Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:18

Ze moeten toch echt eerst controleren of iemand daar echt nog woont. Dus als hij nog ingeschreven staat is die kans er idd, anders mogen ze niet zomaar naar binnen.

Hier ook deurwaarder aan de deur gehad vanwege vorige bewoner, maar aangegeven dat hij hier niet meer woonde en toen gingen ze ook weer braaf weg. Was tijdens werk ook niet anders, als wij een deurwaarder in wilden schakelen moesten we echt eerst bewijs hebben dat diegene op dat adres woonde. Ze komen eerder wel eens aanbellen, maar het echt spullen in beslag nemen mag niet zomaar.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:27

Goh, ik moet straks met de kinderen naar de tandarts in winkelcentrum Presikhaaf. Ik ben ws aan de vroege kant maar een ommetje om mensen te kijken is dus wel de moeite waard begrijp ik... haha

Mijn biecht: ik zie op tegen het tandarts bezoek. De tandarts was de vorige x niet heel lief tegen de kinderen...

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:28

Silenna schreef:
Ook leuk om dan een hapje te gaan eten bij de foodhallen. Daar heb je een soort vreemde combinatie van bezoekers; 50% yuppen met dure zonnebrillen die opzichtig schalen oesters naar binnen werken aan de bar, en tokkiewijven met spraytan en chihuahua's.

Oh ja ook leuk om heen te gaan. Heb ze daar horen discussieren over bestellingen dat iemand paar frietjes van ander had dus wilde ze dat terug in een ander gerecht.

Die zijn uiteindelijk op hoge poten en erg boos beide vertrokken :')

JustMe8484 schreef:
Goh, ik moet straks met de kinderen naar de tandarts in winkelcentrum Presikhaaf. Ik ben ws aan de vroege kant maar een ommetje om mensen te kijken is dus wel de moeite waard begrijp ik... haha

Mijn biecht: ik zie op tegen het tandarts bezoek. De tandarts was de vorige x niet heel lief tegen de kinderen...

Ja zeker!! _O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:30

Kleine biecht:
Ik steek al vanaf ik m heb alle formules en zelfs bewijzen/definities die ik zogezegd vanbuiten moet leren (fysica, chemie,..) in mn rekenmachine. Heb m niet voor niks gekocht :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:30

Niobe schreef:
Oh over guilty pleasures gesproken:
Ik ben niet gelovig, maar ik ben gek op religieuze liedjes. Vooral in de vorm van Amerikaanse folkmuziek en van die hysterische koortjes a la Sister Act.

In de auto ga ik regelmatig los op o.a. Hail Holy Queen en In The Old Church Yard.

Maar dit mag niemand weten want ik ben zo super metal. :')

(Mocht iemand leuke suggesties hebben, kom maar door)

Ik ga best wel goed op
Nanowar of Steel - Valhallelujah
De lyrics zijn ook de moeite waard om te luisteren/lezen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 13:33

prompter schreef:
Ze heeft nog meer accounts zag ik... Ja ze zal het leuk vinden, maar dat het voornamelijk leedvermaak zal worden, dat zal ze niet doorhebben en dan snap ik best dat de naam hier niet open en bloot gedeeld wordt.

Nee, volgens mij is ze veel te beperkt om te weten wat ze doet. Wil best haar naam pb'en, maar niet openbaar hier.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:37

Nu ben ik ook wel benieuwd wie het is

Is het een soort rapper Sjors geval?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:37

Urbanus schreef:
prompter schreef:
Ze heeft nog meer accounts zag ik... Ja ze zal het leuk vinden, maar dat het voornamelijk leedvermaak zal worden, dat zal ze niet doorhebben en dan snap ik best dat de naam hier niet open en bloot gedeeld wordt.

Nee, volgens mij is ze veel te beperkt om te weten wat ze doet. Wil best haar naam pb'en, maar niet openbaar hier.

Dat denk ik ook hoor, als je hoort waar ze werkt weet je wel voldoende :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:39

Amber_anne schreef:
Nu ben ik ook wel benieuwd wie het is

Is het een soort rapper Sjors geval?

Nee, rapper Sjors is nog handelingsbekwaam, ik denk dat dit meisje dat al niet meer is.
Maar goed, dat is allemaal speculatie natuurlijk

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:39

Nou, ik heb hier zo'n 90 man in de groenvoorziening lopen (voor de gemeente) maar dat soort pareltjes zitten er niet tussen hoor %)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 13:40

Toen ik het er met mezelf over had kwam ik tot de conclusie dat ze een tijdje in een instelling heeft gezeten ofzo.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:46

Telpeva schreef:
Niobe schreef:
Oh over guilty pleasures gesproken:
Ik ben niet gelovig, maar ik ben gek op religieuze liedjes. Vooral in de vorm van Amerikaanse folkmuziek en van die hysterische koortjes a la Sister Act.

In de auto ga ik regelmatig los op o.a. Hail Holy Queen en In The Old Church Yard.

Maar dit mag niemand weten want ik ben zo super metal. :')

(Mocht iemand leuke suggesties hebben, kom maar door)

Ik ga best wel goed op
Nanowar of Steel - Valhallelujah
De lyrics zijn ook de moeite waard om te luisteren/lezen :+
[ Video ]

JA, die is heel cool

Ik heb ze laatst nog live gezien, ze zijn zo leuk

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:47

Super leuk! jaloers <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 13:49

Metal is mijn guilty pleasure maar goed :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:14

Urbanus schreef:
Toen ik het er met mezelf over had kwam ik tot de conclusie dat ze een tijdje in een instelling heeft gezeten ofzo.

Krijg er heel creepy gevoelens van... Is die vader wel echt/oké in de bovenkamer? -O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:31

Keizerinnnn schreef:
Silenna schreef:
Ook leuk om dan een hapje te gaan eten bij de foodhallen. Daar heb je een soort vreemde combinatie van bezoekers; 50% yuppen met dure zonnebrillen die opzichtig schalen oesters naar binnen werken aan de bar, en tokkiewijven met spraytan en chihuahua's.

Oh ja ook leuk om heen te gaan. Heb ze daar horen discussieren over bestellingen dat iemand paar frietjes van ander had dus wilde ze dat terug in een ander gerecht.

Die zijn uiteindelijk op hoge poten en erg boos beide vertrokken :')

Nouja, ik heb daar ook laatst stampij staan maken, maar dat was omdat ze me 12,50 euro hebben laten betalen voor mijn espresso-martini. Die voor 8,50 op de kaart stond. Toen zei die trut achter de bar "sja, dan zal het wel de nieuwe prijs zijn, helaas" en werd ik pissig. :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:48

Oh dat is wel vreemd, zou ik ook wel over geklaagd hebben dat is 4 euro verschil 8)7

Zou heerlijk zijn als iemand uit dit topic zoiets zou meemaken :=
Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 15:04

Biecht: ik woon op drie hoog aan een druk plein waar regelmatig wat gebeurt qua botsingen. Als ik weer eens een boem hoor ga ik altijd mooi als ramptoerist door het raam kijken. No shame.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 15:56

tita schreef:
Urbanus je blijft een bijzonder mens…….. jij geniet van haar tiktok, je gniffelt en je kijkt

En ik zeg alleen maar dat ze zich graag te kakken zet en is dat gif strooien.
Laat ik duidelijk zijn ik kijk er niet maar interesseert me niet dat niveau…. Ook geen idee over wie jullie het hebben maar iemand die zo vaak post op wat voor site dan ook FB, insta, tiktok houdt van aandacht en met domme reacties krijg je meer aandacht dan met normale
En zo is haar doel bereikt

Lezen is niet je sterkste vak meid, ik heb nergens gezegd dat ik van haar tiktok geniet of er van moet gniffelen. Ik vind het gewoon een intrigerende griet, ik denk dat ze niet eens begrijpt wat ze precies op sociale media zet. Ik denk dat ze het niet eens doet om de aandacht of domme reacties, ik denk eerder dat ze heel graag aan de wereld wil laten zien dat het goed met haar gaat en dat ze zelfstandig woont.

Ik vind leedvermaak wel lekker, echt wel. Maar ik ga een verstandelijk gehandicapte niet en public hier neerzetten om uit te lachen. Prima als dat wel jouw keuze zou zijn. Mijne niet.

__Sannne schreef:
Biecht: ik woon op drie hoog aan een druk plein waar regelmatig wat gebeurt qua botsingen. Als ik weer eens een boem hoor ga ik altijd mooi als ramptoerist door het raam kijken. No shame.

Mis ook echt het in m'n raam zitten en oliebol zien gebeuren :')

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:07

Suliko schreef:
Wel een biecht, ik ontvang dus echt bizar veel brieven van de vorige bewoner van mijn huis die in de gevangenis zit. Ik stuur ze allemaal netjes retour. Alleen laatst was ik er een beetje klaar mee (dit is al 8 maanden aan de gang met wekelijks 2-8 brieven). En heb ik het stapeltje wat ik toen aantrof door midden gescheurd om ze weg te gooien. Uit nieuwsgierigheid heb ik ze toen gelezen en die gast zit echt diep in de problemen, man man man, de schulden en boetes en daarop weer boetes en weer nieuwe aanmaningen. Heb toen nog gedacht het aan elkaar te plakken en weer retour te sturen maar durfde niet en nu voel ik me schuldig :')
Aan de andere kant denk ik niet dat het opschiet, ook het retour sturen niet, want ik krijg nog steeds van dezelfde instanties brieven en aanmaningen. Er heeft ook al meerdere keren dezelfde persoon van justitie voor de deur gehad en elke keer zeg ik dat hij hier niet meer woont. Geen idee hoe het werkt, maar ik vind het best apart dat als je uit huis gezet wordt en in de gevangenis beland, je niet ook uitgeschreven wordt van je oude adres. >;)

Mijn opa stuurde dat soort brieven vroeger altijd retour met "reeds lang overleden" erop. Hielp erg goed :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:15

BaileyMix schreef:
Urbanus schreef:

Krijg er heel creepy gevoelens van... Is die vader wel echt/oké in de bovenkamer? -O-

Idd heel bijzonder. Soms moeten mensen voor zichzelf in bescherming genomen worden.

Arnhemmers hier. In de jaren 80/90 was het spijkerkwartier ook een wijk die over de tong ging. Weet niet of dat nog steeds zo is.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:20

Ja, vrienden van mij wonen daar. Het is minder erg dan vroegäh, maar er gebeurd nogsteeds zat. :j

Nouja gelijk een biecht dan maar: ik identificeer me ook helemaal niet echt graag als Arnhemse, mede door het volk dat hier dus rondscharrelt. :o Ik woon hier gewoon toevallig :') .
Utreg is nogsteeds me stadsie :+
Laatst bijgewerkt door Silenna op 16-06-22 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:25

Dat kwam door de prutsmutsen :j
Maar sinds die daar weg zijn heeft de gemeente de buurt enorm opgeknapt en is het best een redelijke buurt geworden.

Oke, mijn man heeft in eens besloten dat wij toch op vakantie gaan van de zomer.
Super lief, laat ik dat vooropstellen...
Maar, het is niet mijn idee, wat betekend dat de bom maar gewoon gedropt wordt en mijn man daarna verwacht dat ik dit met gejuich ontvang...
Maar als ik vraag waarheen? Dan weet hij het niet.
Als ik vraag hoe? Dan weet hij het niet...

En nu werkt dat enorm op mijn zenuwen en wil ik eigenlijk gewoon niet gaan.
Normaal, ben ik diegene die zegt we gaan op vakantie...
Maar dat begint dan met: Ik wil op vakantie.
Dan ga ik uitzoeken waarheen we gaan, welk hotel, en dan boek ik en deel ik mijn man mee dat we op vakantie gaan...
Het feit dat dit niet mijn eigen idee is, ik mij er eigenlijk bij neergelegd heb dat we niet meer zouden gaan van de zomer, en dat het nu dus een half uitgewerkt iets is... Maakt dat ik er dus totaal geen zin in heb :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:29

Ik wil heel graag even mac donalds bestellen, doen of niet? O:)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:35

Appeltje_1 schreef:
Ik wil heel graag even mac donalds bestellen, doen of niet? O:)

Hoe is dit een vraag :9