Hier in Vlaardingen bleef het regenen tot een uur of 4, daarna werd het een soort hagelregen en vervolgens natte sneeuw.... Echt lekker dus............
Ik wou met mn dochter op de slee, blijkt dat toen ik thuiskwam er helemaal niet zoveel ligt als bij mn ouders..
Melia
Geplaatst: 16-12-10 21:38
Er ligt nog wel wat sneeuw hier, af en toe sneeuw en af en toe regent het hier. Nu is 't wel droog. Gisteravond was het hier -9! Maar zo koud voelde het niet (gelukkig). Voorlopig houden we die sneeuw helaas nog wel aan.
Hier ligt een mooie laag sneeuw Tot 17.00 heeft het geregend en nu is er in een paar uur tijd toch een lekker pak gevallen. Het is weer helemaal wit, prachtig Maar niet echt koud, dus het zal zo weer weg zijn.
Kom net van m'n werk. Het industrieterrein in groningen is een soort van ijsbaan. Het lijkt wel schoon, maar he tis spekglad. Auto voor me gleed gewoon door op de rotonde, en daarna maakt die nog een schuiver. Ging gelukkig wel goed, maar toch......
Op de pakeerplaats zijn ze met 2 trekkers bezig geweest deze sneeuwvrij te maken.