Hoi, mag ik me ook melden? Lees al een tijdje mee, en ben helemaal enthousiast haha. Mijn laatste aankopen zijn BB cream, telefoon hoesje en een reparatiesetje om een nieuwe voorkant op mijn telefoon te zetten die ik heb laten vallen.
De tas die net voorbij kwam is leuk zeg! Ik ga proberen op de navy kleur te bieden. Ik heb een 13 inch laptop, dus dat moet passen denk ik. Eleionomae, de hengsel zien er vrij kort uit, draag jij hem om je schouder of om je arm zeg maar?
Eleionomae
Geplaatst: 03-06-12 14:41
Liezzel schreef:
Je linkje doet het niet
je moet m even kopieren en plakken, dan doetie het wel
@nienewiep, hij kan om de schouder maar ik draag m meestal op mn arm
ik heb geen idee meer Jorienn hahaha. Ik heb m ergens halverwege vorige jaar al gekocht, zal inmiddels al wel weer bijna een jaar geleden zijn en hij is te koop bij verschillende sellers, dus ook geen idee of hij van deze kwam.
upendo
Geplaatst: 03-06-12 14:53
Haha, ik ben in de eerste plaats gewoon op zoek naar een tas waar mijn laptop in past.
NieneWiep
Geplaatst: 03-06-12 14:54
Deze van dezelfde seller vind ik ook leuk, hij is er in allerlei kleurtjes.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat goudkleurige plaatje er in het echt uit ziet, waarschijnlijk niet zo mooi
Anoniem
Geplaatst: 03-06-12 15:01
Eleionomae schreef:
ik heb geen idee meer Jorienn hahaha. Ik heb m ergens halverwege vorige jaar al gekocht, zal inmiddels al wel weer bijna een jaar geleden zijn en hij is te koop bij verschillende sellers, dus ook geen idee of hij van deze kwam.
hahahaha oke
Ik vind dat goudkleurige ook minder..
upendo
Geplaatst: 03-06-12 15:21
Voor iedereen die fan is van Startrekk, je kunt het nu naspelen voor minder dan een euro!
Lifaya, whaha wat raar dat je ineens een andere kleur hebt Al vind ik persoonlijk dark oil wel mooier dan chestnut Fotoooo van jou van 't halster!!! Nice hoed! Ook van ebay?!
Verder nog weer heleboel mooie telefoonhoesjes voorbij zien komen en een gevecht om een tas
Eleionomae
Geplaatst: 03-06-12 15:23
ooh ik heb deze net gekocht:
Is aan te sluiten op je mp3 speler telefoon etc en er kan ook een mini sd in
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 03-06-12 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt