Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:21

Denise1984 schreef:
Dat is vals.. en wat moet een konijn met een terrarium..

Ja dat was wat ik hier ook al zei waarom een konijn er in??? zielig konijn..

Maar ja nergens meer dubbelle terrariums op mp van die grote:(

Dus nu maar op een paar enkele van die breedte geboden pfff zitten we dadelijk met 4 enkele terrariums :S

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:40

Pffft heb een nieuwe cap te koop. Bieden vanaf 40 euro. Mailt er weer iemand: "mijn uiterste prijs is 20 euro". Nou dan kun je die cap dus NIET kopen he... Het is te proberen maar ik word er wel een beetje moe van. Ik antwoord altijd wel keurig terug hoor. Nog een ander nieuw artikel, was 100 euro (niet gebruikt). Mailt iemand dat hij maximaal 10 euro kan betalen. Er gaat ook wel een hoop goed hoor, maar soms.... -:(-

Livito

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:42

hier ook weer, verschillende reactie's gehad .
afspraak gemaakt om het op te halen, hoor je vervolgens niks meer.
echt zo irritant }:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:44

hier de eerste afzegging alweer wat betreft het ophalen :(
beste smoes ooit: er is PLOTSELING wat tussen gekomen :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:45

Joh, wat een toeval! Maar ja, ze zeggen tenminste af :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:47

jaa ik kan het gewoon niet uitstaan omdat ik zelf absoluut niet ben!
afspraak is afspraak....

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:49

Hebben jullie er ook last van dat je altijd te snel ja zegt? Dan biedt iemand een mooi bedrag en mail je dat het goed is, vervolgens bieden er zo weer 2 overheen. Balen. Ik hou me dan altijd wel aan mijn woord, maar inwendig baal ik er wel van.
Ik had een keer een spiegel te koop voor 30 euro een deal gemaakt. Mensen kwamen hem gelijk ophalen, maar vonden hem te klein (maten stonden erbij). Ik had inmiddels al een bod van 50 euro, dus ik zei tegen die mensen: "geen probleem hoor, doei...", haha. En daarna 20 euro extra winst.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:49

Alja schreef:
jaa ik kan het gewoon niet uitstaan omdat ik zelf absoluut niet ben!
afspraak is afspraak....

Op zich begrijpelijk, maar ik heb toch ook ooit iets af moeten zeggen omdat ik ineens met een ziek kind zat....
Dat gaat dan toch echt voor op iets afhalen.'
Dus ja ik kan dat wel snappen.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:59

Monica24 schreef:
Pffft heb een nieuwe cap te koop. Bieden vanaf 40 euro. Mailt er weer iemand: "mijn uiterste prijs is 20 euro". Nou dan kun je die cap dus NIET kopen he... Het is te proberen maar ik word er wel een beetje moe van. Ik antwoord altijd wel keurig terug hoor. Nog een ander nieuw artikel, was 100 euro (niet gebruikt). Mailt iemand dat hij maximaal 10 euro kan betalen. Er gaat ook wel een hoop goed hoor, maar soms.... -:(-

Ja dat heb ik ook weleens. Het toppunt was toch wel met mijn originele, zo goed als nieuwe Uggs.
Vraagprijs 125 euro. Krijg ik een mail: Ik kan u 35 euro betalen. In uw advertentie staat dat u hoopt dat u er iemand blij mee kunt maken. Dus dit is uw kans om er iemand echt blij mee te maken.
Ik moest stiekem wel even lachen. Heb wel netjes geantwoord dat het niet doorging :(:)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:21

Haha, ja ik zou ook blij zijn als ik ze voor die prijs kreeg ;)

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:24

Haha nou mijn idee inderdaad :P

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:09

Monica24 schreef:
Hebben jullie er ook last van dat je altijd te snel ja zegt? Dan biedt iemand een mooi bedrag en mail je dat het goed is, vervolgens bieden er zo weer 2 overheen. Balen. Ik hou me dan altijd wel aan mijn woord, maar inwendig baal ik er wel van.
Ik had een keer een spiegel te koop voor 30 euro een deal gemaakt. Mensen kwamen hem gelijk ophalen, maar vonden hem te klein (maten stonden erbij). Ik had inmiddels al een bod van 50 euro, dus ik zei tegen die mensen: "geen probleem hoor, doei...", haha. En daarna 20 euro extra winst.

Oh ja ik heb ooit 2e hands stelten gekocht voor E150,- na 4 jaar weer op MP gezet. kreeg een mooi bod van E180 (yes winst!!!!! na zoveel jaar) net alles afgesproken biedt er iemand E250,- tsja. ben vrouw van mijn woord dus die man kon ze halen voor E180,- diep van binnen hoopte ik dat hij niet op kwam dagen of af zou bellen := maar helaas. Ach die man blij en ik had wel winst, maar ergens vond ik het wel jammer. Die krengen stonden overigens al 3 weken op MP. Zul je net zien dat ze dan opeens allemaal tegelijk komen....

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:20

Wbt dat afhalen, heel vervelend natuurlijk. Maar liever laten weten dan gewoon niet komen.

Ik zal vandaag maar eens nieuwe foto's maken, misschien dat dat de verkoop wat ten goede komt... Want t loopt hier voor geen meter.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:04

Monica24 schreef:

Ik heb het een keer met een zeldzame brommer uitlaat gehad.
Had hem al even te koop dus heb uiteindelijk een bod geaccepteerd die ik eigenlijk te laag vond.
Paar uur later bood iemand 30 euro meer :+
Baalde er echt van, heb me wel aan mijn woord gehouden.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:21

Ik had interesse in iets op marktplaats. Mailcontact ging goed, had zaterdagavond het laatste mailtje gehad. Gisteren geen tijd gehad om te reageren, dus ik mail net dat ik akkoord ga met de afgesproken prijs.

"Ja, je had al sinds zaterdag niets van je laten horen. Dus ik heb het aan een ander verkocht.."

-O-
Beetje jammer! Blijkbaar verwachten verkopers dat je ook iedere dag online bent, het liefst nog iedere minuut.. :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:34

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik in "gesprek" ben met een verkoper of koper, ik dan wel wat vaker mijn mail check om het snel af te kunnen handelen. Als ik iets verkoop en ik ontvang meerdere keren vlot achter elkaar mailtjes en dan opeens 1,5 dag helemaal niets meer, zijn het vaak mensen die helemaal niets meer van zich laten horen (is mijn ervaring helaas). Dus ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan... Al snap ik dat het wel balen is als je absoluut geen mogelijkheid hebt gehad om online te gaan, dat het dan opeens door je neus geboord wordt.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:17

Ik snap het aan de ene kant ook wel, want ik weet dat er genoeg mensen zijn die niets meer laten horen. Maar de eerste mailtjes gingen ook niet allemaal vlot achter elkaar, dus dan kan je ook niet verwachten vind ik dat diegene ieder uur van de dag online is ;) Gister heb ik helaas niet kunnen reageren.

Maargoed het gaat nu aan mijn neus voorbij, mocht de andere koper het afzeggen hoef ik het ook niet meer. Puur uit principe, had in de eerste mailtjes ook duidelijk laten weten dat ik héél erg geïnteresseerd was. :Y)

Maar ook nog goed nieuws. Er is net een studieboek bij mij opgehaald, helemaal super. Geen gezeur niet, netjes gepast geld bij zich, precies op tijd & een prima afhandeling :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:19

Ik vind het niet helemaal netjes, maar kan me er wel iets bij voorstellen gezien het zo ontzettend vaak voor komt dat mensen ineens niets meer van zich laten horen.

Ik had zelf in jouw situatie dan ook gezegd dat ik hem erg graag wil hebben, maar "morgen" een dag niet online kon komen, zodat diegene weet dat je het graag wilt hebben en dat het bekend is dat je niet gaat reageren die dag. Mits je dat van tevoren wist natuurlijk dat je niet online kon komen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:39

ik had het vrijdag ook, geboden op iets, diegene gaf me geluk en er wordt een hoger bod geplaatst maar ik denk hoef er niet overheen te bieden want we hebben een deal..
niks meer van gehoord tot vanmorgen met een mailtje dat het verkocht was..
heb daar wel op gereageerd dat ik het niet netjes vond :(
ze heeft me sterkte gewenst...

vandaag wel een paar klapschaatsen verkocht en een droogrek nu afwachten als diegene nog komt voor de vliegendeken :)

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:52

Hij heeft wel mooie kleding aan _O-

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:53

haha _O-

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:01

Lianne97 schreef:
http://www.bokt.nl/markt/ad/112459/te-koop-paard
ben benieuwd of deze beste engelse een nulletje teveel heeft gedaan? hihi :')

Hm? Nulletje teveel? Ik zie een advertentie met een paard van €5000?
Wel vreemd, in de advertentie staat dat hij in Letland staat, en rechts onderin op de kaart staat "Object bevindt zich in Brunssum"

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:07

En volgens der profiel komt ze uit letland!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:18

In even week tijd door 2 bokkers belazerd :\