Rianne_ schreef:Waarvoor Jetske?Een afrijdatum had je al toch?
Nee, alleen dat het eind januari was begin februari en nu heb ik dus echt een datum.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Januari of februari?
Ik ben ook al een tijdje aan het aftellen. Nog eventjes.. Mandyy schreef:Rianne_ schreef:En toch gaat het best snel hoor! Ik dacht het ook, maar voor ik het wist kreeg ik een mailtje binnen met de afrijdatum.
Heb pas 4 lessen gehad, dus zal nog wel een aardige tijd duren.
Ik vond de maanden echt snel gaan.. Al was ik er al behoorlijk snel zat van.

SuperLiesje schreef:Ik was ook van plan het niemand te vertellen of een verkeerde datum als ze ernaar zouden vragen, maar het lukte me niet.Nee.. mijn precieze datum weet niemandvriend denkt dat hij het weet maar hij denkt de verkeerde dag

Dus superleuk
T zal nog wel een paar keer minder gaan maar zo met die sneeuw ben ik meer dan tevreden
En hij gaf al aan dat hij verwacht dat ik al vrij snel naar Meppel (= groter en drukker) kan

) Vond je 't leuk? Makkelijker of moeilijker dan je verwacht had?
en makkelijker dan ik had verwacht
Vond het zelf ook wel goed gaan eigenlijk
Had echt gedacht dat het veel moeilijker was en dat ik hogere snelheden eng zou vinden maar met 80 had ik het idee dat ik vet sloom reed terwijl als ik er naast zit het al veel sneller lijkt
Ik mocht de eerste keer nog niet eens zelfstandig rijden omdat ik nog nooit had gereden. Moest toen nog leren schakelen etc.
Stond hij nog in de 3 
ben niet zo'n ochtend mens... maargoed ben je er wel vanaf 

zo wil ik ook wel examen doen.. eitje