Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die van mij woont een stukje verderop en ik ken hem niet via Tinder, hij gebruikt Tinder ook niet
T is ook niet echt een kwestie van niet willen afspreken, van allebei de kanten. Maar wel weten dat we allebei ff wat tijd nodig hebben voordat we er vol voor kunnen gaan en daar vinden we elkaar leuk genoeg voor. Klinkt gecompliceerd maar we spreken elkaar de hele dag door en ik heb toch wel het idee dat het goed zit.
die van mij heeft ook problemen maar hij appt weinig. En ik moet je zeggen dat toen hij gisteren appte ik ook erg kortaf gereageerd heb. Ik kan er niet zo goed tegen dat ik zo weinig reactie krijg haha.
Die van mij stuurt elke ochtend super lieve berichtjes als hij wakker wordt en de meeste dagen is het echt zo fijn om daarmee wakker te worden.. Maar van de week werd ik heel cranky wakker en ik was boos omdat hij zei dat hij heel druk was deze week en daarom niet kon afspreken (we hebben het pas een paar dagen geleden echt uitgesproken dat het beter is om even rustig aan te doen) maar hij wel elke keer ging stappen, feestjes, chillen met vrienden. Toen heb ik zo ongelofelijk passief agressief gedaan
Jammer genoeg had hij het gelijk door en ging hij toen extra lief doen waardoor ik uiteindelijk sorry heb gezegd
Maar het is wel een beetje frustrerend
Ik heb ook heel erg mijn eigen leven en ik vind het juist fijn dat hij een grote vriendenkring heeft waar hij het druk mee heeft, dat haalt de druk een beetje van de ketel.
) heb ik binnenkort ook een date. Mijn Tinderhottie loopt ook al een tijdje achter me aan en is heel geïnteresseerd in alles wat ik doe etc.
. Hij vroeg wanneer ik eens tijd had om wat te doen... Ehhh...
Ik heb de aankomende weken alleen geen tijd ( erg hè
) en hij ook niet. Alleen een date is voor mij zooo lang geleden door een lange relatie
!
Ofja, niet geen zin, maar eerst even wat tijd nodig. Vind het ook totaal niet erg hoor, maar voordat ik wist wat er aan de hand was vond ik het best vervelend..

Ik kom nog wel eens leuke kerels tegen, maar die zijn vooral uit op een ONS heb ik het idee. Toen ik op mijn achttiende begon met Tinderen waren er nog een hoop meer kerels die er wat serieuzer in stonden geloof ik.