Ik heb heel fijn haar en krullen, dus ik krijg nooit een kort pittig kapsel. Ik krijg zo'n kop krullen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ohjajoh6 schreef:Even off topic , maar jullie beseffen je toch wel dat er blijkbaar een zelfs voor mij nog onbekende leeftijd is dat 99% van de vrouwen het haar erafknipt?
Dan gelijk mijn confesion : ik ben nu 44 maar moet er nog altijd niet aan denken, als dus mijn tijd gekomen is om mijn haar te kortwieken, ook al draag ik het grotendeels in een staart...
ik heb het laatst geprobeerd... Ben moeten afstappen van vriendinnen omdat ze niet wilde dat ik weer een ongeluk kreeg... Maar ik heb het tegen niemand gezegd. Dus iedere donderdag en zaterdag stap ik op mijn fiets, wacht tot ik uit het zicht ben en loop 1.5 uur naar menles. StonedRomy schreef:Iedereen kent het gezegde ' fietsen verleer je nooit.' Wel....
Ik kan niet meer fietsenik heb het laatst geprobeerd... Ben moeten afstappen van vriendinnen omdat ze niet wilde dat ik weer een ongeluk kreeg... Maar ik heb het tegen niemand gezegd. Dus iedere donderdag en zaterdag stap ik op mijn fiets, wacht tot ik uit het zicht ben en loop 1.5 uur naar menles.
LisaaBloem schreef:CharlotteJay schreef:ik heb medelijden met de volgende examinator die ik ga krijgen
die komt dus de auto niet uit voor ik slaag
en gaat het wel degelijk ontgelden ben het zat
Een paar confessions geleden zei je nog dat je het stiekem niet zo erg vond als je zou zakken. Beetje dubbel :p

julio111 schreef:ingedebruijn schreef:Ten eerste is het niet de bedoeling om andere bokkers te bespreken hier.. daar is net een mod opmerking over geplaatst en daarnaast is dit een confession topic waarin het dus niet de bedoeling is dat je veroordeeld wordt over wat je hier plaatst.
On topic:
Als iemand naast mij een appel eet, ben ik in staat om diegene wat aan te doen. Kan niet tegen geluidjes van andere mensen.
Dat laatste ben ik ook heel erg. Hetzelfde met crackers etc. Of eigenlijk met al het eten waar geluid mee gemaakt wordt. Of met geluid drinken..![]()
Confession, toen ik voor de eerste keer in Duitsland met de auto reed, verbaasde ik me erover dat de plaats 'ausfahrt' zo groot was. Iedere afslag ging naar die plaats toe..
.
alleen dan niet inhuren naar hebben
Selina schreef:Steeph schreef:Ik wil later een grote hond, in de hoop dat mijn moeder weinig langs durft te komen...
Neem een chihuahua, schijnen valser te zijn