Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:39

Zou niet verkeerd zijn....

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:50

Haha, gisteren had ik ook een leuke klant :))
Ik werk achter de kassa bij de AH, en het was erg rustig.
Was zelfs niemand bij mij aan de kassa.
Komt er zo'n man aangelopen: Ach meissie, zal ik jou maar even gezelschap komen houden dan, je zit hier ook maar zo alleen! :(:)

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:51

Oehh ik vind het zó irritant als het superdruk is geweest en je eindelijk 10 minuutjes voor je uit kunt staren en niks hoeft te doen, en dat er dan altijd klanten zijn: "Ik zal je eens aan het werk zetten hoor!"

Het is allemaal vriendelijk bedoeld maar als ik van elke klant 10 cent kreeg die dat zei zou ik niet meer hoeven werken!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:56

Voor je uit staren doe je maar in je pauze :)

Ik vind het persoonlijk oervervelend om niets te doen te hebben, dus als het rustig is, laat die klanten maar komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:57

Bij ons gaat de tijd altijd even langzaam, of je nou 30 klanten in een kwartier wegwerkt of helemaal niemand... Dus dan zit ik toch liever niks te doen. Stiekem ben ik helemaal niet zo vriendelijk als ik me moet voordoen...

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:17

en weet je wat pas erg is... als het, het ene moment heeeel druk is en het andere moment heb je niks te doen.. heel vermoeiend en je bent echt kapot aan het einde van de dag.. laat mij maar de hele dag rennen en vliegen das beter XD

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:53

Ik heb een keer gehad dat een klant kwam met een zeiknat tshirt die heel erg naar wasmiddel rook die ze wilde ruilen. Dus ik vraag waarom die nat is, is die soms net gewassen? Nee, nee, ze had net gedouchd en hem daarna aangepast in de badkamer zodat ze schoon was. Nouja, ik kan hem zo echt niet terugnemen dus ik druk maar op de bel. Komt mijn collega erbij, die zegt ook ja die is duidelijk gewassen. Nou de klant kwam weer met hetzelfde riedeltje en ja je denkt toch niet dat ik lieg. Nee hoor maar dit is wel gewassen. Ja maar je denkt dus wel dat ik lieg en blaabla. Dus weer op de bel drukken, komt de filiaalmanager, die kijkt erna en zegt ja mevrouw dit is gewoon gewassen. Ja en je denkt dat ik lieg, ik kom hier nooit meer terug, belachelijk. Mens, het was gewoon zeiknat, het kwam net uit de was. Wat een lef gek hahaha :+

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:59

Dat van equitation heb ik ook een keer gehad.
Een klant kwam terug met een gewassen truitje, gewoon koud water, alleen er kwamen allerlei vlekken in, was een roze trruitje en er kwamen dus witte vegen in. Toen heb ik dus de filiaalleider erbij gehaald en heeft hem gewoon terug gekomen..

Maar als het gewassen is en er is niks mee aan de hand nemen wij het ook niet terug denk ik..

Service staat op nummer 1 bij ons XD

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:04

heb in een restaurant gewerkt waarbij ook een café zat. Na werktijd ging ik even in het café zitten om nog een patatje te eten met de rest van het personeel. Zat er ook zo'n aso aan de bar die allerlei smerige handeltjes heeft. Zo vermoedt iedereen in t dorp dat ie ook dames van plezier aan het werk heeft.
Toen ik mijn eten op had, ben ik eventjes bij mijn baas gaan staan die achter de bar stond. Zegt die man ineens dat ik ook wel voor hém kon komen werken (als snol dus). Heb me maar gewoon omgedraaid. Was echt met stomheid geslagen namelijk.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:37

Judith_ schreef:
Ik werk ook bij de Jumbo, achter op onze kleding staat 'Elke dag beter'
Wat een domme slogan eigenlijk! Dus eigenlijk moet je altijd 1 dag later boodschappen doen, want dan hebben ze weer iets beters.
Zelf heb ik jaren bij de Super de Boer gewerkt. Die hadden als slogan: Altijd op zoek naar het beste.
Die vond ik ook zo stom, want ze zeggen dat ze dus nooit het beste hebben. Want ze zijn er altijd naar op zoek!

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:40

hihi dat is ook zo! scherp!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:10

Bij de Plus staat:
Het is goed boeren bij de Plus.

Mijn man laat steevast een flinke boer in de winkel (ik schaam me dood haha) en zegt dan: Ach valt best mee.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:25

@ Brainless, ik werk bij de plus. Kan je nagaan wat een leed ik doorsta :+

Ik had vorige week ook weer een klant hoor, wat een mafkees.

Er stond een hele rij, het was flink druk. Komt ineens een man aan mijn kassa (zich door de rij heen gewurmd)
Meneer; 'Meisje kan je deze dvd even voor mij openmaken?'
Ik; 'Meneer, heeft u de dvd al betaald?'
Meneer; 'Nee nog niet, maar ik betaal nu wel'
Ik; 'Meneer u kunt niet zomaar voordringen, daarom wil ik u vragen om achteraan te sluiten in de rij.'
Meneer; 'Oke' en gaat vervolgens niet achteraan in de rij staan, maar een stukje van de rij af. Ik had ondertussen al door dat deze meneer niet helemaal 100% was, vooral omdat hij er over begon dat hij om een bepaalde tijd weer bij de 'groep' moest zijn.

2 minuten later.
Meneer; 'Kan je 'm nou nog voor mij open maken?'
Ik; 'Nogmaals meneer, u kunt niet zomaar voordringen. Maar als u aan deze mevrouw vraagt (klant die aan de beurt was) of u misschien voor mag, reken ik de DVD voor u af en dan maak ik hem voor u open'
Mevrouw gaf gelukkig toestemming, want die had ook al door hoe laat het was. haha.
Ik; 'Dat wordt dan 3,00 alstublieft'
En de meneer geeft het geld aan me.
Meneer; 'Kan je hem dan nu eindelijk voor me open maken?'
Ik; 'Ja hoor meneer, geeft u de dvd maar'
Ik pak de dvd aan
Ik; 'Meneer er zit helemaal geen plastic op ( :+ ) u kunt hem al zo open maken'
Mener; 'Ohh!!' pakt de dvd aan en maakt hem open.
Meneer; 'Dit klopt niet! er mist een DVD! Er staat op de voorkant dat er 2 DVD's inzitten!'
Ik neem de DVD van meneer aan en kijk even.
Ik; 'Meneer er staat op dat het twee verschillende films zijn op 1 DVD'
Meneer; 'Oh, nou dan hoef ik hem niet meer hoor! Geef me maar mijn geld terug!'
Ondertussen moet ik zeggen dat mijn geduld een beetje opraakte..
Ik; 'als u een ogenblik geduld heeft haal ik even een sleutel en dan krijgt u uw geld terug'

Ik de sleutel gehaald, weer aan mijn kassa gaan zitten. Ik begonnen met het retouren.
Ik; 'Maar meneer, er staan écht 2 films op die dvd hoor'
Meneer; 'Oh, nou doe 'm dan maar toch. Of nee, doe maar niet. Weet je wat? ik kom hem volgende week wel halen!'
Ik; 'Ja hoor meneer dat is prima, hier is uw 3,00 terug. Een fijn weekend verder.'

Komt nog geen 10 seconden later terug.
Meneer; 'Ik kom hem volgende week halen he!!'
Ik; 'Ja hoor meneer, helemaal oké.'

En wat ie toen zei...
Meneer; 'Meisje..'
Ik ; 'Ja meneer?'
Meneer; 'WIl jij verkering met mij hebben?'
Nou toen barstte mijn klomp :+
Ik; 'Nou meneer, andere keer hoor. Volgende week misschien!' En ben verder gegaan met de volgende klant.

Nou heb ik aparte klanten gehad hoor, maar deze meneer sloeg echt alles :+
Gelukkig hadden de klanten in de rij begrip voor wat er gebeurde en zagen de grap er wel van in. Heb wel mijn excuses aangeboden voor de situatie. Maar ze snapten dat het niet mijn fout was.
Ik kreeg ook meteen naar mijn hoofd geslingerd van een van hen dat ik niet wist wat voor wilde nachten ik nu ging missen :=

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:28

hihihi doe normaal ;) mooi vehaal :P

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:37

Negerzoen schreef:
Ik; 'Nou meneer, andere keer hoor. Volgende week misschien!' En ben verder gegaan met de volgende klant.

Echt een super geniaal antwoord. _O- _O-

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:53

Dat antwoord inderdaad _O-

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:49

hahahah geweldig :D

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:33

Whaha je moet maar op zo'n antwoord komen :')

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:34

Wat ik ehct geweldige opmerkingen van klanten vind is dat als er op mijn bus bijvoorbeeld Utrecht staat: "Mevrouw, gaat u naar Utrecht"?
En zo met meer plaatsen en wijken..

Ook wanneer er Geen dienst of buiten dienst op staat 999, "welke lijn is dit?" :D

Chantal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:52

Ik had vandaag een klant die voorbij liep en niks afrekende maar tegen me zei: 'Wat wil jij graag?'

Uit verbazing heb ik maar gezegd 'Uuuh niks?!'
Wat moet je daar nou op zeggen?

Met bussen vraag ik ook zovaak nog waar ze heen gaan omdat sommige zo op elkaar lijken. In Leiden zijn er echt 3 naar Katwijk ofzo maar gaan allemaal ergens anders heen. Zo heb ik weleens mijn halte gemist :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:56

Chantal_ schreef:
Ik had vandaag een klant die voorbij liep en niks afrekende maar tegen me zei: 'Wat wil jij graag?'

Uit verbazing heb ik maar gezegd 'Uuuh niks?!'
Wat moet je daar nou op zeggen?

Met bussen vraag ik ook zovaak nog waar ze heen gaan omdat sommige zo op elkaar lijken. In Leiden zijn er echt 3 naar Katwijk ofzo maar gaan allemaal ergens anders heen. Zo heb ik weleens mijn halte gemist :+

Ik heb ook een keer zo'n stom iets meegemaakt:

In zaandam stoppen alle bussen voor je, en ik logeerde bij mijn tante in Purmerend, en toen reed die bus zo voorbij! Ik heel beteuterd terug naar mijn tante, 'die bus reeed zomaar voorbij :)) '
Ja, muts je moet ook je hand opsteken hierzo.
Ooww :))

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:58

Er staat toch altijd bij de halte.. als er meerdere bussen langs komen, dat je je hand moet opsteken toch :+ ?
Hihi daar sta je dan, hoe ben je nu thuis gekomen of gewacht op de volgende bus?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:07

Marchador schreef:
Er staat toch altijd bij de halte.. als er meerdere bussen langs komen, dat je je hand moet opsteken toch :+ ?
Hihi daar sta je dan, hoe ben je nu thuis gekomen of gewacht op de volgende bus?

Tante heeft me met een noodgang naar het station gereden, anders had ik de trein gemist.
Maar dit is al best een tijdje terug :))

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:35

Vandaag weer een mooie:

Klant (in vero moda winkel die toch beetje op zijn kop staat met de solden): Juffrouw, die jeansbroeken die daar deels op een hoop liggen, en die ook in de etalage hangen, je weet wel, met die gestikte zakken, alleeja, zo in dat kleurtje, nauwaansluitend, blauw, in die lengtematen. Waar liggen die nog?

Ik: Ik heb geen idee mevrouw :)

Klant: Ja zeg wat voor een antwoord is dat, je kunt op zijn minst toch even nadenken?

Ik: Misschien kunt u het anders even vragen aan iemand die hier wérkt mevrouw? :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:48

hahaha, jij was ook gewoon klant :P

Ik ben daar toch altijd wel een beetje bang voor hoor :P. Andere klanten aanspreken als zijnde personeel, omdat personeel in eigen kleren loopt.