Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:59

Dat is wel een positief iets na zoiets rots als een chemo! :j

Ik heb heel fijn haar en krullen, dus ik krijg nooit een kort pittig kapsel. Ik krijg zo'n kop krullen.

Afbeelding

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:29

CharlotteJay schreef:
ik heb medelijden met de volgende examinator die ik ga krijgen
die komt dus de auto niet uit voor ik slaag
en gaat het wel degelijk ontgelden ben het zat :x

Een paar confessions geleden zei je nog dat je het stiekem niet zo erg vond als je zou zakken. Beetje dubbel :p

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:30

confession: Ik typ best wel vaak een heel antwoord in een topic. Om m daarna maar gewoon te backspacen en weg te klikken.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:32

amkeVH schreef:
confession: Ik typ best wel vaak een heel antwoord in een topic. Om m daarna maar gewoon te backspacen en weg te klikken.

Herkenbaar _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:42

ohjajoh6 schreef:
Even off topic , maar jullie beseffen je toch wel dat er blijkbaar een zelfs voor mij nog onbekende leeftijd is dat 99% van de vrouwen het haar erafknipt?

Dan gelijk mijn confesion : ik ben nu 44 maar moet er nog altijd niet aan denken, als dus mijn tijd gekomen is om mijn haar te kortwieken, ook al draag ik het grotendeels in een staart...

Ik bedoelde daar mee dat vroeg of laat jullie er allemaal aan zullen moeten gaan geloven, karma is nog steeds een bitch, dus eigenlijk noemen jullie je toekomstige zelf, sexloos, make up loos en niet vrouwelijk zodra het haar kort gaat.... _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:52

Iedereen kent het gezegde ' fietsen verleer je nooit.' Wel....

Ik kan niet meer fietsen :') ik heb het laatst geprobeerd... Ben moeten afstappen van vriendinnen omdat ze niet wilde dat ik weer een ongeluk kreeg... Maar ik heb het tegen niemand gezegd. Dus iedere donderdag en zaterdag stap ik op mijn fiets, wacht tot ik uit het zicht ben en loop 1.5 uur naar menles.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 20:57

StonedRomy schreef:
Iedereen kent het gezegde ' fietsen verleer je nooit.' Wel....

Ik kan niet meer fietsen :') ik heb het laatst geprobeerd... Ben moeten afstappen van vriendinnen omdat ze niet wilde dat ik weer een ongeluk kreeg... Maar ik heb het tegen niemand gezegd. Dus iedere donderdag en zaterdag stap ik op mijn fiets, wacht tot ik uit het zicht ben en loop 1.5 uur naar menles.

Als we ooit een VWO 6 meeting doen, leren we je wel weer fietsen hoor :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:02

amkeVH schreef:

Deden maar meer mensen dat :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:06

verootjoo schreef:
amkeVH schreef:

Deden maar meer mensen dat :')

_O- _O- _O-

Ik doe dat ook, dan ben ik aan het schrijven en dan kom ik erachter dat het hele antwoord eigenlijk nergens op slaat :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:14

LisaaBloem schreef:
CharlotteJay schreef:
ik heb medelijden met de volgende examinator die ik ga krijgen
die komt dus de auto niet uit voor ik slaag
en gaat het wel degelijk ontgelden ben het zat :x

Een paar confessions geleden zei je nog dat je het stiekem niet zo erg vond als je zou zakken. Beetje dubbel :p

na de derde keer zakken heb je het gevoel dat je het nooit meer haalt -O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:33

CharlotteJay schreef:
LisaaBloem schreef:

na de derde keer zakken heb je het gevoel dat je het nooit meer haalt -O-

ach mn zus heeft t na 7 x ook gehaald.. wonderen zijn de wereld nog niet uit

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:35

Ik doe heel stoer dat ik niet bang ben voor m'n operatie die morgen (eh vandaag) gepland staat maar stiekem schijt ik m 10 kleuren :=

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:35

hahahahahahahaha dankje geeft nog wat hoop :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:37

Ik doe vaak de deur niet open, als er aangebeld word :')

Kijk altijd eerst wie er voor de deur staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 00:51

Heb ik altijd met de aardappelboer aan de deur. Sluip dan door het huis om te kijken of zijn auto er staat. Dan verstop ik mij alsof ik in een film zit en gluur ik tot hij weggaat. Dan zeg ik hardop doei!! :')

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 01:32

Ik was een keer met mn zusje die toen 2 was en onze hond in de tuin aan t spelen. Op gegeven moment een korte riem gepakt voor de hond en de hond met riem aan mn zusje gegeven.. Ik heb toen gezegd dat ze hem heel goed vast moest houden en ik ben een stuk achteruit gelopen en heb toen de hond geroepen.. Resultaat: Mn zusje die een paar meter over t gras ging met de riem nog in haar hand :o :o

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:09

julio111 schreef:
ingedebruijn schreef:
Ten eerste is het niet de bedoeling om andere bokkers te bespreken hier.. daar is net een mod opmerking over geplaatst en daarnaast is dit een confession topic waarin het dus niet de bedoeling is dat je veroordeeld wordt over wat je hier plaatst.
On topic:
Als iemand naast mij een appel eet, ben ik in staat om diegene wat aan te doen. Kan niet tegen geluidjes van andere mensen.

Dat laatste ben ik ook heel erg. Hetzelfde met crackers etc. Of eigenlijk met al het eten waar geluid mee gemaakt wordt. Of met geluid drinken.. }>

Confession, toen ik voor de eerste keer in Duitsland met de auto reed, verbaasde ik me erover dat de plaats 'ausfahrt' zo groot was. Iedere afslag ging naar die plaats toe.. :Y)

Hahaha dat had mijn Engelse schoonpa ook toen hij net als internationaal vrachtwagen chauffeur begon! :').
Elke keer dat we nu in Duitsland komen hebben we het daar uiteraard ook over!

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 08:21

Flying_Angel schreef:
Heb ik altijd met de aardappelboer aan de deur. Sluip dan door het huis om te kijken of zijn auto er staat. Dan verstop ik mij alsof ik in een film zit en gluur ik tot hij weggaat. Dan zeg ik hardop doei!! :')

Herkenbaar :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:50

Ik wil later een grote hond, in de hoop dat mijn moeder weinig langs durft te komen...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:52

Steeph schreef:
Ik wil later een grote hond, in de hoop dat mijn moeder weinig langs durft te komen...

Neem een chihuahua, schijnen valser te zijn :Y)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:56

Ik hoef geen valse hond, het is meer dat mijn moeder echt bang is voor grote honden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:33

Ah gewoon een xxxl hond inhuren :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:47

Precies :D alleen dan niet inhuren naar hebben :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:49

Selina schreef:
Steeph schreef:

Neem een chihuahua, schijnen valser te zijn :Y)

Die ratten... :')
De keren dat ik vechtende honden uit elkaar heb getrokken zijn niet op handen te tellen maar ik ben nog nooit gebeten. Behalve door zo'n rat. :')

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:02

confession:
Een vriendin van mij rijdt op mijn andere verzorg paard. Ze vroeg mij of ik vond dat ze het paard goed reed of dat ik der misschien beetje verpest had.
Om haar niet te kwetsen want ze is al een best onzekere ruiter heb niet verteld dat ze eigenlijk nog heel veel te leren heeft en vooral op been rijden want na een lang gevecht om haar goed en correct recht te richten is ze nu weer zo scheef als toen ik haar begon in te rijden. Gelukkig begint mijn vriendin weer met les dus dan zal de instructrice hopelijk haar hier op wijze.
Laatst bijgewerkt door haffylover op 22-09-15 11:20, in het totaal 2 keer bewerkt