Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 14:41

Vlammetje erbij :') Wol brand niet.

Maar lijkt me een gevaarlijke test

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 15:08

Wat is het merk?

Idd met in brand steken zie je het zo, maar toch wat zonde :Y)
Polyester smelt dan en wol niet.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 15:38

Je kan het ook ruiken. Even een klein vezeltje bij de aansteker houden inderdaad. Verbrand wol ruikt naar hoefsmid vind ik :))

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 15:52

verootjoo schreef:
Wat is het merk?

Idd met in brand steken zie je het zo, maar toch wat zonde :Y)
Polyester smelt dan en wol niet.

Ralph Lauren.

Ja ik denk dat ik ga proberen of ik een stukje in de fik kan zetten :o

voor de rest zit hij well erg mooi en ben ik er blij mee. Maar in vergelijking met andere blazers die ik heb van dit merk (ook van wol) en andere merk lijkt het gewoon niet the kloppen.
https://www.vinted.nl/items/3558894850-blazer-lauren-negro
Gaat om deze

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-23 20:12

Ennn :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 15:56

Jeej. De eerste lego vondst lijkt dus echt volgens de normen van Google! Nu benieuwd naar pakket 2. Ipv 105 euro nieuw waarde nu ongeveer 38 euro inclusief verzenden enzo en 5 zara broeken in nette staat. Iets meer dan ik gemiddeld voor een broek betaalde de laatste jaren via vinted maar nu kon het in 2 bundels en anders is 5 x verzendkosten ook niks. Plus broeken worden wel iets duurder nu in grote maten.

Afbeelding

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-23 17:25

Kijk dat zijn top aankopen! Zeker Lego blijft tweedehands vaak echt duur.

Hier wat pakketjes binnen.
Lekker winterspul. Bonpoint trui is 100% kasjmier. Zo knus en zacht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 20:41

xU_Blinghx schreef:
Ik heb gisteren een prachtige blazer binnen gekregen Alleen twijfel ik een beetje of het echt is?

In het label staat dat het 96% wol is maar als ik de blazer zie en voel, voelt het als polyester aan. Iemand een indeed hoe ik kan testen of het echt is?

ZO wel echt raar zijn want betekent dat de verkoopster alle labels Erin heeft genaaid.

Kun je met een klein vlammetje testen, wanneer je een vezel pakt en deze smelt/trekt weg bij de vlam en vormt een soort van druppel, dan is het synthetisch. Wanneer de vezel vlam vat en naar verbrand haar ruikt, is het echte wol :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 20:43

Oh, spuit elf :').

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 11:49

Ik was gewoon vergeten dat ik een truitje had gekocht, totdat ik een bericht kreeg van Vinted dat er een probleem is en het pakket kwijt lijkt. :')
Alleen heb ik gisteravond dus ook een mail van Homer gekregen dat het binnenkort op het pakketpunt ligt. Ik moet voor 30 oktober melden als er een probleem is, dus ik geef het nog een paar dagen..

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:09

Ik heb juist een bericht van Homerr gehad dat iets op ander pakketpunt geleverd is, maar zou niet weten wat ik nog gekocht heb.. en met die fraude van tegenwoordig durf ik ook niet op de track en trace link te klikken :+ in Vinted heb ik geen bericht ontvangen iig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:19

Tiahastrona schreef:
Ik vraag altijd foto van maattabel. Zie vaker dat iets als maat wordt gezet die echt niet klopt (xl voor s of andersom). Weet welke maatik nodig heb van bepaalde merken, dus dan wil ik ook zien dat t die maat is. Anders heb ik er niets aan

Tja, ik heb een paar body's te koop staan in maat M categorie, maar op label staat maat L. Maar omdat ze erg klein vallen, met aankoop stond er al maat groter kiezen, en ik altijd maat S of M heb heb ik ze juist in 38/M gezet. Met foto van label en in beschrijving originele maat en dat ze dus kleiner vallen.

Vind het niet oké om die in L te koop te zetten als het al zeker weten niet valt als een L. Staat dus gewoon in de categorie die beter passend is. Maar dus wel extra foto en beschrijving. Geen klachten over van degene die er 1 gekocht heeft.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:51

Mail van Homerr gaat hier altijd veel vlugger dan bericht in de app, dus mss komt er nog een bericht in de app?

Hier ook een homerr pakje op een ander punt geleverd, best ver en geen idee waarom, want mijn vast punt is gewoon open en beschikbaar

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:54

Oké nou er is dus een pakket voor mij geleverd vandaag. Morgen maar ophalen en dan benieuwd of het dat truitje is

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 13:55

MyWishMax schreef:
Tiahastrona schreef:
Ik vraag altijd foto van maattabel. Zie vaker dat iets als maat wordt gezet die echt niet klopt (xl voor s of andersom). Weet welke maatik nodig heb van bepaalde merken, dus dan wil ik ook zien dat t die maat is. Anders heb ik er niets aan

Tja, ik heb een paar body's te koop staan in maat M categorie, maar op label staat maat L. Maar omdat ze erg klein vallen, met aankoop stond er al maat groter kiezen, en ik altijd maat S of M heb heb ik ze juist in 38/M gezet. Met foto van label en in beschrijving originele maat en dat ze dus kleiner vallen.

Vind het niet oké om die in L te koop te zetten als het al zeker weten niet valt als een L. Staat dus gewoon in de categorie die beter passend is. Maar dus wel extra foto en beschrijving. Geen klachten over van degene die er 1 gekocht heeft.

Dit is ook de enige goede manier toch :)
Zo had ik van de week gereageerd op een kalfsleren rok in maat 42....
Gelukkig vroeg ik om extra foto's van waar hij aan is, ivm het model.
Daarop kon ik zien, dat de dame die het aan had, bij lange na geen maat 42 is. Toen maar gevraagd of het Italiaanse maat 42 is, en welke maat zij normaal heeft.
Blijkt zij normaal 36/38 te hebben, en de rok zat bij haar al aansluitend genoeg zeg maar. Toen ook maar aangegeven dat het wellicht verstandig is om er bij te zetten dat het een Italiaanse maat betreft.
Want als iemand niet om extra foto's vraagt, en die rok aanschaft, worden ze echt niet blij, want dat gaat nooit passen.

Nog een leuke van de week: had een item aan favorieten toegevoegd. Waarop ik een berichtje van de verkoper kreeg of ze het mocht versturen 8-)
waarop ik vroeg of ik ze dan voor niks mocht hebben? (ik had immers geen bod gedaan, en ze ook niet gekocht).

Wat ik wel niet dacht, en dat het item al heel goedkoop was, en dat ik hem maar uit mijn favorieten moest halen :Y)

Ik vond het wel grappig, ik had nog niks gekocht, en ze wilde ze al opsturen. Ik zal ook niet ontkennen of ze duur of goedkoop zijn, want daar ging het niet om. Ik had ze vooral opgeslagen voor het model om daar eens naar terug te kunnen kijken of om in een winkel het eens te kunnen passen.
Maar aangegeven dat ik niks gekocht had, en ook geen bod had gedaan, dus dat haar vraag, net zo raar was als de mijne, en dat het uiteraard maar een grapje was.

Verder veel babykleding ontvangen en nog onderweg....die reus van ons blijft maar groeien, en zit nu met 3 maanden al in maat 68 :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 14:18

Lys_PPA schreef:
Ik heb juist een bericht van Homerr gehad dat iets op ander pakketpunt geleverd is, maar zou niet weten wat ik nog gekocht heb.. en met die fraude van tegenwoordig durf ik ook niet op de track en trace link te klikken :+ in Vinted heb ik geen bericht ontvangen iig.

Ik had dit van t weekend ook.
In de app van Homer nog steeds niks te zien dat het verkeerd geleverd was.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 15:35

Ik vind dat ook altijd wel bijzonder wat voor berichtjes je krijgt als je iets als favoriet zet. Zet best vaak iets op favoriet omdat ik nog eens op dat merk wil zoeken, of leuk item maar andere maat zoek, dus niet altijd van ik wil dat item.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 15:42

Je kan dat uitzetten, dat mensen zien dat je iets als favoriet gemarkeerd hebt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 15:46

Ik kreeg vandaag een trui binnen die van kasjmier zou zijn.. maar blijkt gewoon scheerwol te zijn. Een vreselijke kriebeltrui dus -O-
Terugsturen vind ik ook weer zonde van de verzendkosten, en misschien kan ie nog gedragen worden met een t-shirt eronder, of kan ik em doorverkopen.. Maar zouden jullie de verkoper daar nog op aanspreken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:25

8nnemiek schreef:
Ik kreeg vandaag een trui binnen die van kasjmier zou zijn.. maar blijkt gewoon scheerwol te zijn. Een vreselijke kriebeltrui dus -O-
Terugsturen vind ik ook weer zonde van de verzendkosten, en misschien kan ie nog gedragen worden met een t-shirt eronder, of kan ik em doorverkopen.. Maar zouden jullie de verkoper daar nog op aanspreken?

100% ja. Scheerwol en kasjmier is per defintie niet hetzelfde.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:28

Ja daar zou ik de verkoper absoluut op aanspreken. Product is anders als geadverteerd..

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:51

tengeltje11 schreef:
Je kan dat uitzetten, dat mensen zien dat je iets als favoriet gemarkeerd hebt

Goeie!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 17:58

Weer mooie koopjes gescoord hier!

Ik ben op zoek naar zo een lange winterdonsjas. Model slaapzak/dekbed maar heb geen idee naar wat voor merken ik moet kijken om wat kwalitatiefs te vinden. Hebben jullie een idee?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 18:24

Canada Goose! Ze zijn alleen wel echt enórm duur.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 19:13

Had jullie per ongeluk uit m’n lijst gehaald. Dacht al dat iedereen in financieel slecht weer zat, hahahaha.

Mijn dochter had een groeispurt, dus veel gekocht en verkocht.

Wander & Wonder jurk
Afbeelding
Nixnut jurk
Afbeelding
Maed for Mini trui met wol en alpaca
Afbeelding
Tinycottons trui
Afbeelding
CarlijnQ longsleeve
Afbeelding
Konges Slojd eendjes
Afbeelding
Mini Rodini sweater
Afbeelding

En voor mijn zoon ook nog wat aanvulling:
Bobo hoodie voor een tientje, want twee mini vlekjes op de elleboog.
Afbeelding
Piupiuchick trui voor €1, want stift vlekken. Ga ik proberen weg te wassen.
Afbeelding
Alwero bodywarmer
Afbeelding
En twee joggers (bobo en mini rodini)
Afbeelding
Afbeelding

Goh.. Toen mijn vrouw laatst zei dat ik echt nog wel veel bestel via Vinted werd ik een beetje pissig. Wellicht heeft ze toch gelijk :+.