Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kenyada schreef:ik kom er een uutje geleden achter dat het toentertijd is ipv toendertijd.......
joyce2 schreef:haha ja al die woord instinkers, eerst wist ik het zelf ook niet en nu ik het wel weet, valt het me toch vaak op dat deze dingen vaak verkeerd worden geschreven:
Sowieso, bij dezen, te allen tijde, mond tot mond reclame, toentertijd, handvatten
Spirit schreef:joyce2 schreef:haha ja al die woord instinkers, eerst wist ik het zelf ook niet en nu ik het wel weet, valt het me toch vaak op dat deze dingen vaak verkeerd worden geschreven:
Sowieso, bij dezen, te allen tijde, mond tot mond reclame, toentertijd, handvatten
Bij dezen schreef ik dus altijd verkeerd.
Enigszins en onmiddellijk worden ook vaak verkeerd geschreven.
DeniseES schreef:Arrabel schreef:Ik kom er net dus achter dat het implantaat in plaats van iNplantaat...
Bij een implantaat stop je er toch iets in... dan denk je toch aan IN-plantaat.. hahaha
Ho! Ik bedenk me ineens... ik heb hetzelfde gehad met importaltijd gedacht dat (tenslotte komt het het land IN) dat het inport was...
Spirit schreef:carr_friesje schreef:idd, ik wist niet dat er ook mensen waren die de trolleys niet kenden, dacht tot voorheen dat ze op wel meer plekken reden.
en inderdaad, die bovenleidingen zie ik al niet eens meer haha
Ik dacht ook dat het algemeen bekend was dat er metro's in Nederland reden, maar dat was blijkbaar ook niet het geval.En die rijden wel op meerdere plekken.