Hier is het weer mooi weer Het is wel nog frisjes, maar wel lekker
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 14-04-10 10:37
Die wind was inderdaad erg gemeen, zeker gisteravond toen de zon ineens verdween. Jak, wat was het toen koud! Nu is het hier echt superweer, strakblauwe lucht en een heel klein, zacht briesje, echt zalig!!
dipstaartje
Geplaatst: 14-04-10 14:36
lekker weertje maar die wind mag nu wel ophoepelen
Net lekker in de zon gelegen in de tuin. Helaas is de wind nog wel wat frisjes inderdaad...
Lalidan
Geplaatst: 14-04-10 17:43
Nadat de wind vanochtend nog wel meeviel, trok hij ook hier weer behoorlijk aan. Zo zonde, het is zulk geweldig weer maar die wind maakt het gewoon koud!
Ik ben ook niet heel enthousiast over het weer, hoor. Goed, het is droog en meestal laat de zon zich iedere dag zien, maar echt heerlijk warm weer is het nog niet geweest.
En dat terwijl ik normaal gesproken in april toch wel al een kleurtje heb.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt hier redelijk windstil..... nou even duimen dat het zo blijt, want gisteren waaide het 's ochtends ook niet zo hard en trok de wind daarna ook behoorlijk aan!
Het is hier mooooi weer! Het lijkt ook redelijk windloos te zijn
Het KNMI zegt dat het harder waait dan gisteren? Eerst zien, dan geloven
Lalidan
Geplaatst: 15-04-10 10:53
Ingmar_ schreef:
Eerst zien, dan geloven
Liever niet, als je het niet erg vind Het is hier inmiddels wel wat gaan waaien, maar nog niks vergeleken met de afgelopen dagen en dat wil ik graag zo houden!
Ook van mij gefeliciteerd Erna_! Het weer lijkt (hier in elk geval) mee te gaan werken om er een mooie dag van te maken! Het is nu nog bewolkt, maar het ziet eruit also de zon zo meteen wel doorkomt. Alleen wéér die wind hè....
Hier, vlakbij Deventer, is hert nog bewolkt, maar denk wel dat er grote kans is dat de zon binnen nu en een uur doorbreekt, ik hoop van wel iig, want dan kan ik zo nog lekker in het zonnetje een kop koffie drinken op een terrasje