het was vanavond echt super super glad buiten. zelfs mn anwb laarzen trokken het nu niet meer.. moest met de 2 honden wandelen, wat een drama. alle straten waren 1 ijsbaan. en honden hadden veel minder last van want zij staan veel stabieler met 4 poten.
En is het dan glad van ijzel of opvriezen of van sneeuw?
Bij ons is de laag sneeuw gewoon helemaal plat gereden en die is nu ook weer spek- en spekglad. We kunnen hele stukken glijden op onze laarzen. Maar het komt niet doordat er een laagje water of zo over is gekomen.
Hier was het vanmorgen +3, sinds eergister kan er weer in de bak worden gereden, maar dat zal, als we krijgen wat buienradar voorspeld, snel zijn afgelopen! Hemel nu zijn we hier aan de kust aan de beurt vrees ik. Zie dat het in Rotterdam al begint djuulsie?
Blanket
Geplaatst: 28-12-10 10:07
Oh oh, hoop dat het in Amsterdam nog even droog blijft. In ieder geval tot 13:00.. daarna mag het met bakken uit de lucht komen.
Laatst bijgewerkt door Blanket op 28-12-10 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Phoe ik hoop toch dat het hier mee gaat vallen met de sneeuw/regen. Ik moet straks nog met de trailer op pad en weet niet hoelaat ik thuis ben, maar dat zal wel tegen 6en worden. Hopelijk wordt het niet glad.
Leliaardje
Geplaatst: 28-12-10 11:13
Hier (Erichem) is het grijs en redelijk fris. Maar wel nog droog. Niet dat dat wat uitmaakt, want het is al spekglad op de straat en op het erf.
_Orlando_
Geplaatst: 28-12-10 11:18
Het was hier vannacht spekglad, en zo te zien krijgen we ook nog sneeuw vandaag..