Monica24 schreef:Hebben jullie er ook last van dat je altijd te snel ja zegt? Dan biedt iemand een mooi bedrag en mail je dat het goed is, vervolgens bieden er zo weer 2 overheen. Balen. Ik hou me dan altijd wel aan mijn woord, maar inwendig baal ik er wel van.
Ik had een keer een spiegel te koop voor 30 euro een deal gemaakt. Mensen kwamen hem gelijk ophalen, maar vonden hem te klein (maten stonden erbij). Ik had inmiddels al een bod van 50 euro, dus ik zei tegen die mensen: "geen probleem hoor, doei...", haha. En daarna 20 euro extra winst.
Oh ja ik heb ooit 2e hands stelten gekocht voor E150,- na 4 jaar weer op MP gezet. kreeg een mooi bod van E180 (yes winst!!!!! na zoveel jaar) net alles afgesproken biedt er iemand E250,- tsja. ben vrouw van mijn woord dus die man kon ze halen voor E180,- diep van binnen hoopte ik dat hij niet op kwam dagen of af zou bellen
maar helaas. Ach die man blij en ik had wel winst, maar ergens vond ik het wel jammer. Die krengen stonden overigens al 3 weken op MP. Zul je net zien dat ze dan opeens allemaal tegelijk komen....