Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nicky schreef:Zo mijn broertje moest net €25 invoerrechten aan de postbode betalen. Hij heeft sinds een tijdje ook eBay uitgevonden en besteld er vrolijk op los. Maar dit wist ie denk ik nietStond op het pakje bij total value 49 en wel gift aangekruist maar hij is nog mooi de sjaak.
Amburtjoz schreef:Sas hoe valt dat Jack Daniels shirt? Welke maat heb je genomen?
Amburtjoz schreef:Chinezen spreken Jip en Janneke Engels, gewoon rustig blijven en aardig doen. Vaak als je gewoon de lintjes en de aantallen doorstuurt wat je wilt hebben snappen ze het prima komt het helemaal goed
briitje schreef:Wat zijn die chinezen een stel m*ngolen zeg.. ! Wil ik een grote bestelling via de mail bestellen.. Snappen ze het niet .. Krijg ik de vraag of het misschien in simpeler engels kan..
Come onnnnn! -_-
Jorinda schreef:Klagen is iets heel anders als mensen mongolen noemen en weet ik veel wat er nog onder je andere sterretjes had moeten staan... Dat vind ik echt too much. Natuurlijk mag je zeggen dat je het vervelend vindt, maar in een beetje beschaafde taal als dat even mogelijk is...
Oeh, heb je een linkje van die portemonnee Rianne?