Ik bedoelde het niet per se naar jou gericht hoor, en ook totaaaal niet banketstaaf of wat dan ook!
Het is mijn eigen ervaring, en het kan idd voor jou heel iets anders zijn. Ik heb een paar weken terug een date gehad met een jongen en dat was zo leuk en fijn en we vinden elkaar echt helemaal het einde. Maar hij zit met wat dingetjes waardoor hij even tijd nodig heeft voordat nog een keer afspreken ervan kan komen (heb hem nog wel gezien in de tussentijd) en waardoor het uberhaupt onzeker is of we elkaar nog wel eens op die manier gaan zien. Dat hou ik ook aan, puur en alleen omdat ik niet wil dat het over is.
Dat hij niet zo'n apper is hoeft niet erg te zijn, maar als jij wel zo bent en het is voor jou heel vervelend dat hij dat niet is, dan zit er toch iets tussen jullie in. Hij zal niet ineens aan z'n telefoon gekluisterd gaan zitten, en als jij toch gezellige gesprekken over de app verwacht..
Ik ben heel hard geworden met daten hoor, tot op zekere hoogte. Soms lopen verwachtingen gewoon heel erg door elkaar, en het is voor allebei de partijen dan heel erg moeilijk om er een punt achter te zetten. Ik heb om die rede gasten laten lopen die eigenlijk misschien wel potentie hadden, maar om die rede ben ik ook vaak genoeg gedumpt. Soms is het gewoon het beste om je even te distancieren van de situatie en te wachten tot iemand anders toenadering zoekt naar jou, omdat je dan ook beter weet waar je aan toe bent. En als dat niet zo is... Gooi het dan zelf een keer z'n richting op. Wanneer gaan we nou weer afspreken?!
Eske_B
Geplaatst: 12-02-16 17:06
Mijn ervaring toch ook wel... Tinderboy nr.1 deed heel moeilijk over tweede date (die ook niet is gekomen) en nu m'n vriend (jaja officieel ) appte me gelijk erna.
Natuurlijk zijn er soms omstandigheden waarin het allemaal ff wat moeilijker gaat, maar als het na een date weer een paar dagen duurt om een gesprek op gang te krijgen.. Dan is het voor mij meestal gelijk een nah.
Britt_Sisi
Geplaatst: 12-02-16 17:49
In grote lijnen heb je zeker gelijk! Maar ik probeer aan te geven dat niet iedere situatie vergelijkbaar is.
Gefeliciteerd Eske!
Die jongen die ik op tinder tegen kwam waar ik 6 jaar terug wat mee 'gehad' heb wil morgen langs komen op mn werk (ik ken hem ook via daar) wat erg dit haha!
Oh zeker niet hoor! Zoals ik al zei ben ik op dit moment ook bezig met een jongen waarmee het allemaal ontzettend moeilijk is. Vind het jammer, maar heb niet het idee dat ik snel weer door wil naar een ander ofzo. Vooralsnog is hij erg lief, dus dat scheelt
Haha ik denk het niet Die van mij woont een stukje verderop en ik ken hem niet via Tinder, hij gebruikt Tinder ook niet T is ook niet echt een kwestie van niet willen afspreken, van allebei de kanten. Maar wel weten dat we allebei ff wat tijd nodig hebben voordat we er vol voor kunnen gaan en daar vinden we elkaar leuk genoeg voor. Klinkt gecompliceerd maar we spreken elkaar de hele dag door en ik heb toch wel het idee dat het goed zit.
Haha nee oke die van mij heeft ook problemen maar hij appt weinig. En ik moet je zeggen dat toen hij gisteren appte ik ook erg kortaf gereageerd heb. Ik kan er niet zo goed tegen dat ik zo weinig reactie krijg haha.
Hahaha dat is zo herkenbaar Die van mij stuurt elke ochtend super lieve berichtjes als hij wakker wordt en de meeste dagen is het echt zo fijn om daarmee wakker te worden.. Maar van de week werd ik heel cranky wakker en ik was boos omdat hij zei dat hij heel druk was deze week en daarom niet kon afspreken (we hebben het pas een paar dagen geleden echt uitgesproken dat het beter is om even rustig aan te doen) maar hij wel elke keer ging stappen, feestjes, chillen met vrienden. Toen heb ik zo ongelofelijk passief agressief gedaan Jammer genoeg had hij het gelijk door en ging hij toen extra lief doen waardoor ik uiteindelijk sorry heb gezegd
Haha echt he! Reageert hij niet want hij heeft tijd voor zichzelf nodig. Gaat die met vrienden naar de bios en naar de kroeg of carnaval vieren! Tijd voor zichzelf yeah right. Later wel een uitleg over gekregen haha maar irritant!
Haha die van mij reageert dan wel vrolijk, maar hij zegt dat hij de hele week moet monteren en dan vervolgens elke avond doodleuk 'ik ga nu dit doen!' 'ik ga nu naar Amsterdam voor een feestje!' Zijn goed recht hoor, moet hij vooral zelf weten Maar het is wel een beetje frustrerend
Oh absoluut hoor! Begrijp me niet verkeerd Ik heb ook heel erg mijn eigen leven en ik vind het juist fijn dat hij een grote vriendenkring heeft waar hij het druk mee heeft, dat haalt de druk een beetje van de ketel.
Maar voordat we hadden uitgesproken dat het beter is om even tijd te nemen bleef hij maar zeggen dat hij geen tijd had en dat hij het zo druk had met school, en daarom schoot het een beetje verkeerd dat hij constant spontane plannen met vrienden maakte maar het te druk had om mij te zien.
Yunaa
Geplaatst: 12-02-16 20:11
Misschien had hij er op dat moment (hard gezegd) geen zin in, Emmaa.
Misschien (ik zeg misschien hè ) heb ik binnenkort ook een date. Mijn Tinderhottie loopt ook al een tijdje achter me aan en is heel geïnteresseerd in alles wat ik doe etc. . Hij vroeg wanneer ik eens tijd had om wat te doen... Ehhh... Ik heb de aankomende weken alleen geen tijd ( erg hè ) en hij ook niet. Alleen een date is voor mij zooo lang geleden door een lange relatie !
Dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn Ofja, niet geen zin, maar eerst even wat tijd nodig. Vind het ook totaal niet erg hoor, maar voordat ik wist wat er aan de hand was vond ik het best vervelend..
Wat super tof om te lezen dat er écht relaties uitkomen, en de leuke dates die iedereen natuurlijk heeft..
Zelf heb ik een aantal dates gehad, maar nee. Zat niks tussen haha. Soms als ik de verhalen lees hier, denk ik: wat nou als het dezelfde kerel is waarmee ik praat? Haha..
Ik heb het idee dat hier in de grote stad het spannende er wel een beetje vanaf is Ik kom nog wel eens leuke kerels tegen, maar die zijn vooral uit op een ONS heb ik het idee. Toen ik op mijn achttiende begon met Tinderen waren er nog een hoop meer kerels die er wat serieuzer in stonden geloof ik.
paramuse
Geplaatst: 12-02-16 21:29
Haha heerlijk succesverhalen. bij mij lukt het ook nog niet echt hoor. Het lijken dan leuke jongens maar het draait maar om 1 ding... of zodra we op het punt komen om af te spreken blijkt het stil te worden aan de overkant
Ik heb het pas sinds drie weken, dus ben er verder niet zo bekend mee. Maar het meeste is het gewoon net niet zeg maar. Nu is het niet dat ik dringend op zoek ben naar een leuke knul, maar het valt me gewoon op hoe vaak ik mensen weg 'swipe'.