Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:45

Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd wat me uiteindelijk zal staan, heb ontzettend brede schouders dus veel dingen staan niet mooi, zoals een halter, dunne bandjes en strapless denk ik ook eigenlijk niet, wat blijft er dan nog over?? haha

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:45

een jurk met bedekte schouders :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:48

Yucca wat is heel breed? Ik heb ook bredere schouders terwijl ik toch best klein en fijn ben...Strapless stond mij wel, halter juist niet (accent op je schouders) maar als je echt heel breed bent zou ik inderdaad voor bedekt gaan, kanten mouwtjes/bolerootje ofzo?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:49

Ariebombarie schreef:
een jurk met bedekte schouders :+

Afbeelding

:+ :+ :+ :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:50

Ohhhhh en dan maar hopen dat je de juiste bruid voor je hebt :+

@Yucca, je lijkt niet breed hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:50

_O-

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:51

Whahaha !

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:53

Hahaha

Ook ik zal mijn schoonmoeder never nooit niet mijn jurk laten maken. Ze gaat zelfs niet mee passen. Onze smaak komt namelijk helemaal niet overeen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:56

Ja dan worden het toch kanten mouwjes....een boerka-jurk vind ik zo warm :+

Mijn schouders zijn het breedste deel van mij lichaam, daaronder wordt het steeds smaller. Heb echt een figuur van een wortel/ijshoorntje.

Mss staat strapless toch, nou we zullen het wel zien tegen die tijd :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:58

Moest mijn moeder goed kunnen naaien zou ze mijn jurk ook mogen maken hoor. Maar ze kan dat helemaal niet dus die optie valt af :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:07

Saffier schreef:
Hahaha

Ook ik zal mijn schoonmoeder never nooit niet mijn jurk laten maken. Ze gaat zelfs niet mee passen. Onze smaak komt namelijk helemaal niet overeen.

Hmmm, ik ben er nog niet uit.
Ze kent haar zoontje wel door en door natuurlijk, en smaak of niet, bruidsjurken moeten gewoon een "wow" zijn.

Zeker MIJN mama en mijn zus :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:29

Ik zou ook m'n schoonmoeder niet meenemen hoor met jurken passen :n zij heeft een hele andere smaak en een erg aanwezige mening..... ik sleep wel wat vriendinnetjes mee hihi

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:33

als ik trouwjurken zou moeten gaan passen dan zou ik m'n schoonmoeder best meenemen :j
m'n moeder ook uiteraard en waarschijnlijk m'n schoonzusje.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:44

Toen mijn schoonzusje jurken ging passen ging haar moeder mee, haar zusje, mijn moeder en ik.
En heel toevallig heeft mijn moeder haar jurk uitgezocht.

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:00

Yucca, ik zou sowieso voor een uitlopende rok gaan, daarmee maak je je heupen optisch breder en dan lijken je schouders al meteen een stuk smaller.
Denk dat een one-shoulder jurk ook wel mooi kan zijn, maar het beste is alles eens uitproberen en als je een goede verkoopster hebt zal zij vast wel de perfecte jurk voor jou bovenhalen!

Voor het passen mogen zowel mijn moeder als schoonmoeder mee, kan het met beide heel goed vinden, hoewel ik al zo ongeveer weet wat ik wil haha :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:07

Ik neem denk ik eerder mijn vader mee om te passen... ik lijk enorm veel op m'n vader, terwijl m'n moeder het tegenovergestelde is van ons... maar die zal later bij de trouwerij bij veel meer dingen (organisatorisch) betrokken zijn, denk dat jurk echt papa & ik word! (en schoonpaps ook als hij wil)

Ik ben wel benieuwd wat voor jurken mij staan... ik heb echt een zandloperfiguur. A-lijn jurken heb ik veel in de kast hangen, die staan me heel mooi! Maar ik denk dat zo'n jurk waarbij het lijfje helemaal strak is tot onder je kont en dan halverwege je bovenbeen zegmaar wijd uitloopt, dat lijkt me ook wel een gaaf model!
En ik heb heel kort haar, dus ik denk wel iets in de nek, zo'n kraagje zal denk ik erg leuk zijn!
Wel heerlijk om nu al over te dromen, hopelijk komt de droom over een paar jaar uit, als ik klaar ben met studeren.

@Yucca: kijk een naar foto's van charlene wittstock, die heeft ook een beetje zo'n figuur! zo'n one-shoulder is denk ik ook erg leuk! Ik weet niet of kanten mouwen (zo a la kate) wel geschikt is, dan leg je wel enorm de nadruk op je schouders (althans vond ik bij haar trouwjurk haar schouders erg breed (lijken)). maar er zijn volgen smij veel foto's van charlene in de meest uiteenlopende jurken, kan je qua model iig eens kijken wat jou misschien ook mooi staan, beetje inspiratie opdoen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:09

Ik zou alleen met mijn lieve mama willen gaan

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:19

ik met kat :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:25

Ariebombarie schreef:
ik met kat :')

*\o/*

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:31

IvysToeter schreef:
zijn hier trouwens ook meiden die hun vriend ten huwelijk hebben gevraagd?
dus het omgedraaide van het 'standaard' zeg maar?
ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar.

Ja, ik :j

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:00

Saroanda: Stoer! Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:15

Dat we graag wilden trouwen was wel duidelijk, maar ik had altijd het idee dat dat heel heel veel geld zou kosten (lees meer dan 10.000 euro). Vorig jaar kindje gekregen, ik ben minder gaan werken en we hebben ons huis gekocht. Trouwen hadden we dus maar heel ver vooruit geschoven, sparen zijn/waren we niet goed in Afgelopen januari is mijn afdeling overgenomen door een ander bedrijf, van ex-werkgever een leuke "oprotpremie" gekregen. Toen kwam bij mij de gedachte dat dat geld wel een leuke start zou zijn voor een bruiloft. Toen ben ik ook eens op internet rond gaan neuzen wat alles nou zo'n beetje kost. En kwam erachter dat het lang niet zoveel is als ik altijd dacht.

Tja, ik kon vriendlief natuurlijk niet vertellen dat trouwen niet zo extreem duur hoeft te zijn, of hij me ff ten huwelijk wou vragen ;) Ik heb toen zelf de stoute schoenen aangetrokken aangezien hij helemaal niets wist van mijn speurwerk natuurlijk. Shirtje besteld voor zoonlief met de tekst erop "papa wil jij met mama trouwen?", restaurant van onze 1e date gereserveerd en op de dag zelf vriendlief uit z'n werk gekidnapped. Hij had helemaal niets door, dacht dat we gewoon voor valentijnsdag uit eten gingen. Tot ik hem na het voorgerecht vroeg om het vestje van onze zoon uit te doen, hij had het vast wel warm. Na enigzins tegenstribbelen dat het helemaal niet zo warm was, trok hij het vestje uit en zag daar natuurlijk de tekst! Heel voorzichtig vroeg hij me, vraag jij me nu ten huwelijk, waarop ik ja knikte. Maar natuurlijk wil ik met je trouwen! zei hij met tranen in z'n ogen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:18

Aah, wat enorm lief :+:

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:19

die is wel echt heel erg gaaf.....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:20

Gaaf bedacht zeg!!! :+: