Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyLittleLove schreef:Ik wil wel graag model worden, maar weet niet of ik daar geschikt voor ben..
Zit vanaf toen ik klein was al aan de buis gekluisterd voor ANTM en HNTM, uitdrukkingen en poses oefenenMaar aangezien ik genezen ben van een eetstoornis, twijfelen mijn ouders hierover omdat modellen 'toch altijd zo dun zijn'
En tevens weet ik niet of ik hier wel een goeie kop voor heb
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Liesje1611 schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen meiden..
Ik heb gister mijn allereerste fotoshoot gehad. Nu ben ik uitgenodigd voor de Modellook wedstrijd van Elite, dus deze shoot was een goede oefening! Heb er een topic van gemaakt op bokt.
Zouden jullie zo lief willen zijn mij wat tips te geven? Heb nog veel te leren!
[FK] [FOTO] Shoot op de Larense hei/bos
Courses schreef:
UMayDream schreef:Hoi allemaal, ook weer 's een berichtje van mijn kant. Ik heb een poos niks gedaan qua modellenwerk en ook heb ik het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Nu werd ik gister gebeld door Huntmodels, daar had ik wat foto's naartoe gestuurd en ze willen me uitnodigen voor een castingdag. Is er hier iemand die ervaring heeft met dit bureau?
UMayDream schreef:Hoi allemaal, ook weer 's een berichtje van mijn kant. Ik heb een poos niks gedaan qua modellenwerk en ook heb ik het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Nu werd ik gister gebeld door Huntmodels, daar had ik wat foto's naartoe gestuurd en ze willen me uitnodigen voor een castingdag. Is er hier iemand die ervaring heeft met dit bureau?
Celiien schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb de maten ook niet hoor en ik heb ook al een paar reacties gehad.![]()
Nog even een vraagje, is de enige manier om aan shoots te komen af te wachten tot een fotograaf contact met jou opneemt?
Ik ben 1.67, heb maat 40/42 en heb een cup E/F
Ik heb echt de maten niet
xLoki schreef:UMayDream schreef:Hoi allemaal, ook weer 's een berichtje van mijn kant. Ik heb een poos niks gedaan qua modellenwerk en ook heb ik het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Ik ben ook gebeld door Huntmodels een poos geleden, kreeg er toen een erg naar gevoel over en op internet zijn ze er ook niet al te positief over (op 1 site na).
Die man aan de telefoon was heel erg drammerig en wilde dat ik allemaal keuzes ging maken aan de telefoon, toen heb ik maar ja en amen gezegd, maar achteraf toch afgesms't, durfde hem namelijk niet eens meer te bellen zo irritant is die man.
Dus ik heb er geen goede ervaringen mee.