Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silenna schreef:Ook leuk om dan een hapje te gaan eten bij de foodhallen. Daar heb je een soort vreemde combinatie van bezoekers; 50% yuppen met dure zonnebrillen die opzichtig schalen oesters naar binnen werken aan de bar, en tokkiewijven met spraytan en chihuahua's.
JustMe8484 schreef:Goh, ik moet straks met de kinderen naar de tandarts in winkelcentrum Presikhaaf. Ik ben ws aan de vroege kant maar een ommetje om mensen te kijken is dus wel de moeite waard begrijp ik... haha
Mijn biecht: ik zie op tegen het tandarts bezoek. De tandarts was de vorige x niet heel lief tegen de kinderen...
Niobe schreef:Oh over guilty pleasures gesproken:
Ik ben niet gelovig, maar ik ben gek op religieuze liedjes. Vooral in de vorm van Amerikaanse folkmuziek en van die hysterische koortjes a la Sister Act.
In de auto ga ik regelmatig los op o.a. Hail Holy Queen en In The Old Church Yard.
Maar dit mag niemand weten want ik ben zo super metal.![]()
(Mocht iemand leuke suggesties hebben, kom maar door)
prompter schreef:Ze heeft nog meer accounts zag ik... Ja ze zal het leuk vinden, maar dat het voornamelijk leedvermaak zal worden, dat zal ze niet doorhebben en dan snap ik best dat de naam hier niet open en bloot gedeeld wordt.
Urbanus schreef:prompter schreef:Ze heeft nog meer accounts zag ik... Ja ze zal het leuk vinden, maar dat het voornamelijk leedvermaak zal worden, dat zal ze niet doorhebben en dan snap ik best dat de naam hier niet open en bloot gedeeld wordt.
Nee, volgens mij is ze veel te beperkt om te weten wat ze doet. Wil best haar naam pb'en, maar niet openbaar hier.
Telpeva schreef:Niobe schreef:Oh over guilty pleasures gesproken:
Ik ben niet gelovig, maar ik ben gek op religieuze liedjes. Vooral in de vorm van Amerikaanse folkmuziek en van die hysterische koortjes a la Sister Act.
In de auto ga ik regelmatig los op o.a. Hail Holy Queen en In The Old Church Yard.
Maar dit mag niemand weten want ik ben zo super metal.![]()
(Mocht iemand leuke suggesties hebben, kom maar door)
Ik ga best wel goed op
Nanowar of Steel - Valhallelujah
De lyrics zijn ook de moeite waard om te luisteren/lezen![]()
[ Video ]
Keizerinnnn schreef:Silenna schreef:Ook leuk om dan een hapje te gaan eten bij de foodhallen. Daar heb je een soort vreemde combinatie van bezoekers; 50% yuppen met dure zonnebrillen die opzichtig schalen oesters naar binnen werken aan de bar, en tokkiewijven met spraytan en chihuahua's.
Oh ja ook leuk om heen te gaan. Heb ze daar horen discussieren over bestellingen dat iemand paar frietjes van ander had dus wilde ze dat terug in een ander gerecht.
Die zijn uiteindelijk op hoge poten en erg boos beide vertrokken
tita schreef:Urbanus je blijft een bijzonder mens…….. jij geniet van haar tiktok, je gniffelt en je kijkt
En ik zeg alleen maar dat ze zich graag te kakken zet en is dat gif strooien.
Laat ik duidelijk zijn ik kijk er niet maar interesseert me niet dat niveau…. Ook geen idee over wie jullie het hebben maar iemand die zo vaak post op wat voor site dan ook FB, insta, tiktok houdt van aandacht en met domme reacties krijg je meer aandacht dan met normale
En zo is haar doel bereikt
__Sannne schreef:Biecht: ik woon op drie hoog aan een druk plein waar regelmatig wat gebeurt qua botsingen. Als ik weer eens een boem hoor ga ik altijd mooi als ramptoerist door het raam kijken. No shame.
Suliko schreef:Wel een biecht, ik ontvang dus echt bizar veel brieven van de vorige bewoner van mijn huis die in de gevangenis zit. Ik stuur ze allemaal netjes retour. Alleen laatst was ik er een beetje klaar mee (dit is al 8 maanden aan de gang met wekelijks 2-8 brieven). En heb ik het stapeltje wat ik toen aantrof door midden gescheurd om ze weg te gooien. Uit nieuwsgierigheid heb ik ze toen gelezen en die gast zit echt diep in de problemen, man man man, de schulden en boetes en daarop weer boetes en weer nieuwe aanmaningen. Heb toen nog gedacht het aan elkaar te plakken en weer retour te sturen maar durfde niet en nu voel ik me schuldig![]()
Aan de andere kant denk ik niet dat het opschiet, ook het retour sturen niet, want ik krijg nog steeds van dezelfde instanties brieven en aanmaningen. Er heeft ook al meerdere keren dezelfde persoon van justitie voor de deur gehad en elke keer zeg ik dat hij hier niet meer woont. Geen idee hoe het werkt, maar ik vind het best apart dat als je uit huis gezet wordt en in de gevangenis beland, je niet ook uitgeschreven wordt van je oude adres.
BaileyMix schreef:Urbanus schreef:Toen ik het er met mezelf over had kwam ik tot de conclusie dat ze een tijdje in een instelling heeft gezeten ofzo.
Krijg er heel creepy gevoelens van... Is die vader wel echt/oké in de bovenkamer?