[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelselientje

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:13

Ik kom ook maar weer eens met een cadeau probleem
10 december is mijn vriend jarig, duurt nog wel even..
Alleen nu is het probleem dat ik voor mijn verjaardag een foto van mij en mijn verkochte paard op canvas cadeau heb gekregen dus veel emotionele waarde, alleen wil ik dit dus eigenlijk wel overtreffen(a) had al bedacht om een taartje te maken met I love you ofzo iets, maar ik vind dat niet echt een cadeau dus daarom ben ik op zoek naar iets anders!!

vorig jaar heb ik hem een sleutelhanger gegeven met I love you en onze verkeringsdatum:p

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:05

Ik heb opzich geen probleem, maar eens kijken waar jullie opkomen! Meer inspiratie is altijd welkom!
Oud tante word 70 en met haar ga ik jaarlijks dag shoppen enz dus mag wel een wat duurder cadeau zijn!

Zit te denken aan;
Een horloge
Een cadeaubon van bv Douglas

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:34

hoi hoi (:

ik ben over anderhalve week alweer jarig (7 november).
en heb geen idee wat ik moet vragen......
iets over mezelf.

ben eigenlijk alleen maar met paarden bezig na school (en huiswerk natuurlijk ): )
heb mijn eigen shetlanderveulen van 4 maandjes en heb een verzorgpony.
wie weet er nog leuke kado's?
ik heb al heel veel gekocht voor mijn verzorgpony en shetje dus misschien heeft iemand nog leuke ideeën?

xxxx

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:29

Een cadeaubon van de Ruitershop, zodat je zelf wat kan kopen als je het nodig hebt? Of een leeg fotoalbum waar je allemaal foto's van je veulen en verzorgpony in kan verzamelen?

Ik vraag zelf altijd cadeaukaarten van H&M en Ikea enzo :P Vind ik zelf makkelijker :)

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:32

een mooie foto op canvas van je paardje? Sieraden? Kleren?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:14

ik en mn vriend zijn bijna 1,5 jaar samen.
nu weet ik dat zijn luchtje bijna op is, maar ik heb al eerder een luchje gekocht. Ik denk niet dat het dan leuk is om nog een keer een luchje te geven? :o

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:57

Hm zou ik niet doen nee. :n

Kun je niet iets geven om samen te doen? Dagje weg of een weekendje weg? Hoeft niet zo heel duur te zijn, kijk eens op vakantieveilingen.nl ofzo zoiets!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:13

Mm, gaat beetje lastig, want hij heeft wel zijn rijbewijs, maar een auto is dan een probleem, weet niet of het te regelen valt dat hij zo maar even voor een paar dagen de auto mag hebben.
Een dagje weg zou wel kunnen. maar ik vind een kadootje nu even leuker om te geven :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:26

Hoi! Waar kan ik mannen armbanden vinden waar je iets op kan laten graferen???

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:51

Van Buddha to Buddha heb je hele mooie mannen armbanden waarop je dat kunt laten doen, maar daar hangt ook best wel een prijskaartje aan vast...

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:19

En wat is dat prijskaartje? :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:15

Vanaf 100 euro gok ik

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:41

Even informeren bij de juwelier :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:11

xMarloes schreef:
Mm, gaat beetje lastig, want hij heeft wel zijn rijbewijs, maar een auto is dan een probleem, weet niet of het te regelen valt dat hij zo maar even voor een paar dagen de auto mag hebben.
Een dagje weg zou wel kunnen. maar ik vind een kadootje nu even leuker om te geven :)

Vriendje en ik hebben beiden geen rijbewijs en doen heel veel leuke dingen hoor :D Je kunt ook met het OV, dus van het wel of geen auto hebben zou ik het niet laten afhangen..
Samen wat leuks doen vind ik zelf het leukste cadeau :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:53

Ik heb weer eventjes jullie raad nodig :)
Beste vriendinnetje d'r ouders zijn gescheiden en haar moeder en zij hebben een nieuw huisje waar ze 5 december de sleutel van krijgen.
Nu wilde ik dus wel iets kopen voor ze, als ze eenmaal daar zitten of als ze de sleutel al krijgen.
Zelf dacht ik aan een leuk mandje en die vullen met leuke dingetjes. Zoals voor m'n vriendin met kussens, omdat ze een lounge gedeelte gaat maken en voor die moeder bijvoorbeeld leuke kaarsen en flesje wijn ofzo.
Maar nu zoek ik natuurlijk nog meer leuke dingetjes die erin kunnen :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:56

Misschien een naambordje voor bij de voordeur van hun nieuwe huis? :)
Ik vind kaarsjes, flesje wijn ook heel leuk :j Je kan er misschien ook nog wat "vrouwen dingen" bij doen zodat ze een vrouwenavondje kunnen doen? Kaarsjes aan, wijntje open, gezichtsmaskertje, massageolie, leuke DVD..Dat soort dingen :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:59

Dat zijn inderdaad leuke dingen, alleen is vriendin vorige week jarig geweest en hadden we haar 19 kadootjes gegeven en daarin zaten gezichtsmaskertjes, dvds en dat soort dingen voor een relax avond :)
Maar voor dat naambordje kan ik wel eens gaan kijken ja!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:27

Corelli schreef:
xMarloes schreef:

Vriendje en ik hebben beiden geen rijbewijs en doen heel veel leuke dingen hoor :D Je kunt ook met het OV, dus van het wel of geen auto hebben zou ik het niet laten afhangen..
Samen wat leuks doen vind ik zelf het leukste cadeau :j

Maar ik vind ov waardeloos, je bent meer aan het reizen dan dat je er bent en allemaal klok kijken.. :') ( dat komt ook wel omdat ik altijd verwend ben en met de auto/fiets ging enzo, ik ga dit jaar pas voor het eerst met ov door school :P anders kom ik overal wel :P )

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:04

Marilla schreef:
Dat zijn inderdaad leuke dingen, alleen is vriendin vorige week jarig geweest en hadden we haar 19 kadootjes gegeven en daarin zaten gezichtsmaskertjes, dvds en dat soort dingen voor een relax avond :)
Maar voor dat naambordje kan ik wel eens gaan kijken ja!

Bij Action en Big Bazar enzo hebben ze van die leuke harten om op te hangen. Heb er vorig jaar voor mijn schoonmoeder 1 gekocht met "Welcome" erop. Vond ze helemaal leuk :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:33

Heey!

Heeft iemand een idee wat ik iemand kan geven, die eigenlijk alles al heeft en als hij het niet heeft dat hij het wel koopt. Het gaat om een man die 43 word. Zijn hobby is naar rally's gaan. En verder werkt hij veel. Het is niet echt een luchtjes of shampoo pers. Hij rookt en drinkt ook niet en woont bij z'n ouders.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:45

Mijn vader is binnenkort jarig, en ik wil hem deze keer een leuk cadeau geven.
Vorig jaar heb ik hem een bierpakket gegeven, dus dat wordt hem dit jaar niet.

Echt hobby's heeft hij niet... lastig !!!!!

Iemand een idee???

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:10

Heeft iemand hier misschien een leuke aanvulling op mijn afscheidscadeautje?

Het is namelijk zo dat er vanaf het nieuwe jaar een verzorgster weg gaat van stal ivm met tijdgebrek. Nu wil ik haar, ook namens de rest van de meiden op stal, een leuk cadeautje geven als aandenken.
Ik heb zelf laatst een hoefijzer meegenomen van stal die haar paard verloren had. Ik heb hem mooi schoongemaakt en nu wil ik er wat leuks mee doen. Ik kom alleen niet verder dan iets met een foto. Hoefijzer graveren is natuurlijk ook best leuk alleen weet niet wat de kosten daar voor zijn en wil het graag een beetje klein houden. Maar heeft misschien iemand hier een leuker idee? Alvast super bedankt voor het meedenken :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 12:53

Kan je niet een soort van geluks-dienblaadje maken? Dan koop je een dienblad of schaal die je leuk aankleedt met kaarsjes en nepbloemen of potpourri ofzo en dan dat hoefijzer erin? Misschien kan je die ook nog zwart verven ofzo als dat mooi is :)

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:19

Dankje! Dat is misschien inderdaad wel een leuk idee :j We hebben ook bedacht vandaag dat we iets van de staart willen afknippen en dat door het hoefijzer willen vlechten. Dankjewel voor het meedenken!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:21

Hoefijzer verven met hammerite verf, dan blijft het mooi en roest het niet. Ik heb toen zilverkleurig genomen, dan lijkt het ook nog op het ijzer.