fotolijstje schreef:Voor degene die nieuwsgierig zijn, ik wil het graag pben
Ik ben nieuwsgierig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Dikke ergernis aan de Gerda in de wachtkamer van de inschrijfbalie van het ziekenhuis. Overal wordt benoemd dat je een half uur van te voren moet komen ivm drukte. Ze kwam 10 min na mij binnen en binnen 3 minuten; 'pfff, pfff, wat is dit voor een belachelijk gedoe. Pfff, Jezus, schiet eens op. Pfff dit is toch niet normaal? Ja komt door die buitenlanders zeker die hun zaken niet op orde hebben' (bleek later overigens een vluchtelinge uit Oekraïne te zijn die niet wist dat ze zich moest inschrijven, dat duurde idd ietsjes langer).
Vervolgens gaat ze in flinke pas naar de balie, waar ze haar gram wil halen (bedankt gerda, nu kan ze niet door waardoor ik langer moet wachten vanwege jouw fittie). Met hangende pootjes al tierend terug op haar plek, waar ze binnen 30 seconden wordt opgehaald door haar arts. Die haar vertelde dat ze zich niet meer hoefde aan te melden omdat er een lopende behandeling was.Iedereen in de wachtruimte haalde opgelucht adem toen ze pleite was; wat een negatieve energie.
M_D_H schreef:Ik ben voor de acties van de boer, ze worden constant als boeman weg gezet, als niemand wil luisteren, dan moet iedereen er maar last van hebben, hoe meer mensen er last van hebben, hoe groter de druk op de politiek, dat is altijd zo geweest.
xPabloBokt schreef:Vroeg mijn verloofde toen ik wegging of hij de vaat wilde doen en het aanrecht wilde schoonmaken. Dat was om 19.00.
Ben drie uur later thuis en wat is er weer niet gebeurd? Juist. Want meneer vond de Home Assistant belangrijker.
Ik ben verdorie niet een uur eerder gaan paardrijden zodat we alsnog laat naar bed kunnen.
Echt eerlijk ik twijfel op het moment zo hard aan alles. Mijn beste vriendin en mijn verloofde hebben allebei ADHD en ik heb er echt niks op tegen maar ik trek die chaos echt niet meer. Ik heb zelf autisme en ik ga er echt aan onderdoor. Ik moet me maar naar alles en iedereen schikken voor mijn gevoel, mijn verloofde schiet me met regelmaat de psychische hulp-kaart toe en zelf doet hij niks aan zijn aandoening. Vraag me soms af of ik alleen niet gelukkiger en vooral minder gestresst ben..
xPabloBokt schreef:Vroeg mijn verloofde toen ik wegging of hij de vaat wilde doen en het aanrecht wilde schoonmaken. Dat was om 19.00.
Ben drie uur later thuis en wat is er weer niet gebeurd? Juist. Want meneer vond de Home Assistant belangrijker.
Ik ben verdorie niet een uur eerder gaan paardrijden zodat we alsnog laat naar bed kunnen.
Echt eerlijk ik twijfel op het moment zo hard aan alles. Mijn beste vriendin en mijn verloofde hebben allebei ADHD en ik heb er echt niks op tegen maar ik trek die chaos echt niet meer. Ik heb zelf autisme en ik ga er echt aan onderdoor. Ik moet me maar naar alles en iedereen schikken voor mijn gevoel, mijn verloofde schiet me met regelmaat de psychische hulp-kaart toe en zelf doet hij niks aan zijn aandoening. Vraag me soms af of ik alleen niet gelukkiger en vooral minder gestresst ben..
MarlindeRooz schreef:Net voor het eerst in m’n leven een serieuze poging tot hardlopen gedaan. Ergernis: mijn longen piepen en heb knallende koppijn.
Echt confronterend.
[***] schreef:De opvoeding van kinderen. Ben zojuist een hele rit in de goliath door 9 jongens uitgemaakt voor prutsmuts omdat ik naast 1 van de jongens zat. Blijkbaar is het nodig om dat te blijven roepen.