Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 19:40

fotolijstje schreef:
Voor degene die nieuwsgierig zijn, ik wil het graag pben :j

Ik ben nieuwsgierig!

capopjekop

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:40

Ik ook!

Ik heb me ingeschreven voor een gratis masterclass photoshop. Die zou om 8 uur beginnen, maar is nog niet gestart. Enerzijds wil ik niet mopperen want gratis. Maar ik heb wel rekening gehouden en anders had ik nu lekker in bad gelegen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:41

Dikke ergernis aan de Gerda in de wachtkamer van de inschrijfbalie van het ziekenhuis. Overal wordt benoemd dat je een half uur van te voren moet komen ivm drukte. Ze kwam 10 min na mij binnen en binnen 3 minuten; 'pfff, pfff, wat is dit voor een belachelijk gedoe. Pfff, Jezus, schiet eens op. Pfff dit is toch niet normaal? Ja komt door die buitenlanders zeker die hun zaken niet op orde hebben' (bleek later overigens een vluchtelinge uit Oekraïne te zijn die niet wist dat ze zich moest inschrijven, dat duurde idd ietsjes langer).
Vervolgens gaat ze in flinke pas naar de balie, waar ze haar gram wil halen (bedankt gerda, nu kan ze niet door waardoor ik langer moet wachten vanwege jouw fittie). Met hangende pootjes al tierend terug op haar plek, waar ze binnen 30 seconden wordt opgehaald door haar arts. Die haar vertelde dat ze zich niet meer hoefde aan te melden omdat er een lopende behandeling was. :roll: Iedereen in de wachtruimte haalde opgelucht adem toen ze pleite was; wat een negatieve energie.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:50

Dat mijn vader zo eigenwijs is.Morgen even een streng gesprek met hem hebbben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:18

Rytir schreef:
Dikke ergernis aan de Gerda in de wachtkamer van de inschrijfbalie van het ziekenhuis. Overal wordt benoemd dat je een half uur van te voren moet komen ivm drukte. Ze kwam 10 min na mij binnen en binnen 3 minuten; 'pfff, pfff, wat is dit voor een belachelijk gedoe. Pfff, Jezus, schiet eens op. Pfff dit is toch niet normaal? Ja komt door die buitenlanders zeker die hun zaken niet op orde hebben' (bleek later overigens een vluchtelinge uit Oekraïne te zijn die niet wist dat ze zich moest inschrijven, dat duurde idd ietsjes langer).
Vervolgens gaat ze in flinke pas naar de balie, waar ze haar gram wil halen (bedankt gerda, nu kan ze niet door waardoor ik langer moet wachten vanwege jouw fittie). Met hangende pootjes al tierend terug op haar plek, waar ze binnen 30 seconden wordt opgehaald door haar arts. Die haar vertelde dat ze zich niet meer hoefde aan te melden omdat er een lopende behandeling was. :roll: Iedereen in de wachtruimte haalde opgelucht adem toen ze pleite was; wat een negatieve energie.

En bloedserieus dat die mensen zichzelf nemen :+

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:32

M_D_H schreef:
Ik ben voor de acties van de boer, ze worden constant als boeman weg gezet, als niemand wil luisteren, dan moet iedereen er maar last van hebben, hoe meer mensen er last van hebben, hoe groter de druk op de politiek, dat is altijd zo geweest.

+1 en ja ook als ik voor de zoveelste keer in een lange file kom te staan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 22:09

Vroeg mijn verloofde toen ik wegging of hij de vaat wilde doen en het aanrecht wilde schoonmaken. Dat was om 19.00.

Ben drie uur later thuis en wat is er weer niet gebeurd? Juist. Want meneer vond de Home Assistant belangrijker.

Ik ben verdorie niet een uur eerder gaan paardrijden zodat we alsnog laat naar bed kunnen.

Echt eerlijk ik twijfel op het moment zo hard aan alles. Mijn beste vriendin en mijn verloofde hebben allebei ADHD en ik heb er echt niks op tegen maar ik trek die chaos echt niet meer. Ik heb zelf autisme en ik ga er echt aan onderdoor. Ik moet me maar naar alles en iedereen schikken voor mijn gevoel, mijn verloofde schiet me met regelmaat de psychische hulp-kaart toe en zelf doet hij niks aan zijn aandoening. Vraag me soms af of ik alleen niet gelukkiger en vooral minder gestresst ben..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:21

Dat de tijd zo snel gaat als ik lekker aan het gamen ben..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:24

Kan niet slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:32

Pijn in mijn lijf.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 00:46

xPabloBokt schreef:
Vroeg mijn verloofde toen ik wegging of hij de vaat wilde doen en het aanrecht wilde schoonmaken. Dat was om 19.00.

Ben drie uur later thuis en wat is er weer niet gebeurd? Juist. Want meneer vond de Home Assistant belangrijker.

Ik ben verdorie niet een uur eerder gaan paardrijden zodat we alsnog laat naar bed kunnen.

Echt eerlijk ik twijfel op het moment zo hard aan alles. Mijn beste vriendin en mijn verloofde hebben allebei ADHD en ik heb er echt niks op tegen maar ik trek die chaos echt niet meer. Ik heb zelf autisme en ik ga er echt aan onderdoor. Ik moet me maar naar alles en iedereen schikken voor mijn gevoel, mijn verloofde schiet me met regelmaat de psychische hulp-kaart toe en zelf doet hij niks aan zijn aandoening. Vraag me soms af of ik alleen niet gelukkiger en vooral minder gestresst ben..

Jeetje Pablo..
Wat ellendig dat het zo voor je voelt ;(

Ik vind het lastig om hier “nuttig” op te reageren. Misschien moet je even bij gaan houden hoe vaak je je zo voelt?
Is het af en toe? Is het vaak? Haal je er buiten dit soort dingen wel op de positieve manier energie uit?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 04:36

Half 5 is niet de tijd om wakker te worden in je vakantie -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 05:21

Ze komen vandaag de keuken plaatsen dus dan word je om half vijf wakker :j
Nu op de bank zitten en weten dat als ik terug naar bed ga ik in een coma val :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 06:29

xPabloBokt schreef:

Heel vervelend. Is in gesprek gaan met je partner een optie?

Mijn ergernis: ik heb het koud in huis. Ook al is het 20,5 graden. :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 07:50

Boeren die hooibalen in de fik zetten... Ik heb sympathie voor boeren en hun protest. Maar niet op deze manier :\.

Gelukkig is het kalm weer.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:03

Ik moet zo naar de ortho, ik wil slapen ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:49

Mensen zonder zelfreflectie. Die een tegenvallend resultaat krijgen en gewoon niet inzien dat er echt hoop dingen fout waren en de schuld dan bij een ander leggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:53

Net voor het eerst in m’n leven een serieuze poging tot hardlopen gedaan. Ergernis: mijn longen piepen en heb knallende koppijn.

Echt confronterend. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 09:13

Hhhmm ik had gisteren met onkruid verwijderen piepende ademhaling.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 09:50

KPN zou vannacht alleen een IP adres wijzigen maar er zou verder niks veranderen.
Ondertussen hang ik al sinds vanmorgen kwart voor 8 aan de telefoon, want ik heb geen wifi of internet en ik moet werken.
3 keer de verbinding verbroken omdat KPN via SMSjes instructies stuurt over hoe ik het zelf kan oplossen (no oliebol sherlock, die zooi staat ook op jullie site en werkt niet) daarna iemand gesproken en na 20 minuten is er geconstateerd dat er een storing is in de wijkcentrale, ja dit kan nog wel de hele dag duren mevrouw... :roll:
Niemand had die storing gemeld (want doen mijn buren allemaal, merendeel is gewoon thuis...)
dus nu maar via de hotspot van mijn telefoon proberen wat werk te verrichten, maar ik weet niet hoe lang die het vol houd...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 13:31

MarlindeRooz schreef:
Net voor het eerst in m’n leven een serieuze poging tot hardlopen gedaan. Ergernis: mijn longen piepen en heb knallende koppijn.

Echt confronterend. :=

Qua hoofdpijn: genoeg gedronken ervoor en erna?
Ik krijg standaard hoofdpijn als ik niet heel goed drink.

Piepende ademhaling heb ik alleen als ik mijn astmamedicijn vergeet. :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 13:34

Ik had inderdaad niet genoeg gedronken, ben nuchter gaan lopen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 13:38

De opvoeding van kinderen. Ben zojuist een hele rit in de goliath door 9 jongens uitgemaakt voor prutsmuts omdat ik naast 1 van de jongens zat. Blijkbaar is het nodig om dat te blijven roepen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:02

[***] schreef:
De opvoeding van kinderen. Ben zojuist een hele rit in de goliath door 9 jongens uitgemaakt voor prutsmuts omdat ik naast 1 van de jongens zat. Blijkbaar is het nodig om dat te blijven roepen.

Je had degene naast je een stomp kunnen geven.
Niemand had t gezien :Y)

Ik erger me nog altijd aan de zooi in huis.
Eventjes opknappen loopt uit op een complete make-over.
En dat is nog mn eigen schuld ook want "anders is t niet mooi" :7

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 14:11

Ik heb mij net vol geërgerd aan de klusjesman die naar mijn ventilatiesysteem ging kijken (regulier onderhoud). Mijn ventilatie zit in de badkamer, wc en keuken. Nou heb ik een camera in mijn slaapkamer staan ivm mijn katten. De camera stond nog aan en toen stond meneer doodleuk in mijn kledingkast te kijken wat er allemaal inhing (heb best wat lingerie hangen) 8)7 Toen stond ik op en ben naar boven gelopen om te kijken of het lukte. En toen dook hij snel de badkamer in met de opmerking dat hij dacht dat er ventilatie in de slaapkamer lag.