Ik hoop er ook op, nou ja .... regen dan, dat onweer hoeft niet zo nodig Maar de verwachtingen zijn wel goed, toch ? Elke dag wel regen, de vraag is alleen waar ?
't Is hier ook bloedjeheet, geen zuchtje wind .... pffff .... en dan is het nog zo vroeg !
Voor mij hoeft het ook niet, hoor, 18 graden is mooi zat
tine10
Geplaatst: 07-05-13 10:28
Hier 23 graden, lekker windje erbij en zon. Maar ik hoop echt heel erg dat het straks wel gaat regenen
fargo
Geplaatst: 07-05-13 10:35
Het is hier lekker, ben weer op de fiets naar het werk. Nu maar hopen dat het hier vanmiddag op terugweg nog droog zal zijn in het westen? En dan vanavond - NA mijn les mag het wel regenen van mij. Het is wel nodig dat er weer wat vocht komt..
Vind het vandaag wel meevallen met de warmte, vanochtend al heel vroeg de paarden naar buiten gedaan, toch maar alvast de vliegendekens opgedaan. Hier in t westen volgens mij weinig regen Fargo, als ik de br zie gebeurd er hier niet veel. Ben m'n weiland waar geen paarden op lopen iig al een paar dagen ah sproeien.
Schitterend weer hier . Alleen de weersverwachting voor het einde van de middag is bagger. Ik moet werken van 14.00-17.15 en zit nu ernstig te twijfelen of ik zal gaan fietsen of met de auto ga