Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:03

upendo schreef:
Lieve mensen, graag per Pb! :)

En anders staat er vast een boksbal op marktplaats!

_O- _O-

Jij hebt alijd van de lrkkere reacties :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:05

upendo schreef:
Lieve mensen, graag per Pb! :)

En anders staat er vast een boksbal op marktplaats!

_O- _O- _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:05

M'n Expedit kast is er ineens, zo maar poef, stond een nieuwe advertentie op, meteen gemailt en ik heb 'm! :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:53

*zucht diep*

Ik heb nu al drie mailtjes gehad voor iemand die iets van 65 euro wil hebben.

Eerst bood ze 32,50.
Veel te laag dus. Dus ik reageerde dat ik dat echt te weinig vond omdat het artikel nieuw 150 was.
Daarna kreeg ik 38,50 terug.
Toen heb ik maar gereageerd dat ik er minimaal 50 euro exclusief verzendkosten voor wil hebben.
Krijg ik 45 inclusief de verzendskosten!?
Ik heb maar mijn vorige berichtje gekopieërd dat ik er minimaal 50 exclusief verzendkosten voor wil hebben.

Dat je af wil dingen, prima, maar zelfs nadat ik gezegd heb dat de minimumprijs 50 ex is alsnog 45 euro inclusief bieden...

Ben benieuwd wat het volgende bod wordt.
50 incl? :=

Saul

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:54

och seline dat gebeurd hier ook zo vaak ..
enorm irritant ..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:55

Ja..

Ik heb hem nu onder de control V staan, dus mocht ze nog een bod doen wat eronder ligt hoef ik in ieder geval niet meer te typen. _O-

Schijnbaar wil ze hem graag dat ze blijft bieden.. Ik ben sowieso al de goedkoopste, de anderen beginnen pas bij 80 euro..

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:56

Ik het het ook.... Helaas..
En na dat je gemaild heb tochniet de minimum prijs bieden..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:56

upendo, ik vind het al knap dat je na 3x nog reageerd......

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:58

Kentaro schreef:
upendo, ik vind het al knap dat je na 3x nog reageerd......

_O-
Ik ook hoor, maar ik heb wel een paar keer gehad dat mensen begonnen met onzinbiedingen maar uiteindelijk toch voor mijn prijs de spullen kochten omdat ze het nergens anders goedkoper konden vinden..

Dus ik blijf maar gewoon netjes, je weet het nooit.. :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:59

Als je niet reageerd ben je ook niet onaardig en kunnen ze je mailen tot het moment ze op jouw uiterste prijs zitten :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:05

Donna89 schreef:
inowa schreef:
Bij mij loopt de verkoop van 2 gloednieuwe hoofdstellen maat shet voor geen meter.
Heeft iemand tips?

heb ze op Facebook,marktplaats en bokt staan

Misschien een idee om er een nieuwprijs bij te zetten
Ik zie geen merk of iets waaraan ik kan zien dat het nieuwe hoofstellen zijn. en voor 36.75 of 41.75
kan ik een nieuwe kopen.

deze bedragen zijn gewoon de nieuwprijs,niks meer.
Ik heb ze nog nooit gebruikt en ze zijn nog brandschoon

Ik zeg niet dat ze het niet waard zijn, maar ik weet de nieuwprijs niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:21

Omdat er best animo was voor mijn zadel maar de eerste geïnteresseerde dus een pas-sessie heeft gevraagd heb ik 'm ff op gereserveerd gezet, maar wel met de datum erbij tot wanneer. Meisje biedt ook de VP, dus ga ik écht niet moeilijk over doen om dat ding 2 weekjes vast te houden. Ken haar ook, ze heeft nog al bij me gekocht en da's altijd prima gegaan, erg netjes en vlot. Voor een "vaste" klant lever je wat service vind ik. (al probeer ik dat voor elke koper te doen).

Nou krijg ik vanmiddag telefoon, net voor mijn les op school weer begint. Iemand voor m'n zadel...

"Hallo madam, ik bel voor da zadel van u"
"Goeiemiddag, wat wil u nog weten?"
"uw adres, ik kom het zadel + toebehoren nu ophalen voor €100".

Zadel staat te koop voor €400, zonder toebehoren en gereserveerd :Y)

"Mag ik u er op wijzen dat het zadel momenteel gereserveerd is voor iemand die wil passen, en dat de vraagprijs €400 is, zonder toebehoren? Ik kan dus helaas niet met uw bod akkoord gaan".
"Madammake, zegt uw adres en ik kom het binnen 15min ophalen voor €120".
"Het zadel is NIET te koop voor €120, de vraagprijs is €400 en ik ben momenteel niet thuis"
"Aje nie wil verkopen houdt dan uwe brol van internet af" en toen heeft ie ingehaakt :')

Op zich opmerkelijk dat zo ten eerste al zo grofweg 1/4 van de VP bied en dan nog helemaal op zo'n manier... Maar kan er wel om lachen.
Tot nu toe van alle geïnteresseerden wel bericht gehad dat ze blij zijn hoe ik werk (dus met wachtlijst in volgorde van aanmelden), dat maakt het wel goed :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:08

Hahhah vandaag enorme gelachen bij een klant die wel heel brutaal was.
Ze wilde graag iets bestellen waar je bij Agradi korting voor krijgt.
(ik ff snel gekeken) en dat klopte alleen hanteert Agradi een hogere verkoopprijs, die zelfs met de korting eraf hoger is dan bij ons.
Terug gemaild dat ze de bij ons ook dezelfde prijs kon betalen als bij Agradi.
Kreeg ik terug nee want daar is het duurder....
Ik terug gemaild, dat we daarom er geen korting vanaf konden doen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:09

Varekaj, dat lijkt me echt hilarisch, om op zo'n manier gebeld te worden. Ik zou dan echt met mijn mond vol tanden staan denk ik, 'wat overkomt mij nou' :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:17

_O- Kiki.. :')

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:26

Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn jas.. Woensdag nog een mail gehad met dat ze het donderdag op de bus zou doen en ik zou de track&trace krijgen, en dan zou ik het voor het weekend hebben.
Nu is het alweer vrijdag en géén track&trace gehad en ook geen mail meer.. Vanmorgen nog maar een mailtje eruit gedaan, maar nog geen reactie.. Begin toch langzaam aan het vertrouwen te verliezen..

Lees wel echt hilarische reacties van mensen hier.. Haha, denken mensen echt dat als je belt en dan een kwart van de vraagprijs biedt je daarmee zonder morren akkoord gaat := _O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:37

upendo schreef:
_O- Kiki.. :')

Hahaha ik heb echt helemaal in een deuk gelegen.
Tja als zij de prijs van Agradi wilde betalen mocht er best die korting vanaf hoor :D
Beetje jammer dat ze dat niet wilde :=

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:45

upendo schreef:
*zucht diep*

Ik heb nu al drie mailtjes gehad voor iemand die iets van 65 euro wil hebben.

Eerst bood ze 32,50.
Veel te laag dus. Dus ik reageerde dat ik dat echt te weinig vond omdat het artikel nieuw 150 was.
Daarna kreeg ik 38,50 terug.
Toen heb ik maar gereageerd dat ik er minimaal 50 euro exclusief verzendkosten voor wil hebben.
Krijg ik 45 inclusief de verzendskosten!?
Ik heb maar mijn vorige berichtje gekopieërd dat ik er minimaal 50 exclusief verzendkosten voor wil hebben.

Dat je af wil dingen, prima, maar zelfs nadat ik gezegd heb dat de minimumprijs 50 ex is alsnog 45 euro inclusief bieden...

Ben benieuwd wat het volgende bod wordt.
50 incl? :=

Zo had ik dat laatst met een man, hij bleef maar mailen, een bod van X, nee ik wil dat er minimaal ...voor hebben, komt hij later met een bod van Y, nee, ik wil er minimaal ... voor hebben en dat tot vier keer toe, Ik werd helemaal niet goed van die vent. Ik typ toch geen chinees? En maar proberen voor minder en toen kwam hij eindelijk met mijn vraagprijs. Mail ik hem terug ik verkoop het niet meer aan u. Boos dat hij was _/-\o_ En waarom dan wel niet, want nu was zijn bod toch de vraagprijs. Ik heb hem maar even duidelijk gemaakt, dat ik behoorlijk geïrriteerd raakte door al dat gemail waarin ik duidelijk moest maken dat ik er minimaal ... voor wilde hebben. Een keer proberen prima, een tweede keer kan nog net, maar op een gegeven moment dan is het voor mij een irritatie. Een week later aan iemand anders verkocht, gelijk voor mijn vraagprijs tezamen met iets anders groots.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:48

_O-
Groot gelijk heb je!

Ik heb niks meer gehoord van die vrouw, dus het zal wel.

Wel iets anders gekocht, ik had geluk dat ik in mijn ongewenste mail map keek, stonden zo twee marktplaats reacties tussen. Wel vreemd. De eerste reactie kreeg ik wel binnen, de mail na mijn reactie stond in ongewenst. Whuh? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:52

Klasgenoten keken me inderdaad aan omdat ik met een rare kop stond :')

Vraag me toch af hoe mensen er op komen om zo weinig te bieden op een zadel dat gewoon nog in prima staat is. Of dat nu een Schumacher, Kieffer, Stübben, Prestige of soortgelijke categorie is, lijkt me toch logisch dat zo'n zadels niet voor zo'n prijs weggaan? Tenzij ze uit elkaar vallen of er wat goed mis aan is (dat ze niet altijd vermelden).

Heb tussendoor nog paar keer berichten gehad "voor 300 haal ik 'm op" die dan toch blijven aandringen als ik zeg dat het gereserveerd staat, vooral met het argument "ja maar ik kan nu meteen". Lijkt me toch duidelijk dat als ik iets 2 weken reserveer voor een potentiële koper, dat er dan helemaal geen haast achter de verkoop zit? Of ben ik nu zo blond?

@upendo: heb ik ook al gehad, maar dan met kapaza. Hele communicatie gevoerd over prijs, geld overmaken, manier van verzenden etc en dan hoor je ineens niks meer. Ga je dan paar dagen later je spam controleren, is alles daar ineens terecht gekomen... Ben zo al eens koper kwijtgeraakt, die dacht dat ik de boel aan een ander had verkocht en had het product al ergens anders gehaald intussen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:53

ik heb de laatste twee dagen ook veel reacties die binnen komen in mijn ongewenste postvak!

upendo wat verkoop jij voor 50 euro ex verzenden wat nieuw 150 euro was?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:00

Een Sprenger bit. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:00

Oh, nette prijs :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:03

Zeg alsjeblieft dat het geen dubbelgebroken bus- of kneveltrens was.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:04

:P Nee, een scholingsbit die we bij het paard kregen haha.
Was je bankrekening bang Gini? :P