Maar lijkt me een gevaarlijke test
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Wat is het merk?
Idd met in brand steken zie je het zo, maar toch wat zonde![]()
Polyester smelt dan en wol niet.
xU_Blinghx schreef:Ik heb gisteren een prachtige blazer binnen gekregen Alleen twijfel ik een beetje of het echt is?
In het label staat dat het 96% wol is maar als ik de blazer zie en voel, voelt het als polyester aan. Iemand een indeed hoe ik kan testen of het echt is?
ZO wel echt raar zijn want betekent dat de verkoopster alle labels Erin heeft genaaid.
Tiahastrona schreef:Ik vraag altijd foto van maattabel. Zie vaker dat iets als maat wordt gezet die echt niet klopt (xl voor s of andersom). Weet welke maatik nodig heb van bepaalde merken, dus dan wil ik ook zien dat t die maat is. Anders heb ik er niets aan
MyWishMax schreef:Tiahastrona schreef:Ik vraag altijd foto van maattabel. Zie vaker dat iets als maat wordt gezet die echt niet klopt (xl voor s of andersom). Weet welke maatik nodig heb van bepaalde merken, dus dan wil ik ook zien dat t die maat is. Anders heb ik er niets aan
Tja, ik heb een paar body's te koop staan in maat M categorie, maar op label staat maat L. Maar omdat ze erg klein vallen, met aankoop stond er al maat groter kiezen, en ik altijd maat S of M heb heb ik ze juist in 38/M gezet. Met foto van label en in beschrijving originele maat en dat ze dus kleiner vallen.
Vind het niet oké om die in L te koop te zetten als het al zeker weten niet valt als een L. Staat dus gewoon in de categorie die beter passend is. Maar dus wel extra foto en beschrijving. Geen klachten over van degene die er 1 gekocht heeft.
Lys_PPA schreef:Ik heb juist een bericht van Homerr gehad dat iets op ander pakketpunt geleverd is, maar zou niet weten wat ik nog gekocht heb.. en met die fraude van tegenwoordig durf ik ook niet op de track en trace link te klikkenin Vinted heb ik geen bericht ontvangen iig.
8nnemiek schreef:Ik kreeg vandaag een trui binnen die van kasjmier zou zijn.. maar blijkt gewoon scheerwol te zijn. Een vreselijke kriebeltrui dus![]()
Terugsturen vind ik ook weer zonde van de verzendkosten, en misschien kan ie nog gedragen worden met een t-shirt eronder, of kan ik em doorverkopen.. Maar zouden jullie de verkoper daar nog op aanspreken?