Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:19

Grr ik doe het mezelf aan.. Ik had niet moeten kijken maar ik vind deze zo leuk!
http://www.hm.com/nl/product/26798?article=26798-B
maar ja wanneer doe je zoiets aan?

http://www.hm.com/nl/product/26112?article=26112-A
En deze vindt ik zoooo leuk maar ben bang dat die bustier heel raar uit komt met mijn theezakjes :')

Deze staan in de bestelmand maar durf ze niet zo goed bestellen....

http://www.hm.com/nl/product/22969?arti ... le=22969-C

http://www.hm.com/nl/product/18174?arti ... le=18174-K
in het rood

http://www.hm.com/nl/product/28977?arti ... le=28977-D
in het paars

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:27

Pff korting bij Nelly :') nu had ik even een vraag.. ik wil graag wat bestellen maar ik weet niet of het mooi staat + past. Dus mijn vraag was of jullie ervaring hebben met terugsturen naar Nelly en je geld snel word teruggestort! :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:47

Ik vind nelly vreselijk. Vier keer wat besteld, vier maal prut. Persoonlijk vind ik de kleding op de modellen ontzettend vertekenen.

Zo heb ik met een skinny Jeans gehad, die op het model super strak was, eenmaal besteld en thuis aan het passen, was die heel weid en lomp..

Twee keer verkeerde maat van een broek en top gekregen. En bij retouren duurt het 2 maand voor je een antwoord krijgt dat je retourzending is ontvangen.

Vandaar bestel ik op klarna factuur, hoef ik tenminste niet op m'n geld te wachten :)

Alleen maar slechte ervaringen gehad.. Of ik heb gewoon super veel pech :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:48

Ah nee had je dat van die korting nu echt moeten zeggen?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:43

xRoosss schreef:
Ik vind nelly vreselijk. Vier keer wat besteld, vier maal prut. Persoonlijk vind ik de kleding op de modellen ontzettend vertekenen.

Zo heb ik met een skinny Jeans gehad, die op het model super strak was, eenmaal besteld en thuis aan het passen, was die heel weid en lomp..

Twee keer verkeerde maat van een broek en top gekregen. En bij retouren duurt het 2 maand voor je een antwoord krijgt dat je retourzending is ontvangen.

Vandaar bestel ik op klarna factuur, hoef ik tenminste niet op m'n geld te wachten :)

Alleen maar slechte ervaringen gehad.. Of ik heb gewoon super veel pech :+

Klopt inderdaad. ik heb er 1x een jurkje besteld, doe ik nooit meer. Service was niks mis mee, maar het jurkje zat heel lomp, en sloot niet aan, terwijl het dat deed bij de modellen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:55

Ja en als je met die klarna factuur besteld vind ik altijd super onduidelijk, en dan heb je t allang geretourd, maar dan is het nog niet bij hun (in Zweden!!) aangekomen en moet je alsnog herrineringskosten gaan betalen enzo. Geld terugstorten duurt ook altijd enorm lang. En alle jukjes enzo zijn bij die modellen altijd al net lang genoeg, maar als je het zelf aantrekt is het echt een shirtje meestal. Ik heb er 2 leuke jurkjes vandaan, maar dat waren wat andere modellen (2 pagina's terug ofzo een foto van één jurkje van de nelly), maar deze waren ook op Zalando en Asos te koop, alleen daar waren ze duurder :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:57

Ik mijn galajurk daar besteld vorig jaar, en die is echt supermooi. Had hem al gezien zonder korting. Toen ik hem ging bestellen was er 20% af ofzo, dus helemaal mooi meegenomen. Echt een prachtig ding <3

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:03

xFioon schreef:
Ja en als je met die klarna factuur besteld vind ik altijd super onduidelijk, en dan heb je t allang geretourd, maar dan is het nog niet bij hun (in Zweden!!) aangekomen en moet je alsnog herrineringskosten gaan betalen enzo. Geld terugstorten duurt ook altijd enorm lang. En alle jukjes enzo zijn bij die modellen altijd al net lang genoeg, maar als je het zelf aantrekt is het echt een shirtje meestal. Ik heb er 2 leuke jurkjes vandaan, maar dat waren wat andere modellen (2 pagina's terug ofzo een foto van één jurkje van de nelly), maar deze waren ook op Zalando en Asos te koop, alleen daar waren ze duurder :P

Ik mail klarna altijd als ik een pakketje retour stuur. Dan verlengen ze je factuur met 30-60 dagen. Vind klarna super klantvriendelijk :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:11

Mijn ervaring is precies hetzelfde bij Nelly, kleding is op de foto's echt vele malen mooier dan dat het in het echt is. Jurkjes die heel erg kort zijn. Mijn ervaring met schoenen is precies hetzelfde, 80 euro vragen voor schoenen van nepleer. Harde pasvorm etc.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 00:42

Ik heb leuke kleding bij nelly vandaan :)
Heb ook iets retour gestuurd dus moet nog wel even op m'n geld wachten...

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:29

Okee dan weet ik genoeg, dat word m niet haha. Thanks!! :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:24

Ik kom even binnenvallen met een tip :)

Net bij de Kruidvat 2 BH's gescoord voor 7 euro.
En ze zitten echt heerlijk en goed!

Dus als je nog goedkoop BH's nodig hebt.... ;)

Ze hebben ze in het wit/roze en zwart/panter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:27

Ik heb er net 2 bij Victoria's Secret gehaald. :D

Afbeelding
Afbeelding

En nieuwe schoenen :D
Afbeelding

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:44

Oh ja, bij de Bijenkorf hadden ze even geleden sale, en ook flink sale op de lingerie/
Marie Jo beha's voor maar iets van 30 euro ouzo, maar ook nog andere merken, dus dat is mss ook wel de moeite. :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:26

Nelly is over het algemeen, maar je moet niet groter zijn dan 1.70 want dan zit het inderdaad verschrikkelijk. Véél te kort en de pasvorm klopt niets meer van. Ik ben zelf 1.77 en dan zijn dingen vaak te kort/uit model, terwijl het bij vriendinnen van 1.67 prima zit. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:37

Ik heb dat helaas bij wel meer webwinkels... Bij Asos moet ik ook flink opletten. Maar ik moet zeggen dat hetzelfde geldt voor H&M, dingen die bij "normale" meiden kort zouden vallen, vallen bij mij gewoon echt als een t-shirt. Krijg je als je 1.85 bent _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:09

Ik heb al meerdere keren iets besteld op zoyou.nl of Loavies.com, maar ook dat past me zelden. En als het wel past, zit het weer niet mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:10

Ik ben dus super blij dat de mode m.b.t. jurkjes nu heel erg kort is, die jurkjes zitten bij mij dus wèl goed. :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:28

Ik ben kort maar heb een dikke kont. Dus korte jurkjes zijn bij mij ook heel kort :(

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:13

*valt binnen* Ik denk dat iemand het hier wel weet, dus vandaar. Weet iemand hoe de jassen/jacks van de Zara vallen? Normaal heb ik een 36. Vallen deze jacks groter/kleiner of normaal? Of verschilt het bij de Zara weer per item?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:15

Mijn winterjas viel in ieder geval erg klein van de Zara.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:16

Zara is Portugees, en daardoor kan je aanhouden dat hij gangbaar 1 á twee maten kleiner dan normaal is. Ik zou ipv een 36 een 38 pakken, dan zal hij wel goed zitten. Kansje dat hij een beetje aan de korte kant is (vooral de mouwen)

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:18

Van de lengte heb ik eigenlijk nooit last, haal de 1.64 niet eens :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:32

Zara valt erg klein inderdaad :j Heb er een leren jasje van, maat L geloof ik (normaal M, 36/38) & dat gaat net. Winterjassen pas ik sowieso niet daar.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 21:11

Ligt eraan, ik heb gewoon een 36, terwijl Ik kom zo! elf maat 36/38 heb, en de 36 zit dan perfect. Nu moet ik wel zeggen dat dat komt omdat ik dunnere armen heb en smalle schouders, daar zal je ook naar moeten kijken denk ik. :)