model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hasiinaaax

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 00:33

Ik doe het ook voor de ervaring, ik ben net 1.72 dus ik denk niet ik 'gekozen' word.

Weten jullie nog andere castings ?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:09

Courses mooie foto was dat zeg van paardemiep :) Vind je haar echt gaaf paardemiep!

Dat model mayhem, is het een beetje te doen om daar via betrouwbare tfp shoots via te doen of kan ik t dan beter bij af en toe een bokt meeting voor de leuk houden?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 08:41

Hasina, mail Fourteen Models oid eens? De wat grotere bureau's kan je altijd proberen :D

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:04

Courses schreef:
Hasina, mail Fourteen Models oid eens? De wat grotere bureau's kan je altijd proberen :D

Bedankt! Ik heb ze een mailtje gestuurd. Al ze intresse hebben krijg ik binnen 2 werkdagen een reactie.. Dat doen ze dus best snel!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 10:12

Hoi allemaal, ook weer 's een berichtje van mijn kant. Ik heb een poos niks gedaan qua modellenwerk en ook heb ik het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Nu werd ik gister gebeld door Huntmodels, daar had ik wat foto's naartoe gestuurd en ze willen me uitnodigen voor een castingdag. Is er hier iemand die ervaring heeft met dit bureau?

MyLittleLove schreef:
Ik wil wel graag model worden, maar weet niet of ik daar geschikt voor ben..
Zit vanaf toen ik klein was al aan de buis gekluisterd voor ANTM en HNTM, uitdrukkingen en poses oefenen :') Maar aangezien ik genezen ben van een eetstoornis, twijfelen mijn ouders hierover omdat modellen 'toch altijd zo dun zijn' :\ En tevens weet ik niet of ik hier wel een goeie kop voor heb :')

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Jaaa Anne, wat goed dat je je hier hebt gemeld :D

Liesje1611 schreef:
Sorry dat ik zo kom binnenvallen meiden.. :o

Ik heb gister mijn allereerste fotoshoot gehad. Nu ben ik uitgenodigd voor de Modellook wedstrijd van Elite, dus deze shoot was een goede oefening! Heb er een topic van gemaakt op bokt.
Zouden jullie zo lief willen zijn mij wat tips te geven? Heb nog veel te leren! :D

[FK] [FOTO] Shoot op de Larense hei/bos

Tof dat je daarvoor bent uitgenodigd! Ik ga misschien naar de casting in Groningen op 12 september.. Dus wie weet zie ik je daar? :P

Courses schreef:
Nu mag ik 'm hier ook plaatsen! :D

[ Afbeelding ]

Wow, erg mooi!
Zoals iemand anders ook al zegt, deze foto laat idd een wat zachtere kant van jou zien :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:00

Ik heb ervaring met hunt maar dat is al enige tijd terug. Ik pb je zo even.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:03

Fijn, dankje! :)

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:35

Thanks Simone! :) Ik denk dat er op ModelMayhem best wel een aantal fotografen zit waar je goed mee samen kan werken, kijk verder ook eens op de facebookgroep Modellen, Fotografen en Visagisten: https://www.facebook.com/groups/212855975448748/ Hier worden regelmatig oproepjes geplaatst waar ze op zoek zijn naar modellen :)

Heb net nog een foto binnengekregen van een shoot die ik laatst heb gedaan, ben er erg tevreden mee! (wel FB kwaliteit, wat een beetje jammer is :') )
Afbeelding

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:00

UMayDream schreef:
Hoi allemaal, ook weer 's een berichtje van mijn kant. Ik heb een poos niks gedaan qua modellenwerk en ook heb ik het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Nu werd ik gister gebeld door Huntmodels, daar had ik wat foto's naartoe gestuurd en ze willen me uitnodigen voor een castingdag. Is er hier iemand die ervaring heeft met dit bureau?

Ik ben ook gebeld door Huntmodels een poos geleden, kreeg er toen een erg naar gevoel over en op internet zijn ze er ook niet al te positief over (op 1 site na).
Die man aan de telefoon was heel erg drammerig en wilde dat ik allemaal keuzes ging maken aan de telefoon, toen heb ik maar ja en amen gezegd, maar achteraf toch afgesms't, durfde hem namelijk niet eens meer te bellen zo irritant is die man. :=
Dus ik heb er geen goede ervaringen mee.

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:57

UMayDream schreef:

Geen ervaring, maar via internet kun je research doen naar het bureau. Zie hier in ieder geval al iemand met minder goede ervaringen. Research doen is altijd goed! :)

@ courses, prachtige foto zeg! Paardenmiep ook mooie plaatjes, bijzondere uitstraling heb je!

2 weken geleden weer samengewerkt met vriendin van me. Ze wilde nog een gek ideetje uitwerken. Hier het resultaat.
http://img585.imageshack.us/img585/9573/wao3.jpg

Even in een linkje, foto is te groot :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:55

Celiien schreef:
Saskiaatje schreef:
Ik heb de maten ook niet hoor en ik heb ook al een paar reacties gehad. :j :)

Nog even een vraagje, is de enige manier om aan shoots te komen af te wachten tot een fotograaf contact met jou opneemt?

Ik ben 1.67, heb maat 40/42 en heb een cup E/F
Ik heb echt de maten niet :')

:(:)

Ik ben 1.72 40/42 en cup F/G
Ook niet echt gewilde maten denk ik :')

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 17:28

xEliesx, dankjewel! :)
Vind jouw foto ook echt goed gelukt, leuk concept en je uitdrukking past precies in het plaatje :j

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:23

xLoki schreef:
UMayDream schreef:

Ik ben ook gebeld door Huntmodels een poos geleden, kreeg er toen een erg naar gevoel over en op internet zijn ze er ook niet al te positief over (op 1 site na).
Die man aan de telefoon was heel erg drammerig en wilde dat ik allemaal keuzes ging maken aan de telefoon, toen heb ik maar ja en amen gezegd, maar achteraf toch afgesms't, durfde hem namelijk niet eens meer te bellen zo irritant is die man. :=
Dus ik heb er geen goede ervaringen mee.

Oh dat klinkt niet zo goed.. :n ik lees op internet wel veel goede ervaringen, maar hier op Bokt meerdere negatieve.
Twijfel twijfel :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:19

Cup F/G? Doe maar wat mijn kant op, pfff :')
Ik word af en toe zo moe van die lelijk zittende shirts omdat ik 'niks heb' om 't mooi op te laten hangen :P

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:49

Hahah echt hoor @courses ik ben gelukkig 15 dus misschien dat het nog komt ..
Ik heb vandaag trouwens al 2x gehoord dat ik langer geworden ben :0 ik hoop het echt! Ik ben nu 1.72 dus ik zal even de rolmaat opzoeken!

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:17

Courses schreef:
Cup F/G? Doe maar wat mijn kant op, pfff :')
Ik word af en toe zo moe van die lelijk zittende shirts omdat ik 'niks heb' om 't mooi op te laten hangen :P

Maximizer van Hunkermoller doet wonderen!!!!!!!!!!!!!! :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:17

... Dat werkt zelfs niet echt :') Helaas, hahaha. Heb nu wel voor shoots wat push up bikini's aangeschaft :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:22

Oh ik ook ik ook! 1.76, maat 36 en trommelgeroffel.. cup a -O-

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:47

Haha tja ik ben de laatste tijd wat afgevallen en maatje 34, maar mn D cup zit er nog wel aan :')
Op zich wel blij mee, maar het is altijd zo stom met jurkjes zoeken, heb ook nog eens een smalle taille dus dan lubbert ie daar, en bij mn borsten word ik helemaal afgekneld :')

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:48

Gave foto's zijn er weer voorbij gekomen trouwens! Ben afgelopen week teruggekomen van vakantie dus heb niet echt puf gehad om overal op te reageren, maar zie mooie dingen! :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:52

Weet er iemand een aantal modellenbureaus waar ik me zou kunnen melden?

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:54

Ach Courses, te klein is voor shoots makkelijker dan te groot ze proppen er gewoon wat kipfilets in en klaar! :P Is alleen voor shows met badpakken iets onhandig ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:39

True, maar ik kreeg laatst er opmerkingen over bij m'n nieuwe foto's :') Dan voel je je toch wel een beetje benadeeld, haha!

Ik ga misschien model staan voor een kleding merk, nog even afwachten :D

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:06

Waaaat courses? Wie maakte die opmerkingen dan? Maar idd.. je kunt beter maar wat kleiner hebben in de modellenwereld.. kipfilets zitten zo in BH of bikintopje, stukje eraf schaven gaat lastiger.. :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:27

'Hey, leuke foto's! Jammer van de ontbrekende borsten, dat zou 't plaatje helemaal compleet maken!'

Was niet iemand die ik kende, maar vond 't wel erg associaal zeg :') Psssh. Ga weg man. Niet iedereen heeft cup dubbel D.