Nee, gewoon zilverkleurig Die bruine zijn niet de goede kleur bruin Zijn meer choco en ik heb wat lichter kleur Is lastig
moonfish13
Geplaatst: 04-07-11 13:53
Wat een problemen zeg, ik ben blij dat ik bijna alles in het zwart heb. Nu heb ik één hoofdstel wat bruin is, maar dat boeit me echt niet of het past of niet past bij de rest. Hij is wel gaaf, een bruine Dr. Cook met bijpassende teugels.
Deze, foto is alleen een beetje klein.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-07-11 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha nee hoofdstel alleen maakt ook niet uit, maar ik heb alles in die kleur, is ook voor wedstrijden enzo dus beetje zonde als ik dan ineens zwart erdoor ga gooien
moonfish13
Geplaatst: 04-07-11 13:55
Ik heb bewust bijna alles zwart, bruin is altijd zo lastig in dezelfde tint te vinden. Als je trouwens een chocobruin bitloos hoofdstel zoekt, die kan ik wel voor je fixen.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-07-11 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha klopt, maargoed, heb het nu mooi voor elkaar dus laat het ook mooi zo. Heb wel een kleur waarvan paar merken die kleur hebben dus in principe alles wel te krijgen
moonfish13
Geplaatst: 04-07-11 13:59
Naja, ik koop nooit wat in een ruitersportzaak omdat ik het allemaal te duur vind. Dan is het wat lastiger om het bij elkaar te sparen. Ik neem dus regelmatig genoegen met een ander kleurtje ofzo.
Zo heb ik een Marylot crosslink hoofdstel met bijpassende teugels. Daar heb ik sirieus maar 25 inclusief voor betaald vanuit Belgie! Ik wil dus wat verkopen, maar die gaat niet meer weg. Doodzonde want ik vind het nooit meer voor dat geld.
Haha het is idd duur maar ik rijd ook veel wedstrijden dus wil gewoon alles goed op orde (sponsor helpt daar ook bij dus dat scheelt weer wat) en dingen 2ehands soms kom ik nog tegen
Ik snap echt geen zak van die Duitse eBay ( slecht in Duits haha! )
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-11 15:13
Het geld is gewoon nog steeds niet overgeschreven poedersuiker, en de verkoper waar ik die schoenen van heb gekocht, die reageert ook helemaal niet op mijn berichten over de vertraging van betaling
moonfish13
Geplaatst: 04-07-11 15:15
Gewoon de duitse termen in het woordenboek opzoeken en berichten sturen in het engels. Ik krijg automatisch alles in het engels terug.
Lotte_Wessel
Geplaatst: 04-07-11 15:57
moonfish13 schreef:
Gewoon de duitse termen in het woordenboek opzoeken en berichten sturen in het engels. Ik krijg automatisch alles in het engels terug.
haha, zo doe ik het ook altijd trouwens, zadel probeer ik vanavond op mijn paardje. Had hem zo net laten nakijken door mijn zadelpasser, dus de boom en de kussens. Weet ik in ieder geval dat dat goed is. Nu alleen nog passen op paard Maar ben blij dat het zadel verder helemaal goed is. Alleen, waar ik me aan erger, is waar je been zit op zweetbladen, daar is leer een stukje beschadigd en dus heel licht. Weet iemand iets hierop? Vind het namelijk zo zonde.. Zie je dan wel niet, maar toch. Ga hem vanavond ook nog een paar keer flink invetten, blijft hij hopelijk zo mooi en misschien gaan beschadigingen zo ook weg. Verder even gevraagd en als ik op langer termijn dit zadel aan wil houden, kan ik bij mijn zadelmaker de kussens helemaal opnieuw laten vullen, dus echt alles eruit. Wil ze straks dan laten vullen met zachte engelse wol. Zit ook in mijn Black Country zadel waar is zo blij mee ben. Ben trouwens zo op het zadel gaan zitten (had hem op krukje gelegt) en hij zit wel lekker zacht! Hoopte ik al, als ik iets vreselijk vind zijn keiharde zadels, helemaal als ze dressuur zijn. Verder ook blij dat deze kussens niet super hard zijn, ze zijn wel redelijk. Nog niet zo zacht als ik ze graag zie, maar deze zijn niet slecht. Vind die kussens van stübben namelijk zo vreselijk hard! Een modelzadel die bij mijn zadelpasser ligt is ook een stübben, maar dezzez heeft ze helemaal opnieuw gevult met 100% engelse wol. Deze is nou zo fijn en lekker zacht. Lijkt me toch fijner. Maar goed, hopelijk is dit zadel in gebruik een beetje wat. Anders kan hij nog geprobeerd worden op mijn d-pony, deze heeft namelijk ook gewoon een paarden zadel op van 17,5inch/ 17inch dus zou in principe ook kunnen passen. Maar goed, hopelijk ligt hij helemaal goed! We zullen het vanavond zien, maak ik morgen oid wat foto's
Anoniem
Geplaatst: 04-07-11 16:12
Bruin is niet zo moeilijk bij elkaar te zoeken, ik koop zelf veel van hetzelfde merk.. Dy'on.. Kentaur is iets lichter maar kan je altijd donkerder maken. Tweedehands ben ik niet zo'n fan van met paardenspullen, je weet nooit wat er mee gebeurd is
Nog een telefoonhoesje binnen Nu wachten op het laatste wat ik besteld heb. En dan begin ik weer van voor af aan
MelanieB
Geplaatst: 04-07-11 17:07
Ik heb een stubben maar met biomex en dat zit heerlijk Mag ook wel want het kostte me 4 maanden werken Maar verder geen ervaringen met harde zit van stubben, heb alleen deze ooit uitgeprobeerd
hmmmm, dat ebay lijkt me wel wat! maar ik vind de prijzen niet echt laag eigenlijk?! en dan hoor ik dat er myler bitjes worden gekocht voor 30 euro?! of zitten jullie op een andere Ebay?
maar als ik het goed begrijp is dat dus bieden vanaf 24,90?
DubbelFun
Geplaatst: 04-07-11 18:23
@MisticRider : nee, dat is een 'direkt kopen', niet bieden dus. Je moet wel goed zoeken, maar niet alles wat je mooi vind hoeft goedkoop te zijn. Hieronder de vliegendingen met strass oplopend: http://sport.shop.ebay.de/Fliegenhauben ... op=2&_sc=1