het is hier nu nog wle beetje zonnig, maar de lucht is niet mooi strak blauw,. nu nog weining wind, ben benieuwd wanneer die gaat aantrekken. het is wle redelijk warm buiten, maar niet extreem gelukkig
Nou ja: zie op nu.nl een waarschuwing voor wateroverlast: er kan wel 20 mm water vallen................... Waar gaat het heen met dit land. Straks krijgen we nog waarschuwingen voor een buitje motregen!
Het gekke is, als ze niet waarschuwen en er loopt ergens een straat onder, dan komt er commentaar, maar als ze wel waarschuwen en er komt niets, dan is het ook niet goed. Ik zou niet graag in hun schoenen staan wat dat betreft. Ik ga zo meteen gewoon lekker met de fiets weg, en hou dan de lucht wel in de gaten. Die zegt mij eigenlijk het meest over wat voor weer er op komst is. Als je goed oplet, zie je het ook wel aan de 'wilde' dieren als vogels en zo. Zo gaan kraaien nogal wat lawaai maken net voor regen, en het is waar dat als zwaluwen laag vliegen de kans op onweer groter is. Ook als de gewone huisvliegen gemeen gaan steken, zit er regen aan te komen. Tot op heden is het hier lekker weer, wel wat hoge donkere sluierbewolking (wat wel op een weersverandering duidt).
Leliaardje
Geplaatst: 12-07-11 13:14
Ik snap wel dat ze liever voor niets waarschuwen, dan dat er achteraf ellende is, maar ik vond dit wel heel erg overdreven.
Al met al is het te hopen dat het mee valt, want we zitten niet echt op overgelopen straten etc. te wachten.
Hier waait het al de hele morgen zo en nog.Ik heb de partytent vast moeten binden. Wat me ook opvalt is dat de vogels weg zijn,we hebben altijd heel veel vogels in de tuin [er ligt altijd brood] maar nu komt er geen een.Zelfs in de lucht vliegt er niet een,ook de zwaluwen zijn spoorloos.
Ik begrijp BR niet helemaal,bij 3uur vooruit alleen lichtblauw maar bij 24 uur hangt er rood boven Ermelo? Ik gok het erop dat het mee gaat vallen. Laterzzz.