Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn meer choco en ik heb wat lichter kleur
Is lastig

( slecht in Duits haha! ) moonfish13 schreef:Gewoon de duitse termen in het woordenboek opzoeken en berichten sturen in het engels.
Ik krijg automatisch alles in het engels terug.

Maar ben blij dat het zadel verder helemaal goed is. Alleen, waar ik me aan erger, is waar je been zit op zweetbladen, daar is leer een stukje beschadigd en dus heel licht. Weet iemand iets hierop? Vind het namelijk zo zonde.. Zie je dan wel niet, maar toch. Ga hem vanavond ook nog een paar keer flink invetten, blijft hij hopelijk zo mooi en misschien gaan beschadigingen zo ook weg. Verder even gevraagd en als ik op langer termijn dit zadel aan wil houden, kan ik bij mijn zadelmaker de kussens helemaal opnieuw laten vullen, dus echt alles eruit. Wil ze straks dan laten vullen met zachte engelse wol. Zit ook in mijn Black Country zadel waar is zo blij mee ben. Ben trouwens zo op het zadel gaan zitten (had hem op krukje gelegt) en hij zit wel lekker zacht! Hoopte ik al, als ik iets vreselijk vind zijn keiharde zadels, helemaal als ze dressuur zijn. Verder ook blij dat deze kussens niet super hard zijn, ze zijn wel redelijk. Nog niet zo zacht als ik ze graag zie, maar deze zijn niet slecht. Vind die kussens van stübben namelijk zo vreselijk hard! Een modelzadel die bij mijn zadelpasser ligt is ook een stübben, maar dezzez heeft ze helemaal opnieuw gevult met 100% engelse wol. Deze is nou zo fijn en lekker zacht. Lijkt me toch fijner.
We zullen het vanavond zien, maak ik morgen oid wat foto's
Nu wachten op het laatste wat ik besteld heb.
(ik neem dan zo'n glas ding)
gaat langer mee
heb helemaal geen krasjes gehad in het jaar dat ik hem gebruikte
hij brak alleen opeens door midden toen ik er onvoorzichtig mee deed