Oh, ik ben zo blij met de foto's van Ashley! Ik blijf ernaar kijken! En elke keer maken ze me weer even gelukkig Net ook weer de hele map door gebladerd en toen kwam ik deze tegen. Sebas, in tranen! Hij was zo vastberaden, zelfs geen zenuwen tijdens het vragen. Maar toen ik eenmaal "ja" had gezegd, kwamen er echt wel wat emoties los. Zo lief!
En stiekem vind ik het ook wel grappig hoe goed het lengteverschil te zien is
mala26
Geplaatst: 03-02-15 13:05
voor het lengte verschil
Het zijn super mooie foto's Jay en ik begrijp dat je daar naar kan blijven kijken!
NorwayFjord
Geplaatst: 03-02-15 13:07
Aahh wat een geweldige foto's! Sowieso leuk dat het is vastgelegd, kunnen jullie nog lekker vaak terugkijken naar het moment!
Het lengteverschil, tja. Het is voor beide nooit een probleem geweest, maar het is wel grappig om zo op foto's te zien! Die dag had ik natuurlijk ook hoge hakken aan, als we beide op blote voeten staan valt het al een stuk minder op. Hij noemt mij ook altijd liefkozend "kleintje"
Super lieve foto's. Ik snap dat je daar naar kan blijven kijken!
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 15:49
Ik blijf jullie lastig vallen Ashley had voor een beurs een aantal van onze foto's meegenomen. Achteraf had ze er niks meer aan, dus vroeg ze of wij ze wilden hebben. Hoe lief Hangt nu mooi in de gang