Nou...het is wel evies wennen hoor die zon en warmte! Ik wil niet klagen, maar het was best warm om 30 boxen uit te mesten! Morgen korte broek???????? HIHI...... dan rent iedereen heel hard weg als ze per ongeluk op stal komen! Ik geef n.l LICHT!!!!
Ik moet er ook even aan wennen dat je eind september begin oktober gewoon nog een hempje en een korte broek aan kan.. Voortaan maar in het voorjaar en in het najaar vrij nemen.. In juli en augustus hebben we toch nooit meer mooi weer!
Noh, net pas klaar met werken, nu snel naar de paarden. Kan ik daar nog even beetje van de zon genieten. Maar ik klaag niet. Geniet vanaf mijn bureau van de zon.
Heeeeeeeeeeeeerlijk weertje. Jammer dat ik nog tot 3 uur op school zit en daarna moet werken.
Arvensis
Geplaatst: 29-09-11 13:12
wat een heerlijk weer! de hele week al.. en juist nu staat mijn paardje op boxrust heeft maandag vastgezeten in het draad, dus aan de ene kant baal ik best wel dat het mooi weer is nu. stiekum geniet ik er nog wel van
Pffff véél te heet! was effe voor in de tuin bezig,das gewoon niet te doen. Gelukkig word het vanaf morgen minder warm,rond de 21 graden,das een lekkere temperatuur.