Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Hellingproef heb ik al half gedaan, ging meer per ongeluk. Moest onverwachts stoppen voor een fietser en toen stond ik half op een vrij hoge verkeersdrempel. Vond het niet heel moeilijk.
Hadden jullie in het begin ook dat als je een kruispunt/rotonde nadert, je soms handelingen vergeet?ik vergeet óf terug te schakelen (alhoewel dat nu wel goed gaat) óf ik kijk in de verkeerde spiegel óf ik doe geen knipperlicht aan of ik vergeet te remmen, laat alleen het gas los
Hoop dat dat nog een beetje verbetert
Heb gister ook moeten tanken
MariskaFally schreef:Ik moet vandaag voor de 3e keer afrijden, nou maar hopen dat het deze keer wel goed gaat en ik eindelijk mijn rijbewijs kan ophalen, ik ben de rijlessen meer dan zat!
Chann schreef:Ik had net les, ging niet echt lekker.
Ik ben te onzeker over beslissingen, twijfel echt veel te erg. Het kijken gaat over het algemeen wel goed nu, alleen 't evalueren wat m'n plan is voor bijv. een kruising en overal op tijd mee klaar zijn, da's nog lastig. Ik moet echt wat zekerder van mezelf zijn, dan zou 't véél beter gaan...
Chann schreef:Ik had net les, ging niet echt lekker.
Ik ben te onzeker over beslissingen, twijfel echt veel te erg. Het kijken gaat over het algemeen wel goed nu, alleen 't evalueren wat m'n plan is voor bijv. een kruising en overal op tijd mee klaar zijn, da's nog lastig. Ik moet echt wat zekerder van mezelf zijn, dan zou 't véél beter gaan...