Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:55

Appelkaneel vind ik meestal wel erg lekker. Is ook een etensgeur bedenk ik me net..

Marshmallow heb ik echt nog niet de juiste gevonden gok ik want vind ze tot nu toe stuk voor stuk erg mufferig...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:55

Cinnamon etensgeuren of cardamon heb ik ontdekt vind ik meestal wel echt lekker terwijl ik altijd dacht dat ik dat niet vond, of met anijs erdoor.
Maar cake luchtjes met vanille of room bijvoorbeeld vind ik echt niks. Poompoen luchten ook niet tot de pumpkin souffle ik had die genomen omdat veel mensen frosted pumpkin lekker vinden en ik dacht eens kijken of deze ook bij mensen in de smaak valt maar hij valt iig bij mij al in de smaak.

Aardbeien geurtjes vind ik ook niet lekker maar de strawberry rhubarb vind ik wel weer heel erg lekker. Voorheen had ik strawberry smoothie maar die vond ik niks en ook de pure strawberry en de cheese cake ervan kunnen mij niet bekoren.

Wel hou ik van zoet candy zoet. Fris hou ik ook van maar de cool water vind ik bijvoorbeeld te maar de wintergarden vind ik echt lekker. Babypoeder vind ik ook echt heel lekker, Bluebell had ik gister avond op die vind ik ook zo lekker maar werd ziekjes en ook had ik keel pijn dat ik er minder mee had gister.

Van yc vond ik de black Cherry echt heel erg lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:57

Wintergarden van jou vind ik ook erg lekker WME! Althans.. Als ik nu de goede voor me heb... Heb je toevallig foto van het grote potje?

Spicy Apple van jou is tot nu toe mijn favoriet qua appelkaneelgeuren. Kaneel niet teveel aanwezig, echt zo ongeveer de perfecte mix :j <3.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:58

Die zou ik even moeten maken haha maar het is die fris is en niet zoet/zurig/wijnig.

Winterwonderland ruikt een beetje naar wijn combinatie.
En de wintergarden is echt fris je huis ruikt dan ook lekker schoon.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:00

Graag :D.
Ik had er 2 met winter namelijk, volgens mij Winter Garden en ehm... Winter nog-iets. Eentje daarvan vond ik niks, de ander wel lekker. En volgens mij was het Winter Garden die ik lekker vond (en nog een halve van heb liggne :)) ). Maar weet het niet door de omschrijvingen, moet echt ff plaatje zien of wachten tot ik thuis ben en op het potje kan kijken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:02

Winter wonderland

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:08

Hmm, weet het niet zeker. Zie iets van gluhwein in de beschrijving staan en volgens mij had ik dat niet. Volgens mij was-ie meer houtachtig, maar beetje vreemde houtgeur... Weet het niet zo goed meer _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:16

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:20

Die moet ik ook nog proberen.. Heb nu de winterwonderland aan staan. En zolang die in de showroom aan is is ie lekker. Maar kantoor is er te klein voor. Daar deden die kruidige koekjes het wel goed trouwens! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:20

Hmm nee... Die ziet er niet bekend uit...
Ik ga vanavond maar eens kijken welke het is _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:26

Alwiene schreef:
Ik zie nu alleen dat ze op dit moment gesloten zijn, maar heb er al eens besteld en is een prima shop hoor? :)

Oh, ik geloof ook wel dat het een prima shop is hoor, dat is het niet... :P
Maar bij deze zag ik tijd geleden staan dat je "verassingpakket" kon krijgen voor 20 a 22 euro vandaar!
Maar wacht braaf af tot dat ie terug open is! :D {:)

Alleen denk dat je me niet helemaal goed snapt! :oo

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:27

Volgens mij is er ook een pakket daar van 15 euro.
Beetje afhankelijk van de inhoud ;)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:53

Waxmeltsenzo ik ben aan het kijken voor een bestelling :) ik vraag me af of je ook iets hebt met vanille en Cocos? Maar niet Mega zoet?

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:08

oeh leuk dat ik dit tegenkom! met vriendlief nog wel eens discussie over het luchtje, vooral omdat het geurtje er vrij snel vanaf gaat! Welke heeft dat minder? We doen hem per keer maar een paar uurtjes aan omdat we laat thuis zijn vaak...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:20

Wat bedoel je danoesje? De meeste webwinkels hebben erbij staan hoe lang de geur brand. Die kleintjes van WME doen het bij mij 4 tot 5 uur en de grote het dubbele maar ik heb een grote open ruimte. :) Zo verschilt het per merk hoe lang iets lekker ruikt.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:22

Selka, bedoel hoe lang het luchtje in de wax blijft. Na een paar dagen heb ik wax over, maar geen lekker luchtje meer, dan is de geur eraf:)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:23

Alvast sorry.. Ik kwam op een youtebe filmpje de volgende winkel tegen.. En ze hebben ook een webshop. Kaarsen, votives, tarts, accessoires etc... Van Yankee Candle. Weet niet of deze al bekend is. De winkel zelf zit in Utrecht. http://www.cosycandles.nl

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 16:23

danoesje schreef:
Selka, bedoel hoe lang het luchtje in de wax blijft. Na een paar dagen heb ik wax over, maar geen lekker luchtje meer, dan is de geur eraf:)

De wax verdampt ook niet, zodra de geur weg is moet je het vervangen.
Het verschilt per merk maar de meeste waxmelts geuren maximaal 8 uur lang.

Je hebt echter verschillende kwaliteiten. Die van de Action doe je bijvoorbeeld maar 2 uur mee. Ik dan.
Xenos heeft alweer 4 tot 6 uur en de merken uit de openingspost variëren weer van 6 tot 10 uur.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:27

Thnx Waxmeltsenzo! De cupjes zijn binnen! En ze ruiken heerlijk. Ben benieuwd hoe het is als ik ze brand!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:50

Mijn elektrische brander is binnen! Kent er iemand de wax van bridgewater? Er zit een verrassingsblokje bij, maar helaas staat de geur er niet op.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:15

DeMolenhoek schreef:
Mijn elektrische brander is binnen! Kent er iemand de wax van bridgewater? Er zit een verrassingsblokje bij, maar helaas staat de geur er niet op.

Ik heb inmiddels 5 soorten bridgewater :) misschien kan ik je helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:25

Het is mooi roze. Ben nu niet thuis voor een foto helaas.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:25

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 17:27

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:27

Eight schreef:
Waxmeltsenzo ik ben aan het kijken voor een bestelling :) ik vraag me af of je ook iets hebt met vanille en Cocos? Maar niet Mega zoet?

Op dit moment niet meer ik heb voorheen angel cake gehad. Ik moet ergens nog wel een ouwetje van die geur hebben liggen.