joke20 schreef:Veel succes! Mijn les ging gister wel. Parkeren ging goed. straatje keren ook wel, vergeet steeds het licht aan te zetten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joke20 schreef:Veel succes! Mijn les ging gister wel. Parkeren ging goed. straatje keren ook wel, vergeet steeds het licht aan te zetten.
SamSter schreef:justsaar: wat klote voor je !
Niet opgeven meid , door bijten schouders dr onder en dr nog een keer voor gaan, in jezelf blijven geloven hoor!!
En meer dan je best kan je niet doen.
Kimberleij: doe jij dan nu en BNOR examen ofzo?
Kimberleij schreef:SamSter schreef:justsaar: wat klote voor je !
Niet opgeven meid , door bijten schouders dr onder en dr nog een keer voor gaan, in jezelf blijven geloven hoor!!
En meer dan je best kan je niet doen.
Kimberleij: doe jij dan nu en BNOR examen ofzo?
Jup, voor de 3de keer moet ik nu bij bnor,
Hoop alleen wel dat ik nu een andere exxaminator heb dan de eerste 2x, toen had k beide keren dezelfde...
@ RCHLLKE - balenwaarop?
_Denise schreef:@RCHLLKE: balen zeg!
Ik had vanochtend rijles en mn instructeur had ineens aan andere wagen, hij had de zijne zelf in de prak gereden. Was wel even wennen maar ging wel lekker.
SamSter schreef:_Denise schreef:@RCHLLKE: balen zeg!
Ik had vanochtend rijles en mn instructeur had ineens aan andere wagen, hij had de zijne zelf in de prak gereden. Was wel even wennen maar ging wel lekker.
Haha doen de leerlingen het niet doen ze het zelf wel..
Mijn rijschool wacht ook op een nieuwe wagen zou eind maart komen maar is dr nog steeds niet...
Hopelijk kan k nog afrijden in deze..