Gister op Schiphol toen ik 2 goede vriendinnetjes van mij door de gate zag verdwijnen en die ik over 2.5e maand pas weer terug zie! Zij gaan voor stage naar Nieuw-Zeeland!
Dinsdag, ik was terug van vakantie en we kwamen er achter dat we de verkeerde koffer hadden mee genomen en de goede hadden laten staan.. totale chaos dus!
Vanochtend. Was een nieuw paard buiten aan het zetten, vind de omgeving nog een beetje spannend. Ineens springt ie schuin naar voren, op m'n hak/tegen agillespees. Dat deed best wel zeer. ;o Iemand die aan het rijden was zag het, zei dat ik het maar moest koelen. Ben wel blij dat ik dat heb gedaan, heb er nu nog steeds last van maar als ik niet had gekoeld was dat waarschijnlijk nog veel erger geweest..
Had zowieso een pechdag vandaag.. Eerst kreeg ik al stroom omdat ik heel iets tegen het schrikdraadje kwam, toen sprong dat paard op me hak, toen ging een paard dat ik vasthad met buitenzetten ineens in de achteruit waardoor het halstertouw door m'n hand schuurde en daarna ging ik paarden voeren, pak ik even nog een plukje van de vloer en komt dat paard ineenkeer weer naar buiten met z'n kop. En stoot ik m'n hoofd.