Aan buitenlanders die in een bus/trein/andere kleine openbare ruimte in het buitenlands gaan schreeuwen. Mensen die schreeuwen in het algemeen eigenlijk.
Aan mijn werkgever. Een week vakantie in moeten leveren voor een zogenaamde promotie zonder salarisverhoging en nu ik twee weken vrij wil voor een pup doen ze moeilijk.
En nu aan het feit dat er al vrij weinig opleidingen zijn die me aanspreken, ik er nu een gevonden heb die me wél echt wat lijkt... Maar dat die 1. alleen in september start 2. alleen in voltijd is 3. een selectieprocedure heeft.
Voltijd ga ik niet redden met werk erbij.
JudithGigi
Geplaatst: 18-09-15 00:37
Dat ik zo weinig zin in school heb morgen dat ik nog steeds niet slaap..
dat ik vandaag stage heb de hele dag terwijl ik eigenlijk nog weinig kan/mag doen. Dus de hele dag waarschijnlijk ga vervelen. De grootste ergenis ligt overigens bij mijzelf omdat ik niemand durfde te vragen om mee te lopen vandaag..
Dat m'n vriend de vaatwasser heeft gesloopt (per ongeluk) en vervolgens alles er in heeft laten staan, zodat ik vanavond een méga afwas te doen had...
OneAndOnlyx
Geplaatst: 18-09-15 21:29
Dat ik me serieus wil richten op een opleiding en dat een stelletje lamlendige kinderen zo hard lacht en praat dat de docent er wat van moet zeggen en toen was de tijd voorbij.
Vertraging van trein 1 waardoor ik mocht rennen naar trein 2, en dat trein 2 uiteindelijk zelf te laat vertrok. Moest gelukkig na trein 2 geen trein meer halen
Aan de vooroordelen die sommige mensen van mijn hond hebben, om moedeloos van te worden.
Ik vind d'r prachtig!
Ik erger me aan het vriendje van me zusje die alles beter denkt te weten..
ravellie
Geplaatst: 19-09-15 15:52
Aan de laks en lauwheid van vele Nederlanders ( en bokkers) betreffende problematiek in de Wereld en bijna naast je eigen voordeur (handjevol: vluchtelingen , pieten gedoe ) Het is belangerijker dat je weer een of ander totaal niet boeiend setje op je paard hebt liggen
Ik erger me kapot aan mensen die de verkeersregels overtreden. Bij ons mag je bij het terrein van superkanten bij een ingang alleen erin, niet eruit. Het is ook heel smal. Staat ook duidelijk een bord verboden in te rijden. En mensen die er dan toch doorheen willen de verkeerde kant op.
Ook erger ik me kapot als ik als fietser van rechts geen voorrang krijg, ik neem het gewoon. Soms met gevaar voor eigen leven maar ik kan dan zo boos worden.
En nog een ergernis van gister. Mensen die al in de trein stappen en zich door de mensen door wurmen die nog uit moeten stappen. Als ik er dan uit moet ram ik ze per ongeluk omver met mijn tas/koffer
Ik erger me kapot aan een persoon die zich continu weer in een slachtoffer rol gaat zitten terwijl hij zelf de schuldige is. En vervolgens even later gewoon doorgaat met waar die mee bezig is. Zucht..