unihorses schreef:Vjestagirl schreef:
Waarom heb je niet gewoon ff gewisseld? Als iemand het geld wil gebruiken voor een karretje kan dat toch best? Nu zadel je iemand anders op met jouw probleem.
omdat wij daar niet verantwoordelijk voor zijn , en wij altijd te weinig 50 cent muntjes hebben .
Ze komen in jouw winkel winkelen, maar hebben geen geld voor een karretje. En niemand die even wil wisselen, zodat diegene wel zijn geld in jouw winkel kan uitgeven? Daar kan ik niet bij hoor. Hoe vaak komt dat nou voor? Vast geen 100 keer op een dag, dus wisselen moet best kunnen. Daarnaast vind ik ga maar de supermarkt ook een beetje raar. Zij zijn ook geen bank hoor

Wij waren gisteren even een lastige klant. Wij waren aan het skieen en wilde even wat eten en drinken. Nu hadden wij een kaartje met geld erop. Dus wij de rekening vragen (kaart lag al de hele tijd op tafel) en wilde met die kaart betalen. Ja dat kan nu niet meer, zegt ze. Uhm, waarom niet? Nee, de bon is al uitgeprint en anders hebben we een kasverschil. Uhm juist? Dat is niet ons probleem volgens mij.
Dus ik zeg: Als er nou iets fout op de bon zou staan, moeten wij dat dan ook maar betalen omdat de bon al uitgedraaid is? Nee, dan niet want dat is anders. Ik: dus een kwestie van bon retouren, opnieuw aanslaan is wel mogelijk, maar doe je niet? Zij: nee, dat kan nu niet meer.
Right! Het ging ons om het principe, maar uiteindelijk netjes opgelost. We hebben korting gekregen en mochten later nog terug een om een extra drankje te drinken. Kwam bijna neer op het bedrag van de kaart