Mijn aanvraag blijkt dus niet eens aangekomen te zijn en ik moet het dus opnieuw opvragen en weer opsturen

Er werd me overigens in die mail verteld dat ik met mijn OV jaarkaart van 2009 nog tot 28 februari mag reizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Butterfly schreef:Ik kom me ook even mengen...
Gisteren zou ik mijn chipkaart activeren, dat wil zeggen...automatisch opladen activeren. Máár...hij zegt dat er niets klaarstond voor me.
Weet iemand hoe je automatisch opladen activeert? Het is een persoonlijke chipkaart
Butterfly schreef:Ik kom me ook even mengen...
Gisteren zou ik mijn chipkaart activeren, dat wil zeggen...automatisch opladen activeren. Máár...hij zegt dat er niets klaarstond voor me.
Weet iemand hoe je automatisch opladen activeert? Het is een persoonlijke chipkaart
_Cassandra_ schreef:Dat kan niet bij zo'n paaltje. Dat moet je echt bij een info- verkooppunt van het RET of GVB laten doen. Ik woon in zeeland en ben ervoor naar Rotterdam (47km verder) geweest om het automatisch opladen te laten activeren![]()
Staat ook in de brief dat als je hem laat activeren dat je de brief en een paspoort of ID mee moet nemen. Paaltje kan niet zien of je, je brief en paspoort wel bij heb
VonDutch schreef:Ik heb het nog steeds nietgedaan, maar bij ons in denbosch, zou ik niet weten waar het moet, ze zeggen bij de AH ofso, maar mijn broer was er geweest & toen lukte het niet.
Als jehet niet doet wat gebeurd er dan?
Sukana schreef:Gelukkig kon ik nog met mijn oude OV reizen, maar in februari kan dat al niet meer.. Dus dan kost het ritje om te laten deblokkeren ook geld.