_SantOs_ schreef:Jep idd een PninaHeb de aflevering al 2 keer opgenomen
(voor de zekerheid, stel je voor dattie per ongeluk word gewist)
Beetje jammer dat ik die jurk niet kan betalen
Heb een soortgelijke op Etsy gezien!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Helaas durft oma toch niet meer zo'n lange reis te maken (is niet gek, ze is 83). En ach, ik kan die jurk toch niet betalen. Ergens heb ik gewoon de hoop dat als ik zo'n soort model aan heb het me echt niet staat haha. Dan blijf ik niet aan deze jurk denken.
Ik ga van 't weekend ff zoeken 
_Nancy schreef:Ik kijk nu voor het eerst say yes to the dress.. Leuk programma!
Wat een budget hebben hun haha, 6000-10000 dollar..
Er is nu een vrouw waarvan de moeder is overleden, dus allemaal emotioneel, ik moet er zelf ook bijna van huilen
Ik heb geloof ik bijna alle afleveringen al gezien 
Cayenne schreef:De nieuwe collectie van PronoviasIk vind het dit seizoen niet heel veel soeps.
Het klapstuk is .... bijzonder te noemen![]()
[ Video ]
is het einde het nog waard? 

_SantOs_ schreef:Vind die eerste nog best wel mooi. Lijkt idd een beetje op de Pnina jurk
Eigenlijk moet je de showstopperdinggeval nog even zien SammieSpoiler:
Die laatste minuut... ik vond het net lijken alsof ze met die slepen de vloer alvast aan het zegen waren
Sammie, even doorspoelen naar de laatste minuut 
hij is echt zoo mooi (logisch dat ik dat zeg
)
Tieneke schreef:Met iedereen die haar jurk hier vindt, kriebelt het enorm om mijn jurk terug aan te hebben, maar ik moet pas in maart terug gaan passen

Iets anders dan bruidsjurken maar misschien hebben jullie tips. Ik ben op zoek naar een jurkje wat ik kan dragen bij de diploma uitreiking van vriendlief. Vriendlief heeft een grijs pak gekocht maar ik ben echt inspiratieloos.