Ik houd van warm weer, maar vind die benauwde niks.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje2005 schreef:kehdra schreef:huh hoezo moet jij je kat spuiten? :s bah! durf ik ook niet!
Nou die kat is net 2 geopereerd aan zijn bek. Zijn bek was constant ontstoken en de da dacht dat het aan de tanden lag. Dus de 1e keer de vermeende boosdoeners verwijderd, hielp niks. Toen alle kiezen eruit. Maar nog steeds de boel ontstoken. Is dus een autoimuumprobleem en kan niks aan gedaan worden behalve spuiten pijnstillers geven.
Maar de kat is zo bang voor de da, poept en piest zichzelf helemaal onder, en is dagen van de wereld als hij daar weer is geweest. Dat is dus een enorme kwelling.
Dus da vroeg aan mij of ik zo dapper kon zijn om hem zelf die spuiten te geven (mag normaal niet omdat het een vloeistof is die alleen da's mogen geven). En dat dit de laatste optie is om zijn leven dragelijk te maken, en als dit niet helpt is het einde verhaal.
Nou de kat is nog maar 12 jaar, en we hebben er nu al zoveel geld in gestoken dat ik direct ja zei.
Dus onder toeziend oog van da die spuit erin geduwd, Nou ik heb nog nooit iemand zo trots naar mij zien kijken![]()
Maar ik ben als de dood voor spuiten dus kwam er met aardig knikkende knieen en het angstzweet stroomde overal, weg. Over 3 week moet ik het zelf doen....
ellepel schreef:nou de lucht is hier werkelijk waar opengebarsten!!!
het hoost hier![]()
ik hoop dat het bij de paarden ook zo regent nu,goed voor het gras!!!
Mystica schreef:Wastombe?Das toch een tobbe?
Maar, terug van de boodschappen en nog steeds droog
Marriet (x_Marr) gaat nu op buitenrit bij Noorddijk (Lewenborg) Denken we dat ze droog blijft?
kehdra schreef:jeetje darkdreamr! jij hebt precies wat wij willen! (behalve die inslag)
Raar dat het zo plaatselijk is he?
Volgens buienradar hoost het hier nu, ik voel aleen maar ieniemine regendruppels
paardje2005 schreef:kehdra schreef:jeetje darkdreamr! jij hebt precies wat wij willen! (behalve die inslag)
Raar dat het zo plaatselijk is he?
Volgens buienradar hoost het hier nu, ik voel aleen maar ieniemine regendruppels
hmm dan weet ik inderdaad ook niet wat de buienradar onder een hoosbui verstaat.
Kan je met miezerregen grasmaaien???
Ik heb geen verstand van (gazon)gras, ben er allergisch voor. Maar ik MOET de nieuwe maaier uittesten!
kehdra schreef:jeej het regent hier nu écht! nog lang geen hoosbui maar het druppelt stevig door, geen droog plekje meer te vinden op straat!
Helaas ben ik over een half uurtje vrij en ben op de fiets met alleen een t-shirt :S