Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:53

Ik vind het steengoede marketing.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:54

Ik willll hemaslippersss <3

Want ik wist dus echt niet dat het bestond. En nu wil ik ze <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:55

rien10 schreef:
Ik vind het steengoede marketing.

Maar kun je ze dan niet beter weggeven?
Dat bedoel ik met je zou er geld bij moeten krijgen ipv ze te kopen.
Oke geld bij krijgen is wat te hoog gegrepen :P
Maar als je ze gratis krijgt zijn er wel meer mensen die ze gewoon gaan dragen en zo reclame maken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:59

Maar waarom zou dat voor de Zeeman dan wel moeten en voor YSL of Pikeur niet? Dan loop je toch ook betalend reclame voor ze te maken? Terwijl de Lidl gewoon dagelijks/wekelijks/maandelijks in je leven is.

Stom hoor om dat onderscheid te maken. I love Hema. En een broek waar dan weer met opvallende letters Epplejeck op staat vind ik dan weer stom. Maar dat is mijn smaak (of juist niet). Gaat mij er even om dat het stom is dat producten met de ene naam gratis zou moeten zijn en het andere een fortuin moet kosten. Hoe klein is je ego als je denkt dat je moet laten zien dat je een dure trui ofzo kunt kopen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:05

Mustang schoenen hebben soms ook zo'n paard op de zool, dat vind ik wel weer leuk wanneer ik een spoor van paardjes achter laat als ik ergens doorheen loop.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:07

Van die plastic tassen die beweren van leer te zijn? Die komen in een fluwelen zak, die waarschijnlijk meer waarde heeft dan het hele plastic ding? Ja, je hebt gelijk, waarom daar logo's all over en niet bij de HEMA. Geeft te denken wat voor snobs we zijn. Wij houden van gebakken lucht. "Wij" als in heel veel mensen. Niet iedereen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 12:12

Koper schreef:
Maar waarom zou dat voor de Zeeman dan wel moeten en voor YSL of Pikeur niet? Dan loop je toch ook betalend reclame voor ze te maken? Terwijl de Lidl gewoon dagelijks/wekelijks/maandelijks in je leven is.

Stom hoor om dat onderscheid te maken. I love Hema. En een broek waar dan weer met opvallende letters Epplejeck op staat vind ik dan weer stom. Maar dat is mijn smaak (of juist niet). Gaat mij er even om dat het stom is dat producten met de ene naam gratis zou moeten zijn en het andere een fortuin moet kosten. Hoe klein is je ego als je denkt dat je moet laten zien dat je een dure trui ofzo kunt kopen :')

Dat hoeft van mij ook niet.

een klein logo zal elk merk wel voeren, maar als er groot pikeur op staat of anky of wat ook hoeft het van mij persoonlijk ook niet. Koop ik dus ook niet.

Dat er mensen zijn die het juist graag groot hebben van kijk wat ik toch kan betalen, nee ook niet mijn mensen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 13:25

Onkruid uit mijn tuintje halen. Gelukkig voor mij formaat postzegel.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 15:21

Telpeva schreef:
Mustang schoenen hebben soms ook zo'n paard op de zool, dat vind ik wel weer leuk wanneer ik een spoor van paardjes achter laat als ik ergens doorheen loop.

Jaa die heb ik ook! Inmiddels 5 paar Mustang gympen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 15:22

Ik heb geen zin meer en ik moet nog tot kwart over 4. Stom.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:24

Bellatrix schreef:
Ik heb geen zin meer en ik moet nog tot kwart over 4. Stom.

Inmiddels ben je klaar en dat is leuk :D

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:31

Inmiddels lekker vrij Bellatrix :D

Ik was vanmiddag vrij, vorige week overgewerkt, wilde onze oudste een vriendje mee -O- maar ze spelen heel lief en vooral boven/buiten, dus alsnog een heerlijk rustig middagje! Juist rustiger dan wanneer ik de oudste zelf thuis moest vermaken _O- en nog geld “verdient” met overwerken omdat ik nu geen oppas hoef te betalen :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 17:00

Ik werk 4 dagen in de week en standaard moet er op de middag dat ik wel bij school sta ook gespeeld worden bij ons …

Ik snap het zeker maar vind het ook vaak heel stom!
Wil ook wel eens rust!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 20:53

Oh ja, mijn mustang booties vind ik ook leuk, maar sowieso, slippers vind ik stom. Echt lelijk. Voor binnen draag ik heel graag van die dikke sokken en ik haal mijn sokken altijd bij de Ale Hop in Spanje. Die zijn zoooo leuk, zo heb ik nu een paar met eenhoorns erop. En met wolkjes en regenbogen. I love them.
Oh wacht, dit is het stom topic.. Maar ik moet ze toch even laten zien, die dikke sokken met play fiesta repeat die heb ik, denk dat de eenhoorns op zijn.

https://www.ale-hop.org/en/cozy-socks?p ... rder=price

Een woerdje met een zeer pootje die wel heel dichtbij komt, maar we kunnen hem niet helpen, vind ik stom.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:01

Omdat hij bang is of omdat hij een probleem heeft dat jullie niet kunnen oplossen?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:05

Ja, dat is een goede, maar bedoel meer dat ik hem niet kan helpen, hoe graag ik het ook wil, dat vind ik echt stom. Zou zo graag een Dr Doolittle zijn dan…

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:43

Stom om niks meer van een marktplaatsverkoper te horen. Deal was vrijdag rond, toen ook meteen betaling gedaan en track & trace ontvangen. Maar ze heeft nog niks opgestuurd. Dus daar heb ik vanochtend maar eens naar gevraagd. Ze heeft 't gelezen maar geen reactie.

-O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:56

Yavanna schreef:
Ja, dat is een goede, maar bedoel meer dat ik hem niet kan helpen, hoe graag ik het ook wil, dat vind ik echt stom. Zou zo graag een Dr Doolittle zijn dan…

Waarom bel je de dierenambulance niet? Kost jou geen geld, maar dier krijgt dan de juiste zorg zodat hij niet meer hoeft te lijden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 21:57

Koper schreef:
Stom om niks meer van een marktplaatsverkoper te horen. Deal was vrijdag rond, toen ook meteen betaling gedaan en track & trace ontvangen. Maar ze heeft nog niks opgestuurd. Dus daar heb ik vanochtend maar eens naar gevraagd. Ze heeft 't gelezen maar geen reactie.

-O-

Had je kopersbescherming aangeklikt? Dat doe ik tegenwoordig, want ik heb ook een keer een situatie gehad waarbij ik blij was dat ik voor bescherming gekozen had.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:00

Ja, heb ik. Geen idee hoe het werkt, dat ga ik morgen uitzoeken als ik dan niks van haar hoor.
En ook helemaal geen punt als het wat langer duurt. Maar wees dan even zo transparant en sociaal om dat van tevoren te melden.

Ook stom: ben een kledingstuk aan het maken voor mijzelf en er zitten best wel wat fouten in inmiddels. Gewoon slordige fouten. Die je niet ziet als ik het draag. Maar ik weet dat ze er zitten. En dus is het stom.
Laatst bijgewerkt door Koper op 03-06-25 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:04

Kan je zien wat er mis is aan het pootje? Als er bijvoorbeeld een vislijn omheen gewikkeld zit of iets anders wat ernstig kan worden dan zou ik een lokale vogelopvang bellen. Die hebben over het algemeen ook de kleding (waadpakken), materiaal, ervaring enz om wilde watervogels te vangen, eventueel ook op het water.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:11

Shenavallie schreef:
Waarom bel je de dierenambulance niet? Kost jou geen geld, maar dier krijgt dan de juiste zorg zodat hij niet meer hoeft te lijden.

Als dat zou werken, hadden we dat allang gedaan, maar zit midden op het water, dierenambu heeft geen boot om hier naar toe te komen varen en die eenden vliegen overal naar toe, dus morgen of straks is hij weer ergens anders.
En we zien niks om zijn pootje zitten, al zijn nageltjes er nog aan, niet dik, niks zo op t eerste zicht
Laatst bijgewerkt door Yavanna op 03-06-25 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:14

Koper schreef:

-O-

Was gisteren bij Radar, als je kopersbescherming hebt, binnen 7 dagen na verzending laten weten dat je niks ontvangen hebt, na 7 dagen wordt het, ongeacht of je het ontvangen hebt of niet, het geld naar de verkoper overgemaakt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:15

Aha, dank je wel! En bedoelen ze dan verzending als in het pakket is fysiek onderweg of bedoelen ze het moment dat het verzendlabel is aangemaakt? Dat laatste heeft ze vrijdag gedaan, en daardoor kan ik ook zien dat het pakket nog niet bij DHL is.

Edit: ik denk dat ik die uitzending maar eens ga opzoeken :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:29

@ Koper: Als het goed is, dan heb je al een bericht ontvangen met de vraag of je het pakket hebt ontvangen (of zal die niet lang meer op zich laten wachten). Je klikt dan op 'nee'. Op een gegeven moment krijg je de keuze of je hulp wilt bij de afhandeling. Ze houden dan het berichtenverkeer bij tussen jou en de verkoper en zowel jij als de verkoper mag een toelichting geven op het 'formulier'. In mijn geval heb ik mijn geld terug gekregen.