Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Saffier schreef:Hahaha
Ook ik zal mijn schoonmoeder never nooit niet mijn jurk laten maken. Ze gaat zelfs niet mee passen. Onze smaak komt namelijk helemaal niet overeen.
zij heeft een hele andere smaak en een erg aanwezige mening..... ik sleep wel wat vriendinnetjes mee hihi 

Ik heb toen zelf de stoute schoenen aangetrokken aangezien hij helemaal niets wist van mijn speurwerk natuurlijk. Shirtje besteld voor zoonlief met de tekst erop "papa wil jij met mama trouwen?", restaurant van onze 1e date gereserveerd en op de dag zelf vriendlief uit z'n werk gekidnapped. Hij had helemaal niets door, dacht dat we gewoon voor valentijnsdag uit eten gingen. Tot ik hem na het voorgerecht vroeg om het vestje van onze zoon uit te doen, hij had het vast wel warm. Na enigzins tegenstribbelen dat het helemaal niet zo warm was, trok hij het vestje uit en zag daar natuurlijk de tekst! Heel voorzichtig vroeg hij me, vraag jij me nu ten huwelijk, waarop ik ja knikte. Maar natuurlijk wil ik met je trouwen! zei hij met tranen in z'n ogen.