Mag het zaterdag in Limburg aub ff niet noodweren? Ben normaal altijd wel in voor een beetje beestenweer maar sta dan op een Beachparty aan het water in Thorn dus ik dirigeer het slechte weer gaarne door naar jullie!
Joyce_R
Geplaatst: 01-06-15 23:48
Joolien schreef:
Voor t chasen wordt vrijdag toch steeds definitiever!!!
MonteKarlo
Geplaatst: 02-06-15 09:09
Joolien schreef:
Undulatus in lichte vorm.
Zo dan, als je Googled op undulating clouds zie je wel bizarre wolken!
Ok, de nieuwste kaarten zijn binnen, het kan erg leuk worden, zowel vrijdag als zaterdag! En nog iets leuks, het centrum lijkt wat noorderlijker te gaan liggen dus het komt meer richting NL
Annash
Blogger
Geplaatst: 02-06-15 13:54
Ik heb een bestelling geplaatst voor Amsterdam op zaterdag. (maar dat zal wel niet. )
Als het zondag maar weer mooi weer is dan heb ik een dagje fotograferen in Duitsland op de planning staan
Animal
Geplaatst: 02-06-15 14:09
Ik heb ook nog geen plannen Althans, in ieder geval niet voor de zaterdag. Vrijdag is nog een beetje twijfelachtig. Zou het leuk vinden om mee te gaan! Zou ik dat later deze week kunnen laten weten?
Jolien, nee, ik ga niet mee chasen. Moet nodig iets aan mijn huishouden doen en hond wil ook aandacht. Ook paard moet verzorgd en nog heeeeel veel foto's te bewerken. Als er mooie luchten dreigen te komen, ga ik naar stal waar ik in het land 360° uitzicht heb. (Kan ik meteen die eigenwijze merrie uit het land halen en aan het werk zetten.