Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
puppy1128 schreef:Waar komt de spinnen angst eigenlijk vandaan? Ik weet dat die beesten niks doen, maar zodra ik 1 zie bewegen vind ik het eng.. En als ie achter mij aankomt raak ik in paniek en ren ik weg
Sokje_6 schreef:puppy1128 schreef:Waar komt de spinnen angst eigenlijk vandaan? Ik weet dat die beesten niks doen, maar zodra ik 1 zie bewegen vind ik het eng.. En als ie achter mij aankomt raak ik in paniek en ren ik weg
Moet je geen Red Romain tegenkomenDie rennen achter je aan om in je schaduw te blijven
Leffroi schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar heb daar vannacht heel raar over gedroomd. Een soort selectieprocedure waarin ik met meerdere deelnemers zat. En wat moesten we doen??? En kleurplaat inkleuren...Echt, hoe zit dat nou?
LisannePruts schreef:Leffroi schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar heb daar vannacht heel raar over gedroomd. Een soort selectieprocedure waarin ik met meerdere deelnemers zat. En wat moesten we doen??? En kleurplaat inkleuren...Echt, hoe zit dat nou?
Zolang jij de mooiste kleurplaat had zal ik me nergens zorgen om maken![]()