_Karlijn schreef:Gatsie [ Afbeelding ]Waar heb je deze gevonden?Geen bijzonder product maar wel een bijzondere recensent
Ik kwam deze tegen op Instagram, en omdat het over kleding gaat, en dit een paardenforum is.. Bizar niet, geniaal wel
... and right now, stupid is all we got.Zelf vond ik broekspijpen (om die reden bootcutmodel) over de laars beter werken. Staat ook iets minder stupid.
Maar als het erg modderig is, zijn broekspijpen over de laarzen heen weer niet zo handig.Ik vind hem briljant!
Het gaat er hier wel eens over wat voor mensen deze dingen kopen. Hier is er iig een https://www.facebook.com/profile.php?id=61559787507529Ik volg haar al een tijdje maar ik denk niet dat ik het hier ooit gedeeld heb
JudithO schreef:Maar als het erg modderig is, zijn broekspijpen over de laarzen heen weer niet zo handig.Ik vind hem briljant!Ik ook. Briljant bedacht. En het werkt dus prima toch.
Ik doe dat als ik in een korte broek hooinetten ga vullen. Dan hang ik springschoenen om m’n enkels. Het ziet er wat maf uit, maar werkt fantastisch.
Earth schreef:[ Afbeelding ]Deze tekst vind ik net iets te... geloof ik. Als mijn baarmoeder kan bellen, waarom belt ze me dan niet even elke maand dat ik niet zwanger ben?
Earth schreef:[ Afbeelding ]Deze tekst vind ik net iets te... geloof ik. De tekst is apart idd, maar ik heb deze en hij is wel echt heerlijk hoor! Niet voor de menstruatie maar gewoon voor op de bank wanneer ik het koud heb