Mijn vriend is de hele dag thuis geweest.. alles een bende, niks is gedaan en nu lijkt het wel alsof hij zit te wachten tot ik ga koken

Ik heb geen zin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Dank jullie wel!
Ik heb vrij gekregen van werk.
Om kwart over 9 wordt hij ingeslapen.
Daarna wil ik hem weg brengen om te laten cremeren.
Polarize schreef:Onze wifi is er vandaag al meerdere keren uitgeklapt. Morgen is mijn laatste kans om mijn verslagen in the leveren voor de assessment volgende week. Officieel hebben we tot vrijdag 12:00, maar ik moet dan nog vanuit school de hele dag ergens heen. En ik dacht juist zo goed bezig te zijn door 2 dagen van tevoren alles af te hebben...ik kan nu niks uploaden.
Friesfanaat schreef:Polarize schreef:Onze wifi is er vandaag al meerdere keren uitgeklapt. Morgen is mijn laatste kans om mijn verslagen in the leveren voor de assessment volgende week. Officieel hebben we tot vrijdag 12:00, maar ik moet dan nog vanuit school de hele dag ergens heen. En ik dacht juist zo goed bezig te zijn door 2 dagen van tevoren alles af te hebben...ik kan nu niks uploaden.
Heb je een mobiele telefoon met abonnement? Dan kun je je telefoon als hotspot -> WiFipunt gebruiken. Kost wel iets meer MB volgens mij maar heb je wel internet om alles wat je moet doen even te doen
Polarize schreef:Heb wel een abonnement, maar echt niet veel, en ik moet vrij veel bestanden uploaden waarvan vooral foto's, dus dat gaat mijn data voor de hele maand leegtrekken.
Ergste geval kan ik morgen mn laptop meenemen naar een klasgenoot die in hetzelfde dorp woont en via hun wifi alles uploaden
daantjuhhh schreef:Mijn kat wordt maandag ingeslapen.
Ik kan alleen maar janken.
Winged schreef:Foaly schreef:Maar waarom zou je dat doen als je het ook twintig keer kunt vragen?
Het is ook de combinatie van én weinig computervaardigheden, én minder (ver)taalvaardigheden dan we gewend zijn (zowel in het Engels als het Nederlands) én het feit dat de feedback niet aankomt en er geen verbetering is. Dat maakt het soms gewoon ontzettend frustrerend als je weer eens een vertaling moet nakijken waarin nog steeds dezelfde fouten staan die ze in de eerste week ook maakte
Heb jij toevallig het zusje van onze stagiair? Meine gutte