Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anne_GTI schreef:SaZ schreef:Wat ik me afvraag: heeft de koningin eigenlijk een rijbewijs?
Zeker. Op 18e gehaald en als beloning van d'r rijbewijs kreeg ze een auto van d'r pa.
En daar ging ze mee naar het CHIO in Rotterdam. En daar komt ze nog steeds regelmatig. Een paar jaar geleden zat ik tegenover haar. D'r zat alleen een springpiste tussen.![]()
[ Afbeelding ]

maar dat staat los de piep waar hierboven bedoelt wordt. LisaaBloem schreef:Hm, klinkt inderdaad wel logisch. Dan nog een vraagje over lichaamstemperatuur, soms ben ik zo verschrikkelijk warm, dan gloeit mn hele lijf aan allen kanten. Verder zweet ik niet en mijn lichaamstemperatuur is dan normaal. Hoe gebeurt dat dan, dat je zo onwijs warm aanvoelt terwijl je bloed/lichaamstemperatuur vanbinnen dus normaal is? En ook anders om, soms voel ik juist weer heel koud aan. Heeft je huid ook een manier om temperatuur te regelen dat dit zo gebeurt?
door bloed toevoer te laten toenemen (hart klopt harder), zodat het ook weer kan afkoelen. Dus de huid wordt warmer en het kan gaan zweten om nog meer hitte kwijt te raken, zodat je core temperatuur niet op gaat lopen 

Blijf zulke dingen altijd wel interessant vinden
vuurneon schreef:De mens is ook wonderbaarlijk; interne energiecentrale, afvalverwerking, temperatuur regeling etc. Het is een super de luxe fabriek wat dat betreft en het redt zichzelf als je er maar brandstof in blijft stoppen.