. De enige competitie drang die ik voel is met mezelf, niet alleen in Duolingo maar in het hele leven. Ik wil zelf beter worden, niet per sé beter dan een ander. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De enige competitie drang die ik voel is met mezelf, niet alleen in Duolingo maar in het hele leven. Ik wil zelf beter worden, niet per sé beter dan een ander. Sunshinedaan schreef:Ik was 2 jaar geleden begonnen met Duolingo Portugees, omdat ik in Portugal ging wonen.
Toen ik erachter kwam dat het Braziliaans Portugees was, ben ik gestopt.
Ondertussen doe ik al een tijd een online cursus Portugees en wacht tot de fysieke lessen (eindelijk) gaan beginnen.
Nu twijfel ik om toch ook maar gewoon Portugees erbij te doen op Duolingo(nuttiger dan social-media-scrollen).
Of zal ik Spaans opstarten? Of is dat erg verwarrend met mijn huidige studie Portugees?
Ik zie dat er hier meerdere mensen Portugees spreken/ leren (oa Lusitana)
Wie kan me helpen de knoop doorhakken?
Sunshinedaan schreef:Ik was 2 jaar geleden begonnen met Duolingo Portugees, omdat ik in Portugal ging wonen.
Toen ik erachter kwam dat het Braziliaans Portugees was, ben ik gestopt.
Ondertussen doe ik al een tijd een online cursus Portugees en wacht tot de fysieke lessen (eindelijk) gaan beginnen.
Nu twijfel ik om toch ook maar gewoon Portugees erbij te doen op Duolingo(nuttiger dan social-media-scrollen).
Of zal ik Spaans opstarten? Of is dat erg verwarrend met mijn huidige studie Portugees?
Ik zie dat er hier meerdere mensen Portugees spreken/ leren (oa Lusitana)
Wie kan me helpen de knoop doorhakken?