had gelegen maar door hoog water op de wal was beland. Dacht er eerst niet bij na tot ik hem laatst nog eens zag.. Verrek dat lijkt best veel op dat andere hoekje kist..
Dus toen ben ik een keer vanaf de andere kant naar de kist gaan kijken, en jawel, er zit een mooi rond gat in. Blijkbaar dus een nest voor eendjes of iets dergelijks.
Ik reis al ruim een half jaar dagelijks op dat traject maar hier kwam ik pas vorige week achter, omdat ik hem dus altijd maar vanaf 1 kant had gezien tot ik me ervoor omdraaide. En ik me elke dag maar afvragen wie die kist daar had gelaten en hoe hij er uberhaupt kwam
khirshanta schreef:Ik kom er nu pas achter dat er een TEM gedeelte in mijn profiel zit.
Van vele modjes al reacties gekregen, die ik nooit heb gelezen...
Sorry mods...
xMyrth schreef:khirshanta schreef:Ik kom er nu pas achter dat er een TEM gedeelte in mijn profiel zit.
Van vele modjes al reacties gekregen, die ik nooit heb gelezen...
Sorry mods...
Ik niet snap...
jorika1986 schreef:laraxXxemma schreef:Okee voor de mensen die wel eens het traject Leeuwarden - Groningen reizen met de trein..
Je hebt na Grijpskerk (vlak nadat je de weg over bent gegaan, ri Groningen) aan de zuidkant heel veel sloot. En in een van die sloten ligt een kist. Een kist waarvan maar 1 hoek uit het water stak. Vreemd, kist in een sloot omringd door weiland. Tot ik een keer een vreemd ding zag op de wal van een sloot een aantal kilometer verder. Leek een beetje op een (door mens gebouwd) nestje, een driehoek met klep en een rond gat, dat eerst in het water had gelegen maar door hoog water op de wal was beland. Dacht er eerst niet bij na tot ik hem laatst nog eens zag.. Verrek dat lijkt best veel op dat andere hoekje kist..
Dus toen ben ik een keer vanaf de andere kant naar de kist gaan kijken, en jawel, er zit een mooi rond gat in. Blijkbaar dus een nest voor eendjes of iets dergelijks.
Ik reis al ruim een half jaar dagelijks op dat traject maar hier kwam ik pas vorige week achter, omdat ik hem dus altijd maar vanaf 1 kant had gezien tot ik me ervoor omdraaide. En ik me elke dag maar afvragen wie die kist daar had gelaten en hoe hij er uberhaupt kwam
Die kist is voor het vangen van marter achtige. Die schijnen heel de slootkanten kapot te maken. Heb het ooit eens gezien op het klokhuis volgens mij.
khirshanta schreef:Als je op je profiel instellingen etc. klikt, kun je tabjes kiezen-profiel instellingen, privéberichten etc. Heuuuulemaal rechts zit het TEM tabje. Nooit opgemerkt