Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

FriesWytske schreef:
F_T schreef:
Maar als je kind ziek is én je wil dat iedereen zich aanpast aan het schema van je kind én het kind wil niet slapen,

Dan snap ik écht wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Ik lees nergens dat ze wilde dat iedereen zich aan het schema aan moest passen. Maar wel dat men er een beetje rekening mee wilde houden. Wat ik volledig snap.

Zij wilden overdag ivm kind, toch?

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Volgens mij lees ik vooral dat de ergernis was dat de anderen een uur na de afgesproken tijd kwamen, en vervolgens vooral commentaar hadden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:58

Ach weetje, op een gegeven moment heeft die van die ook een kind, en die ook, en die ook, en dan snappen de mensen ineens waarom het prettiger is overdag te vieren. Zou willen dat het überhaupt overdag is in plaats van ‘s avonds en dan tot midden in de nacht zeiken om het dobbelspel van de cadeautjes, zoals bij ons het geval was. En ik heb niet eens kinderen. Ben gewoon zelf zo’n ouwe taart als het op mijn nachtrust aankomt :+

Maar ik denk dat ze niemand verschuldigd is het hele verhaal hier neer te pennen, toch?

Moska, ik was gisteren helemaal in de stress, omdat de waterbakken bevroren waren. Toen moest mijn moeder me uitleggen dat wij plastic buizen hebben die tegen het bevriezen van water in de leidingen kunnen :')
Hopelijk is alles nog heel!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:21

Ik vind dat verplichte overdag afspreken vanwege kinderen wel een ergenis. In het weekend haal ik graag m'n buiten uren en overdag. Zeker als de zon schijnt. Na een hele week binnen zitten werken overdag. Dan alle verjaardagen overdag binnne moeten vieren 'want kinderen' vind ik zo onwijs zonde van mn zon uten :o Gelukkig is het niet zo vaak en zitten er tegenwoordig ook eindtijden bij (want slaapjes) en dat maakt het allemaal prima te doen. Maar soms nog wel baal momentje als juist dan weer eens de zon schijnt na lange tijd :=

Ach. Soms is het geven en nemen. Maar alles rond de slaapjes moeten plannen en dan ook nog meerdere gezinnen met verschillende slaapjes. Waarom zo ingewikkeld :))

Overigens snap ik de ergenis die hier terug stond heel goed. Als je een tijd afspreekt ben je er niet pas veel later. En daarna piepen omdat een kindje wat ziekig was (een baby is nu eenmaal vaak ziek) is ooo niet fijn om te horen. Super rot zo :(:)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:39

Ik had altijd mijn puzzel in een puzzel map maar ik kreeg altijd zo’n last van mijn schouders/nek, dus ik heb mijzelf een puzzeltafel cadeau gedaan met licht erboven voor kerst zodat ik ook ergens anders kon puzzelen. Gisteren was eindelijk de dag, maar ik vind hem te zwaar en te onhandig, plat liggend op de tafel is hij te hoog. Denk dat hij maar op marktplaats gaat als de puzzel af is. Ik had er zo naar uit gekeken en nu blijkt het totaal niet te werken voor mij.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:46

MarlindeRooz schreef:
Ik snap je helemaal Polorize.

Ik wilde vandaag eigenlijk met Jozi naar Harlingen rijden (1:15). Maar ik vind het toch te koud. _O-

Het was heerlijk daar op het strand. Weinig wind en veel zon. Mijn hond was helemaal gelukkig dat ie mee mocht in de auto om mijn vader naar huis te brengen.

Afbeelding

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:49

MarlindeRooz schreef:
Is wel lekker toch, goede reden om hem na het eten te smeren met kerst. _O-

Dit is zo waar. _O-

Mijn god wat was het weer druk in de supermarkt....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:59

Mijn vinger viel op de koopknop van een veel te dure rijrok die nu dik afgeprijsd was… ik zou niets meer kopen dit jaar.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:40

Ik haat wachten op visite, niet weten wanneer ze precies komen..

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

SpikkelFire schreef:
Ik haat wachten op visite,niet weten wanneer ze precies komen..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:26

imaudy schreef:
SpikkelFire schreef:
Ik haat wachten op visite,niet weten wanneer ze precies komen..

Precies.
Er werd gezegd eind van de middag, voor mij is dat 4 a 5 uur. Maar er is nog niemand en het vlees (beef wellington) is bijna klaar want ik wil gewoon om 6 uur eten. Is Kerst alweer voorbij?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:39

Kinderen.
Zal het maar gelijk afkorten :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:00

Waarom moest ik nu vandaag perse zo veel doen.

Maar voorraad kant en klaar vlees voor de vriezer is weer aangevuld.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:21

Haha Moska ik ben toch naar Harlingen gegaan.

Het was fantastisch. Wel een ergernis. Ik zakte binnen 5 minuten dat ik er was door het bevroren wad / zand / bevroren wad heen tot boven mn knieën. Had even paniek want ik kwam er niet goed uit zelf. Ik bleef erg zakken. Maar was er alsnog snel eruit. En ik had twee broeken over elkaar aan. Dus heb de vieze / natte uitgetrokken. En had het niet koud gelukkig. Maar ben er toen nog uren geweest. _O-

Het was wel echt heel mooi!
Afbeelding
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:40

Nu was het Jozi’s tijd om om je te lachen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:40

Ja en hij hielp niet eens hè. >;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:51

SpikkelFire schreef:
Ik haat wachten op visite, niet weten wanneer ze precies komen..

Altijd als mijn Oom & Tante (moeders kant) komt weet ik altijd precies wanneer ze komen..
Ze komen altijd rond 16.00u/17.00u zo dat ze verwachten dat ze mee kunnen eten. :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Dacht dat jaarwisseling volgende week was. >;)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:23

denisesilver schreef:
Kinderen.
Zal het maar gelijk afkorten :+

Kinderen deel 2.

Ik ben zo blij dat ik het besef heb dat je geen kinderen moet hebben, omdat dat sociaal zo van je verlangd wordt. poedersuiker :')

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:07

Het koude weer

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Mooie kou fotos :j

En een hoop kerststress en ergernis zo te lezen :(:)

Ik ergerde me vanmorgen aan de arts op de spoedpost. Het was al ergerlijk om tweede kerstdag daarheen te moeten -O- maar de arts verbaasde/ergerde ons beiden. Hij wilde mijn oortjes checken >;) daarna had hij een vingertje >;) >;) nodig om bloed uit te halen. En hij heeft alleen maar tegen mijn partner gepraat en hem aangekeken. _-:( Ja ik was beroerd maar niet zo beroerd dat ik onbekwaam was, zeker niet. De man is hooguit 5 jaar ouder dan ik. Echt hoe komt hij op het idee 8)7 ja ik ben fysiek klein maar geen kind of zo

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Al de hele dag knallende hoofdpijn, en sinds vanavond ijskoud, moe en ook ineens misselijk.
Hopelijk is het morgen allemaal over...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

karuna schreef:
Ik ergerde me vanmorgen aan de arts op de spoedpost. Het was al ergerlijk om tweede kerstdag daarheen te moeten -O- maar de arts verbaasde/ergerde ons beiden. Hij wilde mijn oortjes checken >;) daarna had hij een vingertje >;) >;) nodig om bloed uit te halen. En hij heeft alleen maar tegen mijn partner gepraat en hem aangekeken. _-:( Ja ik was beroerd maar niet zo beroerd dat ik onbekwaam was, zeker niet. De man is hooguit 5 jaar ouder dan ik. Echt hoe komt hij op het idee 8)7 ja ik ben fysiek klein maar geen kind of zo

Dan krijg je toch gewoon de neiging om te gaan slaan? Vreselijk :=

Zo'n KNO arts had ik. Die negeerde mij volledig en besprak alles met mijn moeder. Ik ben doof, niet achterlijk, doe even een klein beetje moeite zeg >;) Mijn moeder heeft hem er nog op aangesproken maar dat hielp weinig.

Na die afspraak meteen naar de balie gelopen en om een andere arts gevraagd, die dropveter hoefde ik niet weer.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

Polarize schreef:
Volgens mij lees ik vooral dat de ergernis was dat de anderen een uur na de afgesproken tijd kwamen, en vervolgens vooral commentaar hadden.

Juist :) Tijdstip was al lang besproken en als dit voor iemand niet ok was, hadden wij gewoon gesplitst

Volgende ergernis:
Een slaap onderzoek (gelukkig wel thuis). Dus verschillende sensoren aan mijn lijf inclusief een cpap toestel waar ik niet goed mee slaap :O

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Waarom mensen altijd die banketstaaf muziek op moeten, het is gewoon niet nodig. Ga dan op stap of weet ik veel waar maar niet in een woonwijk.

Nog even en ik bel wel de woningbouw. Het zijn ook niet de bewoner die deze herrie maken, maar vrienden van de bewoner.

Maar ja een woningbouw doet vast ook niks want in de boekjes staat eigenlijk ga zelf het gesprek maar aan en zoek het uit.

Terwijl er ook staat dat ze mensen een verbod kunnen geven om in het pand te gaan, maar hoe ze dat willen controleren is mij een raadsel :')