Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Maar waarom zou dat voor de Zeeman dan wel moeten en voor YSL of Pikeur niet? Dan loop je toch ook betalend reclame voor ze te maken? Terwijl de Lidl gewoon dagelijks/wekelijks/maandelijks in je leven is.
Stom hoor om dat onderscheid te maken. I love Hema. En een broek waar dan weer met opvallende letters Epplejeck op staat vind ik dan weer stom. Maar dat is mijn smaak (of juist niet). Gaat mij er even om dat het stom is dat producten met de ene naam gratis zou moeten zijn en het andere een fortuin moet kosten. Hoe klein is je ego als je denkt dat je moet laten zien dat je een dure trui ofzo kunt kopen
Yavanna schreef:Ja, dat is een goede, maar bedoel meer dat ik hem niet kan helpen, hoe graag ik het ook wil, dat vind ik echt stom. Zou zo graag een Dr Doolittle zijn dan…
Koper schreef:Stom om niks meer van een marktplaatsverkoper te horen. Deal was vrijdag rond, toen ook meteen betaling gedaan en track & trace ontvangen. Maar ze heeft nog niks opgestuurd. Dus daar heb ik vanochtend maar eens naar gevraagd. Ze heeft 't gelezen maar geen reactie.
Shenavallie schreef:Waarom bel je de dierenambulance niet? Kost jou geen geld, maar dier krijgt dan de juiste zorg zodat hij niet meer hoeft te lijden.
Koper schreef:Stom om niks meer van een marktplaatsverkoper te horen. Deal was vrijdag rond, toen ook meteen betaling gedaan en track & trace ontvangen. Maar ze heeft nog niks opgestuurd. Dus daar heb ik vanochtend maar eens naar gevraagd. Ze heeft 't gelezen maar geen reactie.